Varhaisultra

Mä varasin jo neuvolan, mutta se on vasta 4.10. eli 9+1. Jos ultrassa 7+2 tulee huonoja uutisia niin sitten perun neuvolan. Haluan kuitenkin ajatella tässä kohtaa positiivisesti, vaikka aika epätodelliselta tämä raskaus tuntuukin!
 
Sama mulla. Meillä tosin hyper epäillyn takia ei tehty heti ja hyvä niin. Mut silti on se ihmeellistä kun ekalla tärppäsi.:smiley-ashamed008

Paljastan nyt tietämättömyyteni, mikä on hyper?
 
Sama mulla. Meillä tosin hyper epäillyn takia ei tehty heti ja hyvä niin. Mut silti on se ihmeellistä kun ekalla tärppäsi.:smiley-ashamed008
Täällä on sama tilanne. Kesäkuussa ivf, ei siirtoa hyperin riskin takia. Eka PAS toi plussan nyt. Ei voida ymmärtää, että kävikö se näin helposti sittenkin. :sorry: koko ajan jännittää ja yritän malttaa mieleni ja odottaa ultraa rauhassa, joka on 20.9. jolloin viikkoja on 7+3. Ja täällä meillä saa mies olla mukana ultrassa. ❤️
 
Täällä on sama tilanne. Kesäkuussa ivf, ei siirtoa hyperin riskin takia. Eka PAS toi plussan nyt. Ei voida ymmärtää, että kävikö se näin helposti sittenkin. :sorry: koko ajan jännittää ja yritän malttaa mieleni ja odottaa ultraa rauhassa, joka on 20.9. jolloin viikkoja on 7+3. Ja täällä meillä saa mies olla mukana ultrassa. ❤️

Hienoa että teilläkin ekasta tärppäsi. :HeartredMeilläkin saa varmaan mies olla mukana. Onha tää aika jännittävää aikaa vielä 15päivää pitäs oottaa minun siis. :happy093
 
Kaikki tällä hetkellä hyvin :Heartpink kai se voi vielä tuulimuna olla tai tietty mennä kesken mutta ensin näki vain pussin ja lopussa siellä sisälläkin jotain? Eli jos sisällä näkyy jotain niin ei voi olla tuulimuna? Sykettä ei näkynyt mutta puhui että joku kaiku taitaa näkyä. Onneksi 21.9. uusi ultra:love7 5+6 siis nyt päiviä punktiosta laskettuna
 

Liitteet

  • IMG_20210909_113455.jpg
    IMG_20210909_113455.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 35
Kaikki tällä hetkellä hyvin :Heartpink kai se voi vielä tuulimuna olla tai tietty mennä kesken mutta ensin näki vain pussin ja lopussa siellä sisälläkin jotain? Eli jos sisällä näkyy jotain niin ei voi olla tuulimuna? Sykettä ei näkynyt mutta puhui että joku kaiku taitaa näkyä. Onneksi 21.9. uusi ultra:love7 5+6 siis nyt päiviä punktiosta laskettuna

Hi baby :smiley-bounce012
 
Kaikki tällä hetkellä hyvin :Heartpink kai se voi vielä tuulimuna olla tai tietty mennä kesken mutta ensin näki vain pussin ja lopussa siellä sisälläkin jotain? Eli jos sisällä näkyy jotain niin ei voi olla tuulimuna? Sykettä ei näkynyt mutta puhui että joku kaiku taitaa näkyä. Onneksi 21.9. uusi ultra:love7 5+6 siis nyt päiviä punktiosta laskettuna
Ihanaa! Siis mun maallikon silmä näkee tuolla pussin sisällä alkion?
 
Ihanaa! Siis mun maallikon silmä näkee tuolla pussin sisällä alkion?

