Varhaisultra

Kas, nyt vasta huomasin että tämähän on syyskuisten ryhmä 😅 Eksyin tänne viestiketjuun vau.fi etusivun suosittelemana. Mutta joo siis oma laskettu aika elokuussa. Pahoittelut hämmennyksestä.
Aa joo, mietinkin että joko syyskuisten alkukuiset todella on nt-ultrassa käyneet! Onnea elokuisen odotukseen! 😍🌈
 
Varhaisultra eilen kertoi, että päivät ei ollutkaan 9+2 vaan 9+6. Siitä tuli tosi hyvä mieli! Koska viime ultrassa pari viikkoa sitten alkio vaikutti nuoremmalta kuin piti. Se ja tiputteluvuoto aiheutti kyllä huolta. Nyt on taas nähty että kaikki hyvin! Ja ei näyttänyt enää pavulta vaan pieneltä ihmiseltä😍 päästiin taas kunnallisella ku oli päivystys käynti munasarjakystan takia. Oli siis kolmas varhaisultra
 
Varhaisultra eilen kertoi, että päivät ei ollutkaan 9+2 vaan 9+6. Siitä tuli tosi hyvä mieli! Koska viime ultrassa pari viikkoa sitten alkio vaikutti nuoremmalta kuin piti. Se ja tiputteluvuoto aiheutti kyllä huolta. Nyt on taas nähty että kaikki hyvin! Ja ei näyttänyt enää pavulta vaan pieneltä ihmiseltä😍 päästiin taas kunnallisella ku oli päivystys käynti munasarjakystan takia. Oli siis kolmas varhaisultra
Ihanaa!!! 🥰

Mitenkä sulla kystan kanssa sujuu, onko oireita? Mulla on kans kysta mukana matkassa, sanoivat ettei näytä millään tavalla pahalta mutta tarkistetaan markkerit kuitenkin labrassa. Ei oireita toistaiseksi 🤷‍♀️
 
Ihanaa!!! 🥰

Mitenkä sulla kystan kanssa sujuu, onko oireita? Mulla on kans kysta mukana matkassa, sanoivat ettei näytä millään tavalla pahalta mutta tarkistetaan markkerit kuitenkin labrassa. Ei oireita toistaiseksi 🤷‍♀️
Just olin viime yönä kystan takia leikkauksessa ku oli kiertyny munasarjan ympäri estäen hapenkulun. Munasarja pystyttiin pelastamaan mutta kystaa ei saatu poistettua. Kipu oli jotain infernaalista
 
Pari viikkoa kulunut nyt ensimmäisestä varhaisultrasta josta jäi kurja fiilis kun pieni ei vastannutkaan viikkoja ja tänään käyty uudelleen. Pieni papunen oli kasvanut ja kaikki juuri niinkuin pitikin 😍 tällä kertaa mitoiksi saatiin 8+5 eli ei heittäisi enää kuin kahdella päivällä alkuperäiseen menkoista laskettuun. On kyllä helpottunut fiilis 💕
 
Just olin viime yönä kystan takia leikkauksessa ku oli kiertyny munasarjan ympäri estäen hapenkulun. Munasarja pystyttiin pelastamaan mutta kystaa ei saatu poistettua. Kipu oli jotain infernaalista
Ai kamalaa, melkoinen operaatio ja varmasti kivuliasta ☹️ Hyvä kuitenkin että tilanne nyt parempi ja ootte pienen kanssa kunnossa.
 
Minulla loppui pahoinvointi viikonloppuna kuin seinään, ja epätavallisen energinen olo. Vielä kovaa polttelua tietysti hetken niin johan oli paniikki valmis. Nyt käyty kuitenkin ultrassa varmistamassa raskauden tila, ja helpotti nähdä liikuskeleva vauvan alku siellä ❤️ viikot laskettuna menkoista olisi ollut 9+0 ja vastasi mitoilta 9+1 joten hyvin tarkalla kuitenkin 🫶🏻 pahoinvointi kävi tänään mutta taas lähti, väsymys ri kyllä näytä helpottavan..
 
En tiedä miten rutiinisti nykyään varhaisultraan pääsee, mutta tästä viimeisestä kävin ihan julkisella. Vanhemmista lapsista en ole käynnyt.
 
Takaisin
Top