Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rrro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulossa:
17.2. rrro (7+0)
21.2. sonssu (7+3)
23.2. bella96 (7+0)
23.2. Supe (8+2)
24.2 R1mpukka (7+6)
25.2 Lillamy93 (7+4)
4.3. Pikkumyy2 (7+4)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Aikaistin ultraa huonon hcg nousun takia. Tuulimuna todettu ja nyt vaan odottelua. Tsemppiä muille lokakuisten odottajille.
Voi hitsi 😔 Kovasti tsemppiä ja jaksamisia sinne 🤍

Tulossa:
13.2. Laurenski (5+6??)
17.2. rrro (7+0)
21.2. sonssu (7+3)
23.2. bella96 (7+0)
23.2. Supe (8+2)
24.2 R1mpukka (7+6)
25.2 Lillamy93 (7+4)
4.3. Pikkumyy2 (7+4)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Soooos sainkin sitten ajan tosi nopeasti varhaisultraan, huomiseksi! Ensi viikko olisi ollut parempi, mutta mies työreissussa, joten oon yksin kahden pienen lapsen kanssa, eikä täten saumoja mennä 😓 Jännittää.. ihan jo sekin, että onko siellä mitään, mutta myös se voiko syke näkyä vielä huomenna, jos raskaus olisi tuo 5+6? 👀🫣

Edit. Kirjoitin vahingossa tämän päivämäärän vaikka on siis huomenna PERJANTAI 13.pv 🫣

Muokattu viimeksi:
Tulossa:
12.2. Laurenski (5+6??)
17.2. rrro (7+0)
21.2. sonssu (7+3)
23.2. bella96 (7+0)
23.2. Supe (8+2)
24.2 R1mpukka (7+6)
25.2 Lillamy93 (7+4)
4.3. Pikkumyy2 (7+4)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Soooos sainkin sitten ajan tosi nopeasti varhaisultraan, huomiseksi! Ensi viikko olisi ollut parempi, mutta mies työreissussa, joten oon yksin kahden pienen lapsen kanssa, eikä täten saumoja mennä 😓 Jännittää.. ihan jo sekin, että onko siellä mitään, mutta myös se voiko syke näkyä vielä huomenna, jos raskaus olisi tuo 5+6? 👀🫣
Mä oon törmännyt et vasta 6+3 alkaen näkyis mahdollisesti syke. Mut siihenkin vaikuttaa niin paljon et mihin aikaan kiinnittyminen on ollut.

Mä meen ens viikolla yksin ja siks vaihdoin sen la 6+4 olevan ultran takas tohon 7+0 et saa sen muutaman päivän lisää et näkyis sit hyväl tuurilla ultrassa syke.

Tulossa:
12.2. Laurenski (5+6??)
17.2. rrro (7+0)
21.2. sonssu (7+3)
23.2. bella96 (7+0)
23.2. Supe (8+2)
24.2 R1mpukka (7+6)
25.2 Lillamy93 (7+4)
4.3. Pikkumyy2 (7+4)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Aikaisin minkä itse tiedän, on syke näkynyt 5+4. Joten on mahdollista, mutta ei kai erityisen odotettavaa että jo tuolloin näkyisi. Tsemppiä!! ❤️❤️

Muokattu viimeksi:
Kiitos @Mamiii 🙏

@rrro mä muistelisin että viimeistään 6+3 näkyy jos on näkyäkseen? Voi olla et muistan nyt ihan väärin 👀

Edit:
Kaunisodotuksen sivuilta löysin:
”Rv 6+ (hedelmöityksestä 4 viikkoa) sikiö on noin 5 mm kokoinen. Pieni sydän aloittelee toimintaansa ja käynnistyy viimeistään rv 6+3”

Muokattu viimeksi:
Mutta siiiis aktia meillä oli silloin 17.pv, että periaatteessa voihan itse hedelmöittyminen olla tapahtunut vasta päivän pari tuon jälkeenkin 🤔 jolloin sitten olisi vielä epätodennäköisempää että syke näkyisi huomenna. Onpa ärsyttävä tilanne, että oli pakko ottaa tuo huominen aika, kun ensi viikolla olisi lasten kannalta mahdotonta päästä 😓

Mutta siiiis aktia meillä oli silloin 17.pv, että periaatteessa voihan itse hedelmöittyminen olla tapahtunut vasta päivän pari tuon jälkeenkin 🤔 jolloin sitten olisi vielä epätodennäköisempää että syke näkyisi huomenna. Onpa ärsyttävä tilanne, että oli pakko ottaa tuo huominen aika, kun ensi viikolla olisi lasten kannalta mahdotonta päästä 😓

No voihan olla, että jos viikot vastaa tai ei vastaa 17.1 alkanutta, niin ultraavat vielä uudestaan sitten? No en tiedä tosiaan.

