Varhaisultra

Olitko tikuttanut oviksen ja se on varma? Kiinnittymiseenhän voi hyvin mennä myös hieman enemmän aikaa ja toisaalta, jos ovulaation ajankohdasta ei ole varmuutta, niin siitähän myös voi tulla muutaman päivän "heittoja". Lisäksi voikos ne vauvat olla siellä kohdussa ultrauksen aikana myös hieman vinottain, joten alkio ei näy täysmittaisena ultrassa? :shifty:

Ymmärrän aidosti huolen, mutta uskon myös, että pelolle tuskin on tosiasiallista tarvetta. Jos ylimääräinen ultra antaisi kuitenkin selvästi huojentuneemman olon, