Varhaisultra

Kyllä itselläkin on tarkoitus mennä tästä raskaudesta, kun edellisitä jo niin monta vuotta 😇.
Varattiin kans 100km päähän ultra kätilölle, kun paljon halvempi mitä omalla paikkakunnalla!
Sama juttu täälläkin. Ajattelin mennä rv8+ n.140km päähän ultra kätilölle, siellä 79€ ultrakäynti kuin omalla paikkakunnalla.. (paljon kalliimpia)
 
Olen varannut ultran kahden viikon päähän rv 8+1. Asumme Turkissa, täällä ultrataan tiheään eli "normaali" aika mennä ekalle ultralle. Olisin varmaan mennyt varhaisultraan Suomessakin! En jaksa odottaa raskaudesra kertomista rv 12 saakka. Ja onhan se kiva tietää että siellä jotain on.
 
Eilen meilläkin oli kauan odotettu varhaisultra. Pelotti ihan kauheasti, olin ihan hysteerisessä tilassa kun lopulta pääsin vastaanotolle, koska oli lietsonut itseni siihen uskoon, että jotain on kuitenkin pielessä :D Olikin iloinen yllätys, kun ruudulla näkyi ihan oikeassa paikassa kasvava tyyppi, jolla sydän sytkytti menemään :Heartred Viikot aikalailla sitä mitä kk perusteella olin laskenut, pari päivää vaan pidemmällä. Nyt mennään siis viikolla 6+6.
 
Mä kävin tänään rauhoittelemassa hermoja ultrassa, kaikki oli onneksi hyvin 💕
Tyyppi oli isompi kun menkkojen mukaan laskettu ja LA olis toukokuun lopussa tai kesäkuun eka. Täytyy odottaa mitä Np- ultraaja sanoo 😊
Uuuu oisko meillä sit sama la 💪🏻
 
Uuuu oisko meillä sit sama la 💪🏻
Ehkä 😃
Odottelen et pääsisi np ultraan niin tulee ”virallinen” la muutos. Mutta molemmilla varhaisultra käynneillä tyyppi ollut isompi kun mitä menkoista olisi laskettu. Mulla oli kesäkuussa keskenmeno ja se sekoitti kiertoa vähän enkä ehtinyt tikuttaa ovista ennen raskautta ja Ouran lämmötkään ei oikein kertoneet mitään selvää 😅
 
Minä hölmönä luulin että automaattisesti ekassa neuvolassa ultraisivat. Mutta karu totuus paljastui. Eka ultra sitten vieläpä siirtyi melkein viikolla, kun se päätettiin tehdä lääkärin toimesta. Eli jouduttiin odottamaan 14. viikolle.

Edellisenä yönä en nukkunut ja ultraan menin asenteella että "ei siellä kuitenkaan mitään näy". Pessimisti kun olen.

Mutta näkyipä kuitenkin! Muuttui heti todeksi tämä raskaus. Niin vinhaan vikeltävä tapaus siellä kohdussa meille peukutti :D
 
En aikonut ensin käydä mutta mulla sitten tuli semmoista veristä vuotoa niin varasin rv 10+5 ajan Kauniiseen Odotukseen ja onneksi sieltä löytyi viikkoja vastaava toukka jolla sykkivä sydän:red-heart: vaikka olin kyllä jo ehtinyt pessimistinä vakuuttamaan itselleni ettei sieltä mitään löydy:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Takaisin
Top