Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihania uutisia! Koska kannattaa mennä?
Sama homma :D näin loppukuun laskettuaikalainen saa aika urakalla täällä kiriä! Oletko itse menossa/ajatellut varhaisultraan menoa?Täytyy yrittää näpytellä viestejä jos tästä salaiselle puolelle tulisi kans :)
Sama homma :D näin loppukuun laskettuaikalainen saa aika urakalla täällä kiriä! Oletko itse menossa/ajatellut varhaisultraan menoa?
En tiedä! Olen ihan kujalla :D töissä olisi mahdollisuus itse tiirailla, mutta olisiko se elämys miehelle jos menisi "oikeaan" ultraan. Tekisikö varhaisultra ja tyypin näkeminen silmin tästä kokemuksesta vähän konkreettisemman.Juu, pitäs malttaa ens viikon torstaihin! Entäs sä?
Onko tää teidän esikoinen? Miettikää mitä haluutteEn tiedä! Olen ihan kujalla :D töissä olisi mahdollisuus itse tiirailla, mutta olisiko se elämys miehelle jos menisi "oikeaan" ultraan. Tekisikö varhaisultra ja tyypin näkeminen silmin tästä kokemuksesta vähän konkreettisemman.
Joo on esikoinen ja kaikki informaatio aivan uutta. Neuvolaan soittamalla ehkä selkiytyisi, mutta mitä sinnekkin soittaessa kuuluu sanoaOnko tää teidän esikoinen? Miettikää mitä haluutteolihan se huikeeta nähdä yhdessä ekaa kertaa se pieni papana sykkeen kanssa ruudulla
myöhemmät ultrat oli sit totuudentuntuisempia ku näky jo selkeämpi vauva.
Joo on esikoinen ja kaikki informaatio aivan uutta. Neuvolaan soittamalla ehkä selkiytyisi, mutta mitä sinnekkin soittaessa kuuluu sanoa![]()
![]()
Mä menisin myöhemmin jos vaan pystyisi.Onko järkeä varata 6+5 esimerkiksi?
Vähintään 7+ mutta mitä myöhemmin niin sitä paremmin näkyy jotain ihan kunnolla.Okei! Kiitos vinkistä! Eli 7+? Vai vielä myöhemmin?
Onko järkeä varata 6+5 esimerkiksi?
toisaalta mä oon käynyt sielä perhe artella sekä kkm ja tuulimunan kohdalla tosi "myöhään", et ainakin oli selvä peli ns molemmilla kerroilla, koska olis pitänyt olla noin rv 10.. ekan kerran kävin vuotelun takia ja toisesta koska oltais ennen joulua haluttu kertoa, ettei tarvii peitellä joulupöydässä, ja nt ultra olis osunut joulunpyhien jälkeen.