Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään kävin varhaisultrassa ja ollaankin viikko jäljessä neuvolatädin arvioista, joten täytyy varmaan liittyä tänne kun laskettu aika olisi 4.10.
Mäkään en ole varannut varhaisultraa, mutta varmaan menen kuitenkin. Mulla on ollut edellisissä raskauksista vuotoa ehkä just 6+ viikolla ja siitä syystä oon käynyt, toinen meni kesken ja toinen ei, vuodot olivat ihan samanlaiset. Ootteko menossa yksityiseen vai julkiselle?
Mä oon päätynyt siihen, että skippaan varhaisultran ellei jotain mullistavaa tapahdu. Joka raskaudessa ollut veristä vuotoa, joten siitäkään en heti samantien juokse tsekkaamaan tilannetta.
Kyllä tämä päätös tuo kovat paineet kuitenkin siihen NT-ultraan ja tulee pitkä odotus aika.
Mä oon päätynyt siihen, että skippaan varhaisultran ellei jotain mullistavaa tapahdu. Joka raskaudessa ollut veristä vuotoa, joten siitäkään en heti samantien juokse tsekkaamaan tilannetta.
Kyllä tämä päätös tuo kovat paineet kuitenkin siihen NT-ultraan ja tulee pitkä odotus aika.