Varhaisultra

Pogo 13.2.
Eve877 14.2.
muumikki 14.2.
Kuuttituutti 16.2.
Cherry1520 17.2.
Hiiohoi 17.2.
Titiuu_85 23.2
Tyty 23.2
Oljenkorsi 23.2.
Antzeliina 24.2.
Knuutti 28.2

Täytyy yrittää näpytellä viestejä jos tästä salaiselle puolelle tulisi kans :)
Sama homma :D näin loppukuun laskettuaikalainen saa aika urakalla täällä kiriä! Oletko itse menossa/ajatellut varhaisultraan menoa?

Juu, pitäs malttaa ens viikon torstaihin! Entäs sä?
En tiedä! Olen ihan kujalla :D töissä olisi mahdollisuus itse tiirailla, mutta olisiko se elämys miehelle jos menisi "oikeaan" ultraan. Tekisikö varhaisultra ja tyypin näkeminen silmin tästä kokemuksesta vähän konkreettisemman.

En tiedä! Olen ihan kujalla :D töissä olisi mahdollisuus itse tiirailla, mutta olisiko se elämys miehelle jos menisi "oikeaan" ultraan. Tekisikö varhaisultra ja tyypin näkeminen silmin tästä kokemuksesta vähän konkreettisemman.
Onko tää teidän esikoinen? Miettikää mitä haluutte 😊 olihan se huikeeta nähdä yhdessä ekaa kertaa se pieni papana sykkeen kanssa ruudulla ❤️‍🔥😂 myöhemmät ultrat oli sit totuudentuntuisempia ku näky jo selkeämpi vauva.

Onko tää teidän esikoinen? Miettikää mitä haluutte 😊 olihan se huikeeta nähdä yhdessä ekaa kertaa se pieni papana sykkeen kanssa ruudulla ❤️‍🔥😂 myöhemmät ultrat oli sit totuudentuntuisempia ku näky jo selkeämpi vauva.
Joo on esikoinen ja kaikki informaatio aivan uutta. Neuvolaan soittamalla ehkä selkiytyisi, mutta mitä sinnekkin soittaessa kuuluu sanoa 🤣🤣 👍🏻

@Pian 41 v. Siis jep! Mä en kans tiiä millä jaksan odottaa tonne asti.. tuntuu jo pitkältä se, että varsinainen testipäivä meni 2 viikkoa siirrosta, vaik 5 päiväisen siirsivät.. Siihenkin vielä aikaa, kun se on maanantaina. Niin sieltä sit sen jälkeen saa tietää minä päivänä pääsee ultraan :Grimacing Face: toisaalta mä oon käynyt sielä perhe artella sekä kkm ja tuulimunan kohdalla tosi "myöhään", et ainakin oli selvä peli ns molemmilla kerroilla, koska olis pitänyt olla noin rv 10.. ekan kerran kävin vuotelun takia ja toisesta koska oltais ennen joulua haluttu kertoa, ettei tarvii peitellä joulupöydässä, ja nt ultra olis osunut joulunpyhien jälkeen.

Niinpä, @siska. Mä en käynyt varhaisultrassa ollenkaan, vaan päädyin heti seurantaan, kun vuoto ja kivut alkoi 6+. Ei tilanteesta varmuutta silloin saatu, muuta kuin että kaksi oli. Toinen kehittyi ja toinen ei. Vasta 8+ oli selvä peli. Eli varmaan kuitenkin ennen 8+0 voi mennä, jos haluaa tietää onko syke.

Takaisin