Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lilies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli eilen varhaisultra, eikä ihan oma ja neuvolan arviot viikoista mennyt oikein 🙈 eli eilen oli 5+5 tai 5+6, mutta syke näkyi ja kaikki oli ok 🫶 saadaan 2 viikon välein ultra meidän taustan vuoksi, kunnes ollaan varmemmilla viikoilla 🥹🙏
Onpa kiva, etttä pääsette julkiselle! Onnea hyvistä uutisista!

Mä ajattelin olla menemättä tällä kertaa varhaisultraan. Viime raskaudessa kävin, sydänsykkeet löytyi ja kaikki oli kunnossa. Kuitenkin tapahtui keskeytynyt keskenmeno. Varmaan joku psykologinen juttu, että haluaa toimia toisin kuin viimeksi, vaikkei ne omat valinnat nyt vaikuta.

Mä ajattelin olla menemättä tällä kertaa varhaisultraan. Viime raskaudessa kävin, sydänsykkeet löytyi ja kaikki oli kunnossa. Kuitenkin tapahtui keskeytynyt keskenmeno. Varmaan joku psykologinen juttu, että haluaa toimia toisin kuin viimeksi, vaikkei ne omat valinnat nyt vaikuta.
Mulla hieman sama että haluan toki mennä, mutta en samaan paikkaan tällä kertaa. Jos siis päästään sinne asti.

Täällä täysin sama juttu. Vähän ahdistaa kun olen vielä menossa ultraan täysin samoilla päivillä kun viimeksi. Ja kaikki olin sillon hyvin.

Mä myös pyörittelen tätä samaa päässä. Viimeksi kävin kolmesti neuvolan/sairaalan ultrassa, ja lopulta todettiin kuukauden odottelun jälkeen lopulta tuulimunaraskaus. Sain tuulimunadiagnoosin ekaa kertaa viikolla 7, mutta seuraava ultraaja väittikin kaiken olevan täysin hyvin. Ja sitten viikolla 10 vasta myönnettiin, että ei täällä ketään kasva.

Sillon terveydenhuollosta sanottiin, että seuraavaan raskauteen voisin saada lisäseurantaa, mutta jännittää ihan sikana pyytää sitä just samasta syystä 🫣

Mä myös pyörittelen tätä samaa päässä. Viimeksi kävin kolmesti neuvolan/sairaalan ultrassa, ja lopulta todettiin kuukauden odottelun jälkeen lopulta tuulimunaraskaus. Sain tuulimunadiagnoosin ekaa kertaa viikolla 7, mutta seuraava ultraaja väittikin kaiken olevan täysin hyvin. Ja sitten viikolla 10 vasta myönnettiin, että ei täällä ketään kasva.

Sillon terveydenhuollosta sanottiin, että seuraavaan raskauteen voisin saada lisäseurantaa, mutta jännittää ihan sikana pyytää sitä just samasta syystä 🫣
Joo, huh, uskon että sua jännittää paljon. ❤️‍🩹 Voimia siihen. ☺️ Mua auttaa ajatus, että se mitä tapahtuu - kuuluukin tapahtua. Vaikka todella olen aina halunnut olla äiti.

Ihan ymmärrettävää. Minulla on ihan päinvastoin: viime raskaudessa en mennyt (täällä ei pääse julkiselle ja ei tuntunut tärkeältä mennä), ja sain sit keskenmenon ihan puskista pari päivää ennen NT-ultraa. Nyt taas oon menossa, koska toivon, että saan etukäteisvaroituksen, jos kaikki ei oo kunnossa. Voimia alkuraskauteen, tää odottelu on vaikeaa!

Tulevat:
13.9. Hilma_ (6+5)
15.9 Tire (7+2)
16.9. Lilies (7+4)
16.9. Puar (7+3)
17.9 Roosali (7+3)
17.9. HooKoo (7+2)
18.9. Kevät2025 (7+4)
20.9. Maii (7+6)
22.9. Elmatutu (7+4)
22.9 -Nennu- (6+5)
23.9. Mmimi (7+4)
23.9. Pumpkins (8+1)
23.9. Alsie (7+0)
23.9 Pumpulipilvi (7+2)
24.9. Kaizi (7+1)
29.9. Sspring (7+2)
30.9. iLa (8+1)
30.9. Siz (7+4)
6.10. ohdake (7+6)

Menneet:
6.9. JouHana (6+3)
11.9. Erons (5+6)

Meillä oli tänään varhaisultra, sykettä ei varmuudella näkynyt(mitä sitten tarkoittakaan) joten saatiin lähete naisten polille, siellä paremmat laitteet ja muutama lisäpäivä, kun aika saatiin jo tän viikon perjantaille. Vähän meinaa hirvittää, että taasko menee kesken😟edellinen keskenmeno oli keväällä.

