Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ymmärrän hyvin tuon fiiliksen, mulla on itellä ollut kaksi keskeytynyttä keskenmenoa ja yksi spontaani ja sen lisäksi vielä tuo kohdunulkoinen ja mulle on helpompaa mitä pikemmin mä tiedän faktat. En haluaisi enää viikkoja kantaa kuollutta sikiötä.Mulla on vähän kaksjakoset fiilikset varhaisultrasta. Eka raskaus päättyi kkm. Niukka vuoto alkoi päivää ennen nt-ultraa ja siellä sitten selvisi kkm muistaakseni rv 10. Esikoinen vuoteli samallalailla rv 10, jolloin pääsin julkiselle ultraan, mutta kaikki oli kunnossa. Sikäli keskenmenon kannalta en koe ultraa hyödyllisenä, kun se nyt voi tulla koska vaan.
Mulla olis kolmekymppisreissu tulossa ja nyt puntaroinkin, että kävisikö ultrassa sitä ennen. Olis tylsää viettää tuo reissu raskaana ns. turhaan, mutta eipä se taida juhlatunnelmaa kohottaa sekään, jos paria päivää ennen käyn ultrassa toteamassa tuulimunan tms.
Mulla vähän sama kokemus ja edelleen jahkaan varhaisultran kans...Itse olen vielä aika kahden vaiheilla varhaisultran suhteen. Toisaalta mieli tekisi keskenmenon jälkeen, mutta toisaalta keskenmeno tapahtui vasta 11+ viikoilla, joten varhaisultra ei olisi siinä tapauksessa kertonut vielä mitään.