Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi miten ihanaa!Eilen ultrassa nähtiin pieni toukka vahvalla sykkeelläJa mittojen mukaan oli 8+6, eli pari päivää suurempi.
Onnea hyvistä ultrakuulumisistaEilen ultrassa nähtiin pieni toukka vahvalla sykkeelläJa mittojen mukaan oli 8+6, eli pari päivää suurempi.
Ihanaa!Eilen ultrassa nähtiin pieni toukka vahvalla sykkeelläJa mittojen mukaan oli 8+6, eli pari päivää suurempi.
Voi kuinka ihanaavarhaisultrassa käyty, löytyi pieni ihmisen alku ja kovasti sydän sykki2 päivää isompi, eli 8+5 mennään nyt
Ihanaa, onnea!varhaisultrassa käyty, löytyi pieni ihmisen alku ja kovasti sydän sykki2 päivää isompi, eli 8+5 mennään nyt
Hurjasti onnea!varhaisultrassa käyty, löytyi pieni ihmisen alku ja kovasti sydän sykki2 päivää isompi, eli 8+5 mennään nyt
Ite kävin yksityisellä ekan kerran ultrassa jo 6+4, seuraavan kerran 8+4 ja meillä kuuluu vielä neuvolalääkärin käynnille ultra, joka on 10+3Mulla tosiaan takana varhaisultra noin viikko sitten ja siellä oli oikean kokoinen pieni viikolla 8+0. Kiitos tän keskustelun, hoksasin maksaa ultran epassilla. Seuraava ultra on sit neuvolasta muutaman viikon päästä viikolla 12. Onko moni menossa vielä ennen tuota neuvolaa ultraan vai miten maltatte mielenne sen kanssa?
ite tässä kans just mietin malttaako odottaa reilua kolme viikkoa, että pääsee nt-ultraan vai käviskö jo tossa reilu viikon päästä vielä yksityisellä.Mä kanssa mietin että maltankohan odottaa nt-ultraan asti. Melkein pari viikkoa sitten oli meillä varhaisultra ja nt-ultra meni nyt kuukauden päähän. Ihan super pitkä aika jotenkin odottaa. Varmasti jos tulee yhtään epävarmaa oloa itselle, varaan uuden varhaisultran.

Mulla täysin sama tilanne, 3vk päästä ois vasta julkisen ultra... Täällä päin yksityisen neuvolan ultra maksaa 83e joten lopultakin taivuin ja varattiin tiistaiksi aika. Kirjaakohan ne yksityisellä äitiyskorttiin mitään, et voikohan sen ottaa mukaan?ite tässä kans just mietin malttaako odottaa reilua kolme viikkoa, että pääsee nt-ultraan vai käviskö jo tossa reilu viikon päästä vielä yksityisellä.![]()