Meillä oli tänään varhaisultra, sykettä ei varmuudella näkynyt(mitä sitten tarkoittakaan) joten saatiin lähete naisten polille, siellä paremmat laitteet ja muutama lisäpäivä, kun aika saatiin jo tän viikon perjantaille. Vähän meinaa hirvittää, että taasko menee kesken😟edellinen keskenmeno oli keväällä.
Voi ei, onpa stressaava tilanne. Meillä huomenna ultra, ja pelkään just tuota, että tulee jotain epäselvyyksiä ja jää limboon odottamaan. Mitkä viikot ois nyt pitänyt olla? Onneksi paljon kuulee tarinoita, että syke on löytynyt myöhemmin, kasvu onkin normaalia jne. eli vielä ei kannata heittää kirvestä kaivoon.

Toivottavasti vaan vielä liian aikaista sykkeen löytymiselle. 🙏🏻

Meilläkin oli tänään varhaisultra ja kaikki hyvin. Pieni syke väpätti. ❤️ Viikot vastasi 6+5 (menkoista laskettuna tänään 7+2) eli parin päivän heitto. Laskettu pysyy 3.5 ☺️

Tsemppiä piinapäiviin! Nyt vain mielekästä tekemistä parille päivälle, niin vaikeaa kuin se varmasti onkin. Pidän peukkuja perjantaina 🌈

Tulevat:
15.9 Tire (7+2)
16.9. Lilies (7+4)
16.9. Puar (7+3)
17.9 Roosali (7+3)
17.9. HooKoo (7+2)
18.9. Kevät2025 (7+4)
20.9. Maii (7+6)
22.9. Elmatutu (7+4)
22.9 -Nennu- (6+5)
23.9. Mmimi (7+4)
23.9. Pumpkins (8+1)
23.9. Alsie (7+0)
23.9 Pumpulipilvi (7+2)
24.9. Kaizi (7+1)
29.9. Sspring (7+2)
30.9. iLa (8+1)
30.9. Siz (7+4)
6.10. ohdake (7+6)

Menneet:
6.9. JouHana (6+3)
11.9. Erons (5+6)
13.9. Hilma_ (6+5)

Tulevat:
15.9 Tire (7+2)
16.9. Lilies (7+4)
16.9. Puar (7+3)
17.9 Roosali (7+3)
17.9. HooKoo (7+2)
18.9. Kevät2025 (7+4)
20.9. Maii (7+6)
22.9. Elmatutu (7+4)
22.9 -Nennu- (6+5)
23.9. Mmimi (7+4)
23.9. Pumpkins (8+1)
23.9. Alsie (7+0)
23.9 Pumpulipilvi (7+2)
24.9. Kaizi (7+1)
29.9. Sspring (7+2)
30.9. iLa (8+1)
30.9. Siz (7+4)
3.10. HEIPPAJEI (7+0)
6.10. ohdake (7+6)

Menneet:
6.9. JouHana (6+3)
11.9. Erons (5+6)
13.9. Hilma_ (6+5)

Muokattu viimeksi:
Tulevat:
16.9. Puar (7+3)
17.9 Roosali (7+3)
17.9. HooKoo (7+2)
18.9. Kevät2025 (7+4)
20.9. Maii (7+6)
22.9. Elmatutu (7+4)
22.9 -Nennu- (6+5)
23.9. Mmimi (7+4)
23.9. Pumpkins (8+1)
23.9. Alsie (7+0)
23.9 Pumpulipilvi (7+2)
24.9. Kaizi (7+1)
29.9. Sspring (7+2)
30.9. iLa (8+1)
30.9. Siz (7+4)
3.10. HEIPPAJEI
6.10. ohdake (7+6)

Menneet:
6.9. JouHana (6+3)
11.9. Erons (5+6)
13.9. Hilma_ (6+5)
15.9 Tire (7+2)
16.9. Lilies (7+4)

Voi ei, onpa stressaava tilanne. Meillä huomenna ultra, ja pelkään just tuota, että tulee jotain epäselvyyksiä ja jää limboon odottamaan. Mitkä viikot ois nyt pitänyt olla? Onneksi paljon kuulee tarinoita, että syke on löytynyt myöhemmin, kasvu onkin normaalia jne. eli vielä ei kannata heittää kirvestä kaivoon.
Eilen olisi pitäny olla 6+5, mut ei neuvolassa sit edes katottu mitä viikkoa vastaa. Tääl huonot laitteet varhaisultraan et ei saanu tarpeeksi isoksi kuvaa näytölle. Joo kyl tulee oleen pitkät nämä päivät🙈 juu positiivisella mielellä yritetään olla, kuitenkaan ei oo kipuja tms.

Takaisin