Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rrro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulossa:
16.2 Pumpulipilvi (7+3)
20.2 Supe (7+6)
21.2 rrro (7+4)
21.2. sonssu (7+3)
22.2. bella96 (6+6)
24.2 R1mpukka (7+6)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Mulla toi eka ultra on hieman aikaisin/huonoon aikaan, kun en vain löytänyt sopivia aikoja Jyväskylän Kauniista Odotuksesta tai Kuopion Ovumiasta. Oli pakko ottaa se ainoa joka kävi/oli vapaana

Tulossa:
16.2 Pumpulipilvi (7+3)
20.2 Supe (7+6)
21.2 rrro (7+4)
21.2. sonssu (7+3)
22.2. bella96 (6+6)
24.2 R1mpukka (7+6)
25.2 Lillamy93 (7+4)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Tulossa:
16.2 Pumpulipilvi (7+3)
20.2 Supe (7+6)
21.2 rrro (7+4)
21.2. sonssu (7+3)
22.2. bella96 (6+6)
24.2 R1mpukka (7+6)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Mulla toi eka ultra on hieman aikaisin/huonoon aikaan, kun en vain löytänyt sopivia aikoja Jyväskylän Kauniista Odotuksesta tai Kuopion Ovumiasta. Oli pakko ottaa se ainoa joka kävi/oli vapaana
Pakko kysyä et asutko säkin Keski-Suomessa? 🤩 Jyväskyläläinen täällä!

Tulossa:
16.2 Pumpulipilvi (7+3)
21.2 rrro (7+4)
21.2. sonssu (7+3)
22.2. bella96 (6+6)
23.2. Supe (8+2)
24.2 R1mpukka (7+6)
25.2 Lillamy93 (7+4)
6.3 Tähkä84 (10+6)

Jouduin siirtää aikaa lapsen lääkärin takia, joten muutama päivä eteenpäin ja muokkasin tähän listaan 🫶

Esikoisen raskaudessa en edes harkinnut varhaisultraa, eli en käynyt. Nyt ehkä tekis mieli käydä (kunhan nyt tiedän ensin et viivat vahvistuu jne.) kun esikoinen syntyi sektiolla ja haluaisin ehkä varmuuden, että kaikki on nyt toisessa raskaudessa hyvin. En ees oo selvittänyt mitään tilastoja siitä, et kuinka yleisiä erinäiset riskit on sektion jälkeen, mut ehkä mielenrauhan vuoksi vois. Katsotaan mihin päädyn. 🤭

Esikoisen raskaudessa en edes harkinnut varhaisultraa, eli en käynyt. Nyt ehkä tekis mieli käydä (kunhan nyt tiedän ensin et viivat vahvistuu jne.) kun esikoinen syntyi sektiolla ja haluaisin ehkä varmuuden, että kaikki on nyt toisessa raskaudessa hyvin. En ees oo selvittänyt mitään tilastoja siitä, et kuinka yleisiä erinäiset riskit on sektion jälkeen, mut ehkä mielenrauhan vuoksi vois. Katsotaan mihin päädyn. 🤭
Mulla oli varhaisultra ajatukset just toisin päin! Esikoisesta halusin käydä ehdottomasti ja käytiinkin rv 7 ja 10. Nyt mietin että pitäiskö aika peruuttaa vai ei. Syynä mulla tällä kertaa on se, että haluan tietää aiemmin jos onkin jotain ettei raskaus jatku normaalisti. Ihan hyvin voisin periaatteessa odottaa sinne nt-ultraan, mutta perustelen tän niin, että jos varhaisultrassa on kaikki hyvin niin voin katsoi hyvin mielin näitä viikkoja taaksepäin vaikka nt-ultrassa tulisi sitten jotain. Jos taas odottaisin sinne nt-ultraan asti niin menis varmaan kaikki muistot ihan pilalle.

Mulla oli varhaisultra ajatukset just toisin päin! Esikoisesta halusin käydä ehdottomasti ja käytiinkin rv 7 ja 10. Nyt mietin että pitäiskö aika peruuttaa vai ei. Syynä mulla tällä kertaa on se, että haluan tietää aiemmin jos onkin jotain ettei raskaus jatku normaalisti. Ihan hyvin voisin periaatteessa odottaa sinne nt-ultraan, mutta perustelen tän niin, että jos varhaisultrassa on kaikki hyvin niin voin katsoi hyvin mielin näitä viikkoja taaksepäin vaikka nt-ultrassa tulisi sitten jotain. Jos taas odottaisin sinne nt-ultraan asti niin menis varmaan kaikki muistot ihan pilalle.
Joo nää on tosi kakspiippusia! Ja hyvä pointti sulla kyllä.
Jotenkin mulla painoi vaakakupissa silloin esikoisen aikaan raha ja tieto siitä, että vaikka varhaisultrassa kaikki oliskin hyvin, niin silti nt-ultrassa voi olla toisin. Tottakai pelkäsin silloin keskenmenoa yms., mutta en kokenut tarvetta siihen ultraan. Ja siis oli vielä aika oireeton alkuraskauskin, niin ihmettelen miten pysyin niin viilipyttynä. 😂

Takaisin