Varhaisultra

Täällä ultrassa edelleen kaikki niin hyvin kun voi, kasvanut edellisestä ultrasta täsmälleen päivällisesti oikein, tasainen vahva syke ja vähän jo liikkuikin siellä❤️ kai se tässä pitää alkaa uskoa että vauva tulee helmikuussa🥹

Mulla tosiaan takana varhaisultra noin viikko sitten ja siellä oli oikean kokoinen pieni viikolla 8+0. Kiitos tän keskustelun, hoksasin maksaa ultran epassilla. Seuraava ultra on sit neuvolasta muutaman viikon päästä viikolla 12. Onko moni menossa vielä ennen tuota neuvolaa ultraan vai miten maltatte mielenne sen kanssa?

Mulla tosiaan takana varhaisultra noin viikko sitten ja siellä oli oikean kokoinen pieni viikolla 8+0. Kiitos tän keskustelun, hoksasin maksaa ultran epassilla. Seuraava ultra on sit neuvolasta muutaman viikon päästä viikolla 12. Onko moni menossa vielä ennen tuota neuvolaa ultraan vai miten maltatte mielenne sen kanssa?
Ite kävin yksityisellä ekan kerran ultrassa jo 6+4, seuraavan kerran 8+4 ja meillä kuuluu vielä neuvolalääkärin käynnille ultra, joka on 10+3 😊eli nt ultraan asti on parin viikon välein ultria, tää on just täydellinen mulle 🙏🏼😂 en malttais odottaa esim. kuukautta tässä ekalla kolmanneksella🙈

Mäkin oon käynyt melko usein ultrassa ihan oman mielenrauhan takia. 😅 Eka varhaisultrassa 7+1, sitten yksityisellä 9+0, paniikkiultrassa yksityisellä 11+4 ja nyt maanantaina tulossa nt-ultra 13+1.

Edit. Ja hei, mä kävin avoneuvolassa kuuntelemassa sykkeitä 10+4. Kun ei sykkkeitä kuultu, pääsin siellä ultraan. 😍

Hyvä kuulla etten oo ainoa kärsimätön. Pitää vielä kattoa että pystynkö oottamaan tonne ens kuun puoleen väliin vai pitäiskö vielä ens viikolla käydä yks varmistus. 😅 Toi eka ultra nyt kuitenki teki tästä raskaudesta jo vähän konkreettista niin jotenki haluais olla varma että tässä nyt kaikki menee edelleen hyvin.

Mä kanssa mietin että maltankohan odottaa nt-ultraan asti. Melkein pari viikkoa sitten oli meillä varhaisultra ja nt-ultra meni nyt kuukauden päähän. Ihan super pitkä aika jotenkin odottaa. Varmasti jos tulee yhtään epävarmaa oloa itselle, varaan uuden varhaisultran.

Mä kanssa mietin että maltankohan odottaa nt-ultraan asti. Melkein pari viikkoa sitten oli meillä varhaisultra ja nt-ultra meni nyt kuukauden päähän. Ihan super pitkä aika jotenkin odottaa. Varmasti jos tulee yhtään epävarmaa oloa itselle, varaan uuden varhaisultran.
ite tässä kans just mietin malttaako odottaa reilua kolme viikkoa, että pääsee nt-ultraan vai käviskö jo tossa reilu viikon päästä vielä yksityisellä. :Grimacing Face:

ite tässä kans just mietin malttaako odottaa reilua kolme viikkoa, että pääsee nt-ultraan vai käviskö jo tossa reilu viikon päästä vielä yksityisellä. :Grimacing Face:
Mulla täysin sama tilanne, 3vk päästä ois vasta julkisen ultra... Täällä päin yksityisen neuvolan ultra maksaa 83e joten lopultakin taivuin ja varattiin tiistaiksi aika. Kirjaakohan ne yksityisellä äitiyskorttiin mitään, et voikohan sen ottaa mukaan?

Takaisin