No niin se lääkärikin höpötti että ehkä näkyy jotain :grin yhdessä kuvassa näkyi vain pussi mutta sitten näkyi myös mahd alkio? Ei sykettä. Vaikka omaan silmään ihan kuin olisi jotain sykkinyt välillä siellä. Mutta toivottavasti kasvaa hyvään tahtiin, näyttää niin pieneltä vielä :bag: täytyy ottaa Google käyttöön ja alkaa panikoimaan kun vertaa muihin :hilarious:
 
Aloin pohdiskella taas varhaisultran ajankohtaa. Viimeksi käytiin 6+1 (syke +, kaikki ok) ja toisen kerran 8+1 (että mieskin pääsee mukaan), tuolloin todettiin kkm, joka vastasi 6+3.

Tässä raskaudessa halusin
1) käydä ensimmäisen kerran ultrassa vasta tuon 6+3 jälkeen, jotta mahdollisesti saisimme tiedon, et tällä kertaa ollaan ainakin pidemmällä
2) käydä ultrassa ennen ensimmäistä neuvolaa, jotta tiedetään neuvolassa, että on ylipäänsä raskautta.

Neuvola on meillä vasta 5.10., jolloin viikkoja 9+4.

En nyt oikein osaa päättää, haluaisinko mennä jo viikolla 7-8 ultraan, vai vasta ihan ennen neuvolaa 9+3. Haluan henkkoht syistä käydä vain tutulla gynellä, eli kalliiksi tulisi käydä kaksi kertaa..
 
Aloin pohdiskella taas varhaisultran ajankohtaa. Viimeksi käytiin 6+1 (syke +, kaikki ok) ja toisen kerran 8+1 (että mieskin pääsee mukaan), tuolloin todettiin kkm, joka vastasi 6+3.

Tässä raskaudessa halusin
1) käydä ensimmäisen kerran ultrassa vasta tuon 6+3 jälkeen, jotta mahdollisesti saisimme tiedon, et tällä kertaa ollaan ainakin pidemmällä
2) käydä ultrassa ennen ensimmäistä neuvolaa, jotta tiedetään neuvolassa, että on ylipäänsä raskautta.

Neuvola on meillä vasta 5.10., jolloin viikkoja 9+4.

En nyt oikein osaa päättää, haluaisinko mennä jo viikolla 7-8 ultraan, vai vasta ihan ennen neuvolaa 9+3. Haluan henkkoht syistä käydä vain tutulla gynellä, eli kalliiksi tulisi käydä kaksi kertaa..

Ps: Toisaalta sitten mulle on ilmeisesti tulossa se äitiyspolin aika noiden sokereiden kanssa. Tänään loppuu sokeriseuranta ja huomenna ilmoittelen neuvolaan seurannan tulokset. Toistaiseksi viisi ylitystä, lääkäri kirjasi viime viikolla, että "Mikäli näissä poikkeavia arvoja (yli 2 krt/vk) - lähete äitiyspolille". En tiedä kuinka nopeasti äitiyspolille pääsisi ja ultrataanko siellä.
 
Kaikki tällä hetkellä hyvin :Heartpink kai se voi vielä tuulimuna olla tai tietty mennä kesken mutta ensin näki vain pussin ja lopussa siellä sisälläkin jotain? Eli jos sisällä näkyy jotain niin ei voi olla tuulimuna? Sykettä ei näkynyt mutta puhui että joku kaiku taitaa näkyä. Onneksi 21.9. uusi ultra:love7 5+6 siis nyt päiviä punktiosta laskettuna

Ihania uutisia sielläkin :cool05


Mä varasin yksityiseltä perhe-atrelta varhaisultran viikoille 7+0, koska tänään ei vielä mitään ihmeitä näkynyt, muutakun että kyllä siellä alkio on ihan oikeassa paikassa ja vastasi viikkojaan 5+1.
 
Ihania uutisia sielläkin :cool05


Mä varasin yksityiseltä perhe-atrelta varhaisultran viikoille 7+0, koska tänään ei vielä mitään ihmeitä näkynyt, muutakun että kyllä siellä alkio on ihan oikeassa paikassa ja vastasi viikkojaan 5+1.

Onnea! Näkyiky kierukkaa?
 
Aloin pohdiskella taas varhaisultran ajankohtaa. Viimeksi käytiin 6+1 (syke +, kaikki ok) ja toisen kerran 8+1 (että mieskin pääsee mukaan), tuolloin todettiin kkm, joka vastasi 6+3.

