Varhaisultra

Vähän kiinnoistaisi ottaa yksityiseltä ultra-aika, koska neuvolan ensimmäinen menee aika pitkälle. Miten sitä malttaa odottaa siihen asti Astonished Face
 
Minkä hintaisia nuo teidän ultrat on olleet? Katsoin yhtä hinnastoa ja monta sataa euroa tulisi hintaa!Astonished Face
 
Lääkäriasemalla maksaa noin karkeasti 200 euroa varhaisultra, ei siellä kyllä viitsi ihan joka viikko rampata. Matka kätilövetoisiin ultriin on minulla sen verran pitkä, että siinä häviää jo matkoissa melko paljon.
Meillä on neuvolassa ultra, mutta kuten lääkäri sanoi, tarkkuus on sitä luokkaa että rv 10 alkaen näkee jotain
 
No aivan. Näin vähän ajattelin, että kätilön tekemänä löytyy isommista kaupungeista etelästä. Harmi, että ei täältäAlien Monster
 
Katsotaan nyt miten homma etenee. Vähän kyllä kiinnostelisi tällä kertaa käydä yksityisellä ultrassa. Esikoista odottaessa oli julkisella kaksi varhaisultraa km epäilyn takia (joka sitten onneksi ei ollutkaan km). Turhan pitkältä ajalta tuntuisi odotella sinne nt-ultraan saakka. Mutta ne oo siis edes neuvolaan vielä soittanut, että ehkä nyt maltan hetken ennen kuin alan ultraa varailemaan Beaming Face With Smiling Eyes
 
Varasin viikonloppuna yksityiseltä varhaisultran viikolle 8+0 (ovulaation mukaan 6+6). Hinta kaikkineen 79€.

Menee ensikäynti niin pitkälle, että en malta odottaa sinne asti. Tosi vähän oli vapaita aikoja lähimmässä paikassa.

Missä kävit Valonpisara ultrassa. Tämä hinta on nimittäin tosi kohtuullinen :Heartred
 
Vaikka ajatustasolla tilannetta ei pitäisi olla ja kaikki on huonosti, niin kyllä siellä syke oli ja vastasi arvioita. Laskettu aika tämän hetken tiedoilla meni päivän taaksepäin, eli 9.6.
 

Liitteet

  • IMG_0334.jpg
    IMG_0334.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 35
Vaikka ajatustasolla tilannetta ei pitäisi olla ja kaikki on huonosti, niin kyllä siellä syke oli ja vastasi arvioita. Laskettu aika tämän hetken tiedoilla meni päivän taaksepäin, eli 9.6.

ihanaa, toivotaan kaikkea hyvää jatkoonkin :Heartred meillä on tällä hetkellä sama la.
 
Hienoa @Jane Doe Beating Heart

Mulle taas iski paniikki varatusta varhaisultrasta ja myöhäistin sitä vielä viikolla. Ihan höperö olo.
 
Niin vaan näkyi hyvin vahva ja tasainen syke tänään ultrassa Beating Heart pituutta oli 10,6mm mikä vastasi viikkoja 7+1 eli juuri se mitä itsekkin kierron mukaan arvioin :)
Hyvillä mielin ja hyvin pahoinvoivana eteenpäin ja kohti ens viikon neuvolaa! Sen jälkeen voikin jo varata ajan nt ultraan Beating Heart
 
Niin vaan näkyi hyvin vahva ja tasainen syke tänään ultrassa Beating Heart pituutta oli 10,6mm mikä vastasi viikkoja 7+1 eli juuri se mitä itsekkin kierron mukaan arvioin :)
Hyvillä mielin ja hyvin pahoinvoivana eteenpäin ja kohti ens viikon neuvolaa! Sen jälkeen voikin jo varata ajan nt ultraan Beating Heart
Jee, mahtavaa! Onnea! Beating Heart
 
Vaikka ajatustasolla tilannetta ei pitäisi olla ja kaikki on huonosti, niin kyllä siellä syke oli ja vastasi arvioita. Laskettu aika tämän hetken tiedoilla meni päivän taaksepäin, eli 9.6.
Ihana uutinen! Beating Heart
 
Onnea Jane Doe ja Vipru! Beating Heart

Mä sain huomiselle toisen hcg-labran ja käyn yksityisellä varhaisultrassa klo 18. Vaikka onkin jo 27.10 seuraava varhaisultra kunnallisella. Mulla alkaa uusi työ 1.11, niin haluaisin edes vähän aikaisemmin saada jotain suuntaa, onko asukasta edes kyydissä vai pitääkö varautua vielä johonkin tyhjennykseen tässä.. Ei vaan kestä hermot odotella 8pv.. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Vaikka ajatustasolla tilannetta ei pitäisi olla ja kaikki on huonosti, niin kyllä siellä syke oli ja vastasi arvioita. Laskettu aika tämän hetken tiedoilla meni päivän taaksepäin, eli 9.6.

Ihana pieni katkarapu :joyful:

Viprulle myös onnittelut!

Tule Indi kertomaan miten kävi. Oon pitänyt sulle sormia ristissä :Heartred

Meillä oli jo 1.ultra 5+3, missä katsottiin että raskaus on oikeassa paikassa ja että kaikki on hyvin. Itse alkiotahan ei vielä siinä oikein näy mutta ruskuaispussi näkyi hienosti.
Hoitoalkuinen raskaus niin seurataan hyvin usein. Seuraava ultra nyt perjantaina 7+0. En halunnut sitä vielä 6-viikolle ettei käy niin että ei ole sykettä ja stressaa siitä, jos se kuitenin näkyisi pari päivää myöhemmin. 7+0 ainakin pitäisi näkyä syke.
 
Takaisin
Top