Varhaisultra

Voi ei @NooraK @marsupilami ! Olettepa saaneet ikäviä uutisia. Kovasti voimia ja jaksamista teille ❤️

@NooraK suosittelen myös kontrolli ultraa aikaisemmin, jotta saatte selvyyttä asiaan ja kohdun tyhjennettyä mahdollisimman pian.

Varhaisultrassa sydän sykki ja vastasi 8+0, kun kuukautisista on laskettuna 8+2 ❤️ laskettuaika näkyi siellä 17.3. Mutta laskureilla minun kierron pituuden mukaan oon laskenu 15.3. Kumpikohan on oikea jos viimeiset menkat ollu 10.6. Ja kierto säntillinen 26pvä?

Virallinen laskettuaika tulee vasta nt-ultrassa ja sitä ei enään muutetaan. Sen mukaan menee kaikki kelan raskausvapaat ym. Joten ei oikeastaan ole väliä, mutta ultra on aina varmempi.

Arvatkaa. 😭
Kohtu löytyi tällä kertaa hyvin ja kyydissä on viikkoja vastaava pikku Papunen, jonka sydän lyö. 😭❤️ En voi käsittää. Olin varautunut viettämään tämän ja huomisen tyhjennys hommissa.
No nyt saa sitten jännittää taas seuraavaa ultraa. 🥵
Mutta tämän päivän minä hengitän. ❤️

Lääkäri sanoi kyllä, että jatkossa suosittelee maksamaan enemmän ja menemään gynekologin ultraan, jos joskus vielä menee varhaisultraan.
Ihana kuulla 😍😍 varmasti uskomaton fiilis!

Eilen varhaisultrassa löytyi kooltaan 5+6 tai 6+0 vastaava alkio, ja sydämen syke. 🩷

Olin ihan varma, ettei siellä olisi ketään kotona, joten tieto tietysti huojentaa. Mutta olin myös ovisoireiden perusteella varma, että olisi ollut 6+4. Muutaman päivän heitto tuohon on ihan mahdollinen, mutta ei kyllä enempää, ellei tämä ole saanut alkunsa pyhästä hengestä. 🫣 Stressailen nyt sitten tätä, vaikka tiedossa on, että tuossa kohdalla mittaaminen on haastavaa ja tyyppi oli vähän mytyssä ja halunnut piiloutua.

Laskettu aika siirtyi eilisen ultran perusteella huhtikuulle, niin mä en nyt oikein tiedä mitä tekisin. Kai kuitenkin roikun vielä täällä ennen kuin tuo tarkentuu.

Eilen varhaisultrassa löytyi kooltaan 5+6 tai 6+0 vastaava alkio, ja sydämen syke. 🩷

Olin ihan varma, ettei siellä olisi ketään kotona, joten tieto tietysti huojentaa. Mutta olin myös ovisoireiden perusteella varma, että olisi ollut 6+4. Muutaman päivän heitto tuohon on ihan mahdollinen, mutta ei kyllä enempää, ellei tämä ole saanut alkunsa pyhästä hengestä. 🫣 Stressailen nyt sitten tätä, vaikka tiedossa on, että tuossa kohdalla mittaaminen on haastavaa ja tyyppi oli vähän mytyssä ja halunnut piiloutua.

Laskettu aika siirtyi eilisen ultran perusteella huhtikuulle, niin mä en nyt oikein tiedä mitä tekisin. Kai kuitenkin roikun vielä täällä ennen kuin tuo tarkentuu.
Ihanaa, että syke löytyi! Heitto tosiaan kuulostaa ihan virhemarginaaliin mahtuvalta ja eihän oireista voi päätellä ovispäivää ihan tarkalleen (niin kuin ei oikein mistään 😅). Toivotaan, että kaikki on hyvin ❤️

Ja koska vauvat myöskään harvemmin syntyy ihan laskettuna päivänä, niin mun mielestä voit ihan hyvin jatkaa täällä, vaikka LA näyttäisi vielä nt-ultrassakin menevän huhtikuulle. Oot kuitenkin ehtinyt täällä jo viestitellä, kun oletit odottavasti maaliskuista, ja voihan hän syntyäkin etukäteen (ja varmasti osa tämänkin ryhmän maaliskuisista syntyy vasta huhtikuun puolella; omakin ”huhtikuiseni” oli lopulta toukokuinen 😄)

Kuten oletinkin, meillä oli nyt vuorossa toinen kkm peräkkäin. Tänään olisi pitänyt olla 8+2, alkio oli 6+4 ja todella hidas syke. Pientä vaaleanpunaista tihuttelua myös tullut jo samalla tavalla kuin edellisen kkm aikaan, joten olin jo varma tästä ennen ultraamistakin. Minunkaan kehoni ei osaa päästää näistä irti 😞

Eli lääkkeellinen tyhjennys edessä, kyllähän se surettaa kun jo toinen menee samoilla viikoilla kesken. Huolestuttaa onko nämä nyt ne minun raskaudet ja päästäänkö koskaan maaliin asti 😭

Tsemppiä tänne kaikille maaliskuisille, toivottasti jokaiselle tulee syliin oma ihana vauva ensi vuoden puolella ❤️

@Pantis olen niin pahoillani ❤️‍🩹 Olisin niin toivonut että teille olisi menetyksen jälkeen suotu onnistunut raskaus. Miten voi olla niin epäreilua elämä. 😭 Voimia tyhjennykseen ja kaikkeen sen jälkeen. 🫶🏻

Kuten oletinkin, meillä oli nyt vuorossa toinen kkm peräkkäin. Tänään olisi pitänyt olla 8+2, alkio oli 6+4 ja todella hidas syke. Pientä vaaleanpunaista tihuttelua myös tullut jo samalla tavalla kuin edellisen kkm aikaan, joten olin jo varma tästä ennen ultraamistakin. Minunkaan kehoni ei osaa päästää näistä irti 😞

Eli lääkkeellinen tyhjennys edessä, kyllähän se surettaa kun jo toinen menee samoilla viikoilla kesken. Huolestuttaa onko nämä nyt ne minun raskaudet ja päästäänkö koskaan maaliin asti 😭

Tsemppiä tänne kaikille maaliskuisille, toivottasti jokaiselle tulee syliin oma ihana vauva ensi vuoden puolella ❤️
Voi ei, jakselemisia!😔❤️

Käytiin neuvolassa ensikäynnillä. Päästään julkiselle varhaisultraan vielä ensi viikolla, kun on 8+5 viikot. Ilmeisesti sen vuoksi, kun oltiin lapsettomuustutkimuksissa keväällä ennen raskautumista. Ihan mukava päästä kahtomaan vauvaa, mutta meinaa alkaa jännittää taas onko kaikki ok.

Täällä oli ensimmäisen julkisen varhaisultra, ja voi mikä helpotus kun siellä oli kaikki hyvin 💗 oireettomuus on saanut epäilemään vahvasti kaikkea, mutta siellä hän ihan oikean mittaisena heilutteli vauhdilla käsiä ja jalkoja 💝 ihan uskomatonta olla tässä pisteessä tämän lapsettomuustuskan jälkeen 😭

Takaisin