Varhaisultra

Meillä noi ultrat tehää sairaalassa, mikä on kyllä samassa kaupungissa. Neuvolassa ei ole laitteita, muuten ehkä tekisivät. Mut ei se silleen haittaa pääasia, että jossain näkee, että vauva voi hyvin. Beating Heart
 
Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Mukavaa odotusta teille ja tsemppiä jokaiselle omaan tilanteeseen :Heartred
 
Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Mukavaa odotusta teille ja tsemppiä jokaiselle omaan tilanteeseen :Heartred

Voimia teille ❤️❤️
 
Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Mukavaa odotusta teille ja tsemppiä jokaiselle omaan tilanteeseen :Heartred

Voimia ❤
 
Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Mukavaa odotusta teille ja tsemppiä jokaiselle omaan tilanteeseen :Heartred
Oon tosi pahoillani sun ja teidän puolesta. Voimia tulevaan ❤
 
Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Mukavaa odotusta teille ja tsemppiä jokaiselle omaan tilanteeseen :Heartred

Voi ei! Anxious Face With Sweat- Olen niin pahoillani! Voimia Broken Heart
Saanko kysyä oliko mitään ennusmerkkejä tähän surulliseen ultralöydökseen?
 
Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Mukavaa odotusta teille ja tsemppiä jokaiselle omaan tilanteeseen :Heartred

Kovasti voimia ❤️
 
Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Mukavaa odotusta teille ja tsemppiä jokaiselle omaan tilanteeseen :Heartred
Voimia teille! ❤️
 
Voi ei! Anxious Face With Sweat- Olen niin pahoillani! Voimia Broken Heart
Saanko kysyä oliko mitään ennusmerkkejä tähän surulliseen ultralöydökseen?
Mielestäni ei, kaikki oireet jylläsi ja jyllää edelleen. Lauantaina valkovuotoni oli mielestäni poikkeavaa, sunnuntaina tuli vähän verta ja maanantaina lääkäri totesi hiivatulehduksen ja tänään kävin ultrassa jossa kkm todettiin. Eli parin viikon aikana ei mitään muuta merkittävää tapahtunut.
 
KatMalle paljon voimia ja tsemppiä tulevaisuuteen!

Me käytiin ultrassa tänään, vastasi viikkoja 7+0 (tai 7+1 oon itse laskenut mutta päivällä ei kätilön mukaan ole merkitystä) ja syke löi vimmatusti Beating Heart
 

Liitteet

  • 20211013_132918.jpg
    20211013_132918.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 37
Tarkastusultrassa käyty ja syke oli normalisoitunut! Kasvukin oli viime viikkoiseen nähden hyvää, eli nyt vastasi 7+4, jätättää toki alkionsiirrosta muutaman päivän, mutta ilmeisesti sekään ei ihan tavatonta ole. Pakko yrittää uskaltaa ajatella, että ehkä tästä vielä vauva saadaan, vaikka toki tuon alun hitauden takia keskenmenoriski on suurempi (t. fanaattinen tieteellisten julkaisujen metsästäjä). Mutta ei auta kuin toivoa parasta Beating Heart Pitänee kuitenkin käydä jossain kohtaa vielä mielenrauha-ultrassa yksityisellä ennen NT-ultraa...

Mä jo ostin lohdutuslakut, kun olin niin varma, että pieleen tämä menee. Ajattelin jemmata ne rakenneultraan asti ja sitten joku muu saa ne syödä, jos siellä kaikki ok Cat With Tears Of Joy
 
Tänään rv 12+3 ultrassa kaikki hyvin Beating Heart Tarkemmat tulokset saa sitten parin viikon päästä. Mut nyt on sit kerrottu kaikille kuvien kera tästä raskaudesta Beaming Face With Smiling Eyes
 
Tarkastusultrassa käyty ja syke oli normalisoitunut! Kasvukin oli viime viikkoiseen nähden hyvää, eli nyt vastasi 7+4, jätättää toki alkionsiirrosta muutaman päivän, mutta ilmeisesti sekään ei ihan tavatonta ole. Pakko yrittää uskaltaa ajatella, että ehkä tästä vielä vauva saadaan, vaikka toki tuon alun hitauden takia keskenmenoriski on suurempi (t. fanaattinen tieteellisten julkaisujen metsästäjä). Mutta ei auta kuin toivoa parasta Beating Heart Pitänee kuitenkin käydä jossain kohtaa vielä mielenrauha-ultrassa yksityisellä ennen NT-ultraa...

Mä jo ostin lohdutuslakut, kun olin niin varma, että pieleen tämä menee. Ajattelin jemmata ne rakenneultraan asti ja sitten joku muu saa ne syödä, jos siellä kaikki ok Cat With Tears Of Joy
Onnea ! Siellä on oikea sitkeä sissi matkassa!
 
Varhaisultrassa käyty ja siellä pieni sydän sykki vimmatusti. Vastasi 7+0, jonka mukaan LA olis 2.6., mutta taidan pysyä täällä toukokuisissa, kun kerran täällä aloitinkin ja neuvolan mukaan LA olis 31.5. Ja joutaa kyllä syntymään toukokuun puolella. On ne viimeiset viikot sen verran tukalia.
 
Niin ja oli kyllä melko kallista. 230€ ja ehkä vartin homma jos sitäkään. Mutta ehdottomasti halusin käydä varmistamassa, että kaikki on kunnossa.
 
Meillä vastas paria päivää pienempää, eli periaatteessa laskettu olis 27.4. Ja jos edellisten raskauksien kans samal linjal menee, ni syntynee siinä toukokuun alussa Beaming Face With Smiling Eyes
Vappu vauva siis tulossaBeating Heart
 
Niin ja oli kyllä melko kallista. 230€ ja ehkä vartin homma jos sitäkään. Mutta ehdottomasti halusin käydä varmistamassa, että kaikki on kunnossa.
Nuo terveystalojen, mehiläisten ynnämuiden on huisin hintaisia... mutta esim tampereella, lahdessa ja helsingissä on näitäkin joissa pääsee alle 100e jos vaan on mahista kulkea Call Me Hand
 
Nuo terveystalojen, mehiläisten ynnämuiden on huisin hintaisia... mutta esim tampereella, lahdessa ja helsingissä on näitäkin joissa pääsee alle 100e jos vaan on mahista kulkea Call Me Hand
Tampere olis varmaan meitä lähin, mutta sinnekin yli 200 km. Ei kiitos tässä olossa. Parempivointisena olisin varmaan mennytkin Tampereelle ja samalla sukuloimaan. No, kerran se vaan kirpaisi. Mulla on ollut hevonen yli 20 vuotta, niin ei tunnu ihmislääkärien hinnat missään. Cat With Tears Of Joy
 
Mielestäni ei, kaikki oireet jylläsi ja jyllää edelleen. Lauantaina valkovuotoni oli mielestäni poikkeavaa, sunnuntaina tuli vähän verta ja maanantaina lääkäri totesi hiivatulehduksen ja tänään kävin ultrassa jossa kkm todettiin. Eli parin viikon aikana ei mitään muuta merkittävää tapahtunut.
Olen tosi pahoillani. Monta menetystä on osunut teidän kohdalle. Broken Heart Kovasti voimia teille.
 
Me kävimme ultrassa tällä viikolla, ja siellä näytti olevan kaikki hyvin. ❤️ Vuodot ovat selkeästi jättäneet mieleeni jäljen, ja tekisi mieli käydä vielä pian uudestaan katsomassa, onko kaikki edelleen Ok.
 
Takaisin
Top