Varhaisultra

Vihdoinkin tavoitin neuvolasta jonkun, ja pääsenkin omaksi yllätykseksi toiseen neuvolaan varhaisultraan. Se onkin jo reilu viikon päästä niin ei tarvii miettiä pidempään millä viikoilla oikeasti ollaan :)

30.11. ensimmäinen neuvola. Voi kun saisin terkan suostuteltua kuuntelemaan sydänääniä jos päätän olla menemättä varhaisultraan.

Kuinka aikaisin olette kuulleet aiemmissa raskauksissa? Muistelen itse löytäneeni sydänäänet kotidopplerilla esikoisesta rv10. Terkkari ei meinannut ensin suostua etsimään niitä rv11, mutta kun kerroin jo kuulleeni, niin sitten suostui kuuntelemaan myös neuvolassa. :)

Mun mielestä täällä on kuunneltu jo heti ekalla käynnillä sydänääniä. Edellisestä muistaakseni viikolla 7 oli eka käynti ja siellä kuunneltiin ja saatiin kuulumaan sydänäänet.

Meidän neuvolassa on kuunneltu sydänäänet vasta joskus rv 12 jälkeen. Mut ite kanssa oon kotidoplerilla kuunnellu ekan kerran n. rv 10 tienoilla.

Just tarkistin esikoisen äitiyskortista et ekassa neuvolassa ei vielä kuunneltu. Tokassa kuunneltiin mut oli jo rv15. Tosin siihen mennessä oli jo ollu varhaisultra, sit vko 10 verenvuodon takia ja vk12 nt-ultra. Nyt pelottaa et jos menee oikeest vast sinne rv 12 lähelle joka sattuu olee jouluviikolla ni ultraavatko ees sillo vai siirtyykö. Joutuu vaan oottaa epätietosena. Eikä tiie uskaltaako kotona kokeilla dopplerilla jos ei kuulukkaan mitään

No nyt aloin epäröidä olenko kuitenkin menossa liian aikaisin ultraan. Se olisi huomenna. Menkoista laskettuna 7+0, omien laskujen mukaan 6+5. Sydämen pitäisi sykkiä viimeistään 6+3.
Kurjaa lähteä sieltä epätietoisuudessa onko tuulimuna vai vain liian aikainen ultra...

No nyt aloin epäröidä olenko kuitenkin menossa liian aikaisin ultraan. Se olisi huomenna. Menkoista laskettuna 7+0, omien laskujen mukaan 6+5. Sydämen pitäisi sykkiä viimeistään 6+3.
Kurjaa lähteä sieltä epätietoisuudessa onko tuulimuna vai vain liian aikainen ultra...

Esikoisesta varasin malttamattomana 6+3 ja vastasi 6+1. Kuului silti syke :) kyllä noilla viikoilla pitäis jo näkyä!

Minullakin olisi omien laskujen mukaan varhaisultran päivänä 6+4 ja menkoista laskettuna 7+2. Koitan luottaa, että se olisi ok ajankohta ja jos ei vielä näy, niin antavat usein uuden ajan varmistukseen.

Kävitkö jo ultrassa? :) Toivottavasti kaikki hyvin kävit tai et. <3

Laitelkaapa muutkin ultrakuulumisia, jos olette jo käyneet? <3

Hitto että alkaa jännittää oma vu kun lukee muiden jo käyneen, onneksi kaksi päivää enää! Call Me Hand Light Skin Tone

Ihanaa olla tällä kertaa suhteellisen alkupäässä kuukautta lasketun ajan kanssa, esikoisen laskettu aika oli loppukuusta ja oli tosi raastavaa lukea kun toisilla oli ultrat melkein kk aikaisemmin kun itse malttamattomana odotteli Cat With Tears Of Joy

Mulla oli viikonlopun rajun vuodon vuoksi ultra tänään ja sieltä löytyi juuri oikeaa päivää vastaava eli rv 5+6 kokoinen tyyppi, jonka sydän hakkasi vimmatusti Beating Heart

Vielä ois 2 päivää varhaisultraan, jännittää että millä viikoilla ollaan. Jos vastaa viikkoja niin sitten heti salaiselle puolelle, vielä en uskalla liittyä jos vaikka onkin jo rv 10 menossa Astonished Face-

Takaisin