Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla vähän sama. En vaan osaa niin hyvin alakautta ultrailla niin täytyy ehkä jossain vaiheessa uskaltautua kollegalta pyytämään apuaMä varmaan töissä itse ultrailen aina välillä tilannetta sopivan hetken koittaessa.Edellisessä raskaudessa mulla oli uä-laite työn puolesta useampana päivänä viikossa saatavilla helposti, niin ultrasin käytännössä läpi raskauden kerta-pari viikkoon aina töiden jälkeen. Kummasti antoi mielenrauhaa ennen liikkeiden tuntua nähdä miten siellä voidaan ja seurailla vähän, että mitat kasvaa odotetusti. Nyt harvemmin on itsellä uä-laitetta heti samassa työhuoneessa, niin joutuu vähän taktikoimaan, milloin sen äärelle pääsisi.
![]()
Mä ultrasin viime raskaudessa aina vatsan päältä ja yllättävän hyvin siitä sai näkymät jo alusta asti ja suht validit mitat kans!Mulla vähän sama. En vaan osaa niin hyvin alakautta ultrailla niin täytyy ehkä jossain vaiheessa uskaltautua kollegalta pyytämään apua![]()
Ihanaa! Mahtava uutinenTänää käyty varhaisultrassa. Löytyi pikkukaveri oikealta paikaltaan sekä sydän löi! En vois onnellisempi olla nytViikko arviot 6+0/3. Eli laskettu aika edelleen kiikkuu siinä 29.4-2.5 välillä. Selvinnee myöhemmin viel tarkemmin. Mutta tähän hetkeen riittää että kaikki on hyvin! Monen vuoden yritys ja odotus on vihdoin palkittu
![]()
Ihanaa! Toivottavasti meillä käy yhtä hyvä tuuriTänää käyty varhaisultrassa. Löytyi pikkukaveri oikealta paikaltaan sekä sydän löi! En vois onnellisempi olla nytViikko arviot 6+0/3. Eli laskettu aika edelleen kiikkuu siinä 29.4-2.5 välillä. Selvinnee myöhemmin viel tarkemmin. Mutta tähän hetkeen riittää että kaikki on hyvin! Monen vuoden yritys ja odotus on vihdoin palkittu
![]()