Tässä raskaudessa halusin
1) käydä ensimmäisen kerran ultrassa vasta tuon 6+3 jälkeen, jotta mahdollisesti saisimme tiedon, et tällä kertaa ollaan ainakin pidemmällä
2) käydä ultrassa ennen ensimmäistä neuvolaa, jotta tiedetään neuvolassa, että on ylipäänsä raskautta.

Neuvola on meillä vasta 5.10., jolloin viikkoja 9+4.

En nyt oikein osaa päättää, haluaisinko mennä jo viikolla 7-8 ultraan, vai vasta ihan ennen neuvolaa 9+3. Haluan henkkoht syistä käydä vain tutulla gynellä, eli kalliiksi tulisi käydä kaksi kertaa..

Onko mahdollisuus päästä jonnekin edullisempaan? Nyt kun ti nähtiin syke niin peruin ma ultran ja ajattelin varata jonnekin 8+-9+ toisen tarkistus ultran :) Meen yksityiseen neuvolaan kätilön ultrattavaksi
 
Onnea! Näkyiky kierukkaa?

Ei löytynyt kierukkaa ultralla ja aika varmaksi sanoi lääkäri, ettei sitä uudestaan enää etsitä. Tämähän oli paras ratkaisu, koska mua pelotti hirveesti se että se joudutaan ottamaan pois ja siitä seuraisi keskenmeno
 
Onko mahdollisuus päästä jonnekin edullisempaan? Nyt kun ti nähtiin syke niin peruin ma ultran ja ajattelin varata jonnekin 8+-9+ toisen tarkistus ultran :) Meen yksityiseen neuvolaan kätilön ultrattavaksi

Toki ois. Mutta oon käynyt siis yritysaikana, edellisen raskauden aikana, lapsettomuustutkimuksissa jne yhdellä samalla gynellä ja hänestä tullut mun luottohenkilö. Viime raskaudessa käytiin toisessa ultrassa hinnan vuoksi kätilöllä yksityisellä klinikalla ja siellä todettiin keskenmeno. Vaikka meillä ei mitään pahaa sanottavaa ko. klinikasta todellakaan ole, en pysty menemään sinne enää, vaan haluan käydä vain tuolla omalla gynellä. Ainakin siihen saakka, että saan jotain hyviä uutisia ja usko tähän raskauteen vahvistuu.
 
Ei löytynyt kierukkaa ultralla ja aika varmaksi sanoi lääkäri, ettei sitä uudestaan enää etsitä. Tämähän oli paras ratkaisu, koska mua pelotti hirveesti se että se joudutaan ottamaan pois ja siitä seuraisi keskenmeno
No sehän on sitten hyvä juttu :)
 
Kaikki tällä hetkellä hyvin :Heartpink kai se voi vielä tuulimuna olla tai tietty mennä kesken mutta ensin näki vain pussin ja lopussa siellä sisälläkin jotain? Eli jos sisällä näkyy jotain niin ei voi olla tuulimuna? Sykettä ei näkynyt mutta puhui että joku kaiku taitaa näkyä. Onneksi 21.9. uusi ultra:love7 5+6 siis nyt päiviä punktiosta laskettuna

Ihana kuulla :Heartred minusta tuolla pussin sisällä näkyy mut en tosiaan oo mikää ammattilainen. Viikkojakin on vielä vähän että eiköhän seuraavassa näy paremmin. :love017
 
Ihania uutisia sielläkin :cool05


Mä varasin yksityiseltä perhe-atrelta varhaisultran viikoille 7+0, koska tänään ei vielä mitään ihmeitä näkynyt, muutakun että kyllä siellä alkio on ihan oikeassa paikassa ja vastasi viikkojaan 5+1.

Näkyykö sulla siis sikiöpussin sisällä jo alkio/ruskuaispussi? Apua pelottaa että omani kehittyy liian hitaasti :bag: mutta onnea! :love7 hyvä jos kierukka on tipahtanut pois huomaamattasi :)
 
Takaisin
Top