Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huutelen täältä takasivulta, vaikken ryhmään kuulukaan. Mulla on kaksi kertaa näkynyt sykkeet 5+6, eli silloin on kyllä täysin mahdollista nähdä syke. Mutta jos ei näy, niin ei kannata hermostua, koska välttämättä ei tosiaan näy vielä silloin, varsinkin, jos kesto todellisuudessa vähemmän.Oiskohan varhaisultraan mitään järkeä mennä rv 5+6? Meillä menee lomareissu vähän hölmösti tämän suhteen, se maaginen 6+3 ollaan reissussa eikä olla ihan varmoja koska palataan. Sykettä ei tuolloin voi vielä nähdä, mutta voisiko se muuten huojentaa vai jännittäisikö vaan lisää?
Kiitos vastauksesta, oishan se ihanaa jos näkyisi jo silloin. Laitoin sähköpostia sinne paikkaan jonne olisin ollut menossa ja sieltä vastasivat, että suosittelevat tulemaan vasta reissun jälkeen, koska ilman sykkeen näkemistä käynti tuskin huojentaa kauheasti. Täytyy vielä miettiä mitä teen.Huutelen täältä takasivulta, vaikken ryhmään kuulukaan. Mulla on kaksi kertaa näkynyt sykkeet 5+6, eli silloin on kyllä täysin mahdollista nähdä syke. Mutta jos ei näy, niin ei kannata hermostua, koska välttämättä ei tosiaan näy vielä silloin, varsinkin, jos kesto todellisuudessa vähemmän.
Kyllähän reissatessa voi mennä ultraan, yksityisiä palveluntarjoajia niin Suomessa kuin esim Virossa on tarjolla varsin kattavasti isommilla paikkakunnilla.Oiskohan varhaisultraan mitään järkeä mennä rv 5+6? Meillä menee lomareissu vähän hölmösti tämän suhteen, se maaginen 6+3 ollaan reissussa eikä olla ihan varmoja koska palataan. Sykettä ei tuolloin voi vielä nähdä, mutta voisiko se muuten huojentaa vai jännittäisikö vaan lisää?
Me ollaan siis Lappiin menossa, ja katselin ettei Rovaniemeä pohjoisemmassa oikein tuntunut olevan gynekologeja paikalla ainakaan näin kuumimpana loma-aikana. En nyt tietty ihan joka ainoaa vaihtoehtoa käynyt läpi, mutta Mehiläisen ja Terveystalon tarjontaa katselin mm. Kittilässä ja Sodankylässä.Kyllähän reissatessa voi mennä ultraan, yksityisiä palveluntarjoajia niin Suomessa kuin esim Virossa on tarjolla varsin kattavasti isommilla paikkakunnilla.
Ja vaikka syke näkyisikin niin sittenhän iskee seuraavat jännitykset, joita kai riittää aina vauvan syliin saantiin saakka
Loistavaa, että kaikki on hyvin! Mun ultra on vasta 8+0, en millään jaksaisi odottaa niin kauaa.Täällä käyty varhaisultrassa. Kaikki oli niinkuin pitää ja vastasi viikkoja (6+1), hyvä syke löytyi. Ja mitään oireita ei ole. Hävisivät vähäisetkin jo viikko sitten.
Samoin mulla. Ongelmattomassa perusraskaudessa täällä ei saa kunnalliselta.Mä oon päässyt kaikissa koska hedelmöityshoidot