OnnittelutVarhaisultrassa käyty ja siellä oli pieni tyyppi vahvalla sykkeellä vastaten viikkoja 8+1, eli tismalleen niinkuin olin itsekkin laskenut!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OnnittelutVarhaisultrassa käyty ja siellä oli pieni tyyppi vahvalla sykkeellä vastaten viikkoja 8+1, eli tismalleen niinkuin olin itsekkin laskenut!![]()
Voi, ihanaa!Varhaisultrassa käyty ja siellä oli pieni tyyppi vahvalla sykkeellä vastaten viikkoja 8+1, eli tismalleen niinkuin olin itsekkin laskenut!![]()
Ihania uutisia, onnea!Varhaisultrassa käyty ja siellä oli pieni tyyppi vahvalla sykkeellä vastaten viikkoja 8+1, eli tismalleen niinkuin olin itsekkin laskenut!![]()
Ihana juttu, onnea!Varhaisultrassa käyty ja viikkoja 8+5 vastaava pikkuinen hyvällä sykkeellä nähtyHän siellä vähän jo liikuskelikin
Ihanaa!! OnneaVarhaisultrassa käyty ja viikkoja 8+5 vastaava pikkuinen hyvällä sykkeellä nähtyHän siellä vähän jo liikuskelikin
Ihania uutisiaVarhaisultrassa käyty ja viikkoja 8+5 vastaava pikkuinen hyvällä sykkeellä nähtyHän siellä vähän jo liikuskelikin
Kävin Liedossa Neuvolan Sivutaskussa. Kätilö ultrasi niin maksoi vain 79eIhania uutisia
Saanko kysyä missä kävit varhaisultrassa? Ilmeisesti varsinais-suomesta sinäkin?Ymmärrän toki jos et halua kertoa
![]()
Voi kuinka ihanaa.Varhaisultrassa käyty ja viikkoja 8+5 vastaava pikkuinen hyvällä sykkeellä nähtyHän siellä vähän jo liikuskelikin
Onnea hyvistä uutisistaVarhaisultrassa käyty, syke löytyi ja koko vastasi 7+3, eli odotetusti vähän pienempi kuin neuvolan laskujen mukaan, mutta hedelmöittymisajankohtaan aikalailla sopien![]()
Ihania uutisia.Varhaisultrassa käyty, syke löytyi ja koko vastasi 7+3, eli odotetusti vähän pienempi kuin neuvolan laskujen mukaan, mutta hedelmöittymisajankohtaan aikalailla sopien![]()
Mahtavaa, onnea!Täällä myös käyty varhaisultra tänään, kaikki oli hyvinKoon puolesta olikin muutaman päivän isompi kuin omien laskujen mukaan, eli onkin jo 7+3
Siivosin listaa:
15.7 SyysSumu 7+3
17.7. EI90 8+5
17.7. Mimosa_ 7+4
17.7. Mymmeli! 8+1
17.7. Evena 9+0
18.7. Kitshu 8+4
18.7. Ansq 8+4
22.7. Snadi D 8+3
Ihana lukea hyviä uutisia!Täällä myös käyty varhaisultra tänään, kaikki oli hyvinKoon puolesta olikin muutaman päivän isompi kuin omien laskujen mukaan, eli onkin jo 7+3
Siivosin listaa:
15.7 SyysSumu 7+3
17.7. EI90 8+5
17.7. Mimosa_ 7+4
17.7. Mymmeli! 8+1
17.7. Evena 9+0
18.7. Kitshu 8+4
18.7. Ansq 8+4
22.7. Snadi D 8+3
Mahtava juttu, onnea!Tänään varhaisultrassa kaikki hyvin (rv 7+4)valtava kivi vierähti sydämeltä kun näki pienokaisen sydämen sykkivän ruudulla
![]()
Paljon onnea!Tänään varhaisultrassa kaikki hyvin (rv 7+4)valtava kivi vierähti sydämeltä kun näki pienokaisen sydämen sykkivän ruudulla
![]()