No voihan huomenna näkyä kaikenlaista hyvää siellä kuitenkin. Jotakin siellä pitäisi kuitenkin näkyä.

Kyllä se siitä ❤️ Toivotaan nyt parasta!

13.2. Laurenski (5+6??)
14.2. rrro (6+4)
21.2. sonssu (7+3)
23.2. bella96 (7+0)
23.2. Supe (8+2)
24.2 R1mpukka (7+6)
25.2 Lillamy93 (7+4)
4.3. Pikkumyy2 (7+4)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Sorruin nyt sittenkin tuohon lauantain aikaan. Tuntuu tuskaiselta odottaa tiistaihin asti tietoa tilanteesta. Toivotaan sykettä🤞🏼

Vaikka just uhosin että jätän menemättä, niin tässä huomaan pyöriväni hereillä miettimässä pitäiskö sittenkin. 😂 Olisihan se tavallaan tosi kiva juttu saada vahvistus siitä, että missä mennään...

Puhukaa mut ympäri, en ees tiedä mihin suuntaan. 😂

Onko muuten eri palveluntarjoajista (varsinkin pääkaupunkiseudulla) millaisia kokemuksia, joko tästä tai aiemmista vastauksista? Kattelin että Perhe-Artella esim. hinnat edullisemmat kuin Kaunis Odotuksella, onkohan taso molemmissa hyvä?

Vaikka just uhosin että jätän menemättä, niin tässä huomaan pyöriväni hereillä miettimässä pitäiskö sittenkin. 😂 Olisihan se tavallaan tosi kiva juttu saada vahvistus siitä, että missä mennään...

Onko muuten eri palveluntarjoajista (varsinkin pääkaupunkiseudulla) millaisia kokemuksia, joko tästä tai aiemmista vastauksista? Kattelin että Perhe-Artella esim. hinnat edullisemmat kuin Kaunis Odotuksella, onkohan taso molemmissa hyvä?
No perusteita ultran puolesta ja "vastaan" keksii kyllä monia, se on sit vaan tilannekohtaista et kuka painottaa mitäkin perustetta enemmän. 😊 Varaa ihmeessä jos on sellainen fiilis ja lompakko antaa myöten!

Mä oon joissain aiemmissa raskauksissa käynyt kätilön tekemässä varhaisultrassa. Mulla tässä raskaudessa mahd.päästä ultraan äitipolille ennen nt-ultraa, joten sen mahdollisuuden tod.näk hyödynnän. Eli ekassa neuvolassa terkkari tekee lähetteen aiemmista raskauksista johtuen äitipolille ja sinne tod.näk jään jonkinlaiseen seurantaan koko raskauden ajaksi.

Tulossa:
13.2. Laurenski (5+6??)
14.2. rrro (6+4)
21.2. sonssu (7+3)
23.2. bella96 (7+0)
23.2. Supe (8+2)
24.2 R1mpukka (7+6)
25.2 Lillamy93 (7+4)
26.2 SansaQ (7+2?)
4.3. Pikkumyy2 (7+4)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Mies halusi tästä toisestakin ehdottomasti varhaisultraan. Uskaltaa sitten kertoa vanhemmille ja sisaruksille kun varmasti tiedetään että on oikeassa paikassa ja sydän lyö vaikka epävarmoilla viikoilla vielä mennään.

