Aaltokukka
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Tammikuiset 2023
Helmikuiset 2023
Tammikuiset 2025
Helmikuiset 2025
Mielenkiinnolla odotamme nähdäksemme sen uuden!Minäpäs yritän![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mielenkiinnolla odotamme nähdäksemme sen uuden!Minäpäs yritän![]()
No nytMielenkiinnolla odotamme nähdäksemme sen uuden!
Hieno!No nyt![]()
VautsiSiellä pikkukatkis6+2 niinku pitikin olla oviksesta laskettuna. Sydänki pamppaili kovaa tahtia
![]()
Ihanaa, onneaSiellä pikkukatkis6+2 niinku pitikin olla oviksesta laskettuna. Sydänki pamppaili kovaa tahtia
![]()

Onnea!!!Siellä pikkukatkis6+2 niinku pitikin olla oviksesta laskettuna. Sydänki pamppaili kovaa tahtia
![]()
Siellä pikkukatkis6+2 niinku pitikin olla oviksesta laskettuna. Sydänki pamppaili kovaa tahtia
![]()
Aa kiva sul on jo huomenna!!OnneaNyt alkoi vähän enemmän jännittämään oma huominen varhaisultra
![]()
OnneaSiellä pikkukatkis6+2 niinku pitikin olla oviksesta laskettuna. Sydänki pamppaili kovaa tahtia
![]()
Ihania uutisia!!! Paljon onnea pienestä sykkeellisestä murusestaSiellä pikkukatkis6+2 niinku pitikin olla oviksesta laskettuna. Sydänki pamppaili kovaa tahtia
![]()
OijoijoiSiellä pikkukatkis6+2 niinku pitikin olla oviksesta laskettuna. Sydänki pamppaili kovaa tahtia
![]()
Ihanaa, paljon onnea!Siellä pikkukatkis6+2 niinku pitikin olla oviksesta laskettuna. Sydänki pamppaili kovaa tahtia
![]()

Miksi sulla on jo huomenna uusi ultra?Kiitos paljon kaikille onnitteluistavaikka tää paha olo on tuonut raskaana olevan olon, niin kyllähän tuon sykkeellisen pikkutyypin näkeminen konkretisoi paljon enemmän
Seuraavia ultria odotellessa, eikä tarvii ootella onneks ku huomiseen![]()
Vai meinaskohan että meidän porukasta seuraavalla huomenna.. en tiedäMiksi sulla on jo huomenna uusi ultra?
Ah! Niinpä tietenkinVai meinaskohan että meidän porukasta seuraavalla huomenna.. en tiedä![]()
Minä rupeen kohta kiukuttelemaan kun on vasta kk päästä se ultraMinäkin sain varhaisultran vkolle 7+0. Ja sehän on 8.7neuvola 14.7 ja lääkäri 22.7. Jes!
![]()
Mulla on kanssa vasta 13.7.Minä rupeen kohta kiukuttelemaan kun on vasta kk päästä se ultra![]()
Kiukutellaan yhdessä, sillon mulla sitten jo 8+4. Täällä ultrataan ekalla neuvolakäynnillä.