Varhaisultra

Tääl oli huonoja uutisia ultrassa. Kohtua ei löytynyt aluksi ja sitten kun ehkä löyty oli se tyhjä. En oikein tiedä miten jatko. Jos oikein tajusin, niin laittoi lähetteen äiti polille, odottelen soittoa sieltä.
Peruin huomisen neuvolan.
Oon niin pahoillani 😭❤️ Toivottavasti jatkotutkimukset selkeyttää tilannetta, voimia raskaaseen tilanteeseen ❤️

Huonoja uutisia tuli 😔 Oli selvästi viikkojaan pienempi 4+6 kun pitäisi olla 6+4. Noin pienestähän ei näe onko elossa, kätilö yritti lohduttaa, että voi vain olla nuorempi kuin luullaan. Ei ole kuitenkaan mahdollista, että olisi noin pieni ja hengissä kun plussasta on niin kauan 😔

Ei saatu lähetettä äitiyspolille, koska heidän näkökulmastaan voi olla kyseessä vain myöhempi hedelmöittyminen (vaikka kysyivät plussapäivät). Täytyy siis varata vielä yksityiseltä toinen kontrolliultra parin viikon päähän ja jos ei ole kasvanut, sitten tekevät kai lähetteen äitiyspolille tyhjennykseen.

Viime raskaudessa käytiin samoihin aikoihin ultrassa ja oli ihan samankokoinen liian pieni alkio. Parin päivän päästä alkoi vuoto. Toivon, että alkaisi taas nopeasti eikä tarvitsisi odotella pitkään ja tyhjentää lääkkeellisesti.

Kun molemmilla kerroilla kasvu on pysähtynyt yhtä alussa, alkaa jo huolestuttaa, pystyykö keho parempaan 😔

Seurailen ehkä vielä keskusteluja ja pyydän poistoa salaisesta ryhmästä vasta kontrolliultran jälkeen.

Huonoja uutisia tuli 😔 Oli selvästi viikkojaan pienempi 4+6 kun pitäisi olla 6+4. Noin pienestähän ei näe onko elossa, kätilö yritti lohduttaa, että voi vain olla nuorempi kuin luullaan. Ei ole kuitenkaan mahdollista, että olisi noin pieni ja hengissä kun plussasta on niin kauan 😔

Ei saatu lähetettä äitiyspolille, koska heidän näkökulmastaan voi olla kyseessä vain myöhempi hedelmöittyminen (vaikka kysyivät plussapäivät). Täytyy siis varata vielä yksityiseltä toinen kontrolliultra parin viikon päähän ja jos ei ole kasvanut, sitten tekevät kai lähetteen äitiyspolille tyhjennykseen.

Viime raskaudessa käytiin samoihin aikoihin ultrassa ja oli ihan samankokoinen liian pieni alkio. Parin päivän päästä alkoi vuoto. Toivon, että alkaisi taas nopeasti eikä tarvitsisi odotella pitkään ja tyhjentää lääkkeellisesti.

Kun molemmilla kerroilla kasvu on pysähtynyt yhtä alussa, alkaa jo huolestuttaa, pystyykö keho parempaan 😔

Seurailen ehkä vielä keskusteluja ja pyydän poistoa salaisesta ryhmästä vasta kontrolliultran jälkeen.
Voi ei..😢 olen niin pahoillani❤️

Tänään kävin uudemman kerran ultrassa julkisella. Tuulimunahan se sitten oli😔 Toisaalta olin tähän jo varautunut, mutta pahalta tuntuu silti.

Toivon kaikille positiivisia tuulia ultrien suhteen, ja pidän peukut ja varpaat ristissä monen monelle uudelle ihanalle maaliskuiselle💕💕🤞🏻

Tänään kävin uudemman kerran ultrassa julkisella. Tuulimunahan se sitten oli😔 Toisaalta olin tähän jo varautunut, mutta pahalta tuntuu silti.

Toivon kaikille positiivisia tuulia ultrien suhteen, ja pidän peukut ja varpaat ristissä monen monelle uudelle ihanalle maaliskuiselle💕💕🤞🏻
Olen pahoillani että teille kävi näin 🥺❤️‍🩹

Ultrassa käyty eilen. 4.7-5mm puikula, mutta sykettä ei saatu näkyviin.
Oli tosin nuori lääkäri, joka ei alkiota olisi edes löytänyt, mun piti näyttää ruudulta että siinä näkyi jotain 😅 hän sitten sanoi että on niin pieni ja hyvin alussa, varmaan mennyt kesken, ei millään vasta 6viikkoa. Kysyin sitten mitä viikkoja vastaa. Hän sitten otti nuo mitat ja hämmästyi, että kyllä se sittenkin vastaa hyvin lähelle 6 viikkoa 🙈😅
Jos ajattelee että kun sain herkkään testiin positiivisen olisi viikkoja ollut 3+1, sen mukaan eilen olisi 6+0. Ovis tuntemuksen perusteella 6+4, mutta se ei niin varmaa etteikö voisi olla muutaman päivän pienempikin. Ja voihan hyvin olla ettei sykettä vielä vaan näkynyt? 🤷🏼‍♀️ viikon päästä uudestaan ultraan. Pitkä aika olla epätietoisuudessa. Kertokaa jos kokemuksia siitä ettei ekassa ultrassa vielä löytynyt sykettä ja myöhemmin löytyi? 🥹
Toiveikas olo itsellä kun kuitenkin sellainen puikula näkyi, ja kun lääkäri niin kokematon että ihme että edes löysi mun avustuksella 🙏🏼😅

Takaisin