Tulossa:
13.2. Laurenski (5+6??)
14.2. rrro (6+4)
21.2. sonssu (7+3)
23.2. bella96 (7+0)
23.2. Supe (8+2)
24.2 R1mpukka (7+6)
25.2 Lillamy93 (7+4)
26.2 SansaQ (7+2?)
4.3. Pikkumyy2 (7+4)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Mies halusi tästä toisestakin ehdottomasti varhaisultraan. Uskaltaa sitten kertoa vanhemmille ja sisaruksille kun varmasti tiedetään että on oikeassa paikassa ja sydän lyö vaikka epävarmoilla viikoilla vielä mennään.
Meillä oli samat ajatukset, että voidaan sit kertoa läheisille raskaudesta jos kohdussa on elämää. Sykkeen havaitsemisen jälkeen keskenmenon todennäköisyys on luokkaa alle 5 % (kysyin gyneltä esikoisen raskaudessa), joten uskallan luottaa, että kaikki menee hyvin, jos syke löytyy.

Tulossa:
14.2. rrro (6+4)
21.2. sonssu (7+3)
23.2. bella96 (7+0)
23.2. Supe (8+2)
24.2 R1mpukka (7+6)
25.2 Lillamy93 (7+4)
26.2 SansaQ (7+2?)
4.3. Pikkumyy2 (7+4)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Tulin juuri sieltä ultrasta ja koko vastasi 5+6 niin kuin ajattelinkin 🙏❤️ sykettä ei toinen lääkäri uskaltanut kommentoida mitenkään, mutta kokeneempi sanoi pari kertaa, että ihan kuin tuolla olisi vilahtanut. 😍 Eli kuulostaa ja vaikuttaa hyvältä, jee ❤️

Lämmin suositus ultralle 🤌😁 antaa niin paljon varmuutta ja tietoa, mielenrauhaa edes hetkeksi. Mulla myös kaikki aiemmat keskenmenot on olleet keskeytyneitä, eli ovat keskeytyneet jo 1-3 vko ennen kuin ultrassa olen saanut asiasta tietää. Olisi ollut kamalaa luulla vielä huomattavasti pidempään olevansa onnellisesti raskaana, vaikka todellisuus oli ihan toista. Tää on yksi iso näkökulma mikä itselläni painaa 🫣

Mulla tosi hyviä kokemuksia molemmista, Kaunis odotuksesta ja Perhe-Artesta! Ihania tyyppejä ollut vastassa joka kerta. Perhe arte taitaa nykyään olla bulevardilla, eli jos autolla menee, niin sen takia suositus Kaunis odotukselle. Jos taas julkisilla, niin en näkisi eroa kumpaan menisin mieluummin 😊

Tulossa:
14.2. rrro (6+4)
21.2. sonssu (7+3)
23.2. bella96 (7+0)
23.2. Supe (8+2)
24.2 R1mpukka (7+6)
25.2 Lillamy93 (7+4)
26.2 SansaQ (7+2?)
4.3. Pikkumyy2 (7+4)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Tulin juuri sieltä ultrasta ja koko vastasi 5+6 niin kuin ajattelinkin 🙏❤️ sykettä ei toinen lääkäri uskaltanut kommentoida mitenkään, mutta kokeneempi sanoi pari kertaa, että ihan kuin tuolla olisi vilahtanut. 😍 Eli kuulostaa ja vaikuttaa hyvältä, jee ❤️
Oi ihanaa! Ehkä lohduttaa omaa mieltä että hyomenna vois meilläkin näkyä😍 Ajattelitteko mennä vielä myöhemmin uudestaan?

Oi ihanaa! Ehkä lohduttaa omaa mieltä että hyomenna vois meilläkin näkyä😍 Ajattelitteko mennä vielä myöhemmin uudestaan?
Ihanaa sielläkin! ihan pian tekin saatte tietää mikä meno massussa 😍

Kyllä mieli hirveesti tekis, kun tää oli NÄIN aikainen ajankohta 🫣 saa nähdä.. jos saan sykkeet kuulumaan 1-2 viikon sisään dopplerilla niinkuin aiemmista kahdesta lapsesta, niin sit ei ehkä välttämättä tarvitse. Mutta jos en, niin en kyllä millään kestä odottaa sinne rv12 asti seuraavaa tilannekatsausta 🙈

Oon tosi pahoillani @Pumpulipilvi 💔

Paljon onnea sykkeestä ja hyvistä uutisista @Laurenski.🤩

Ja tsempit huomiselle @rrro. Tuu infoamaan miten kävi. Pidetään täällä peukut pystyssä.

Jotenkin tosi konkreettista tämä, kun jo ekat on käyneet ultrissa ja siellä on löydetty jotakin.

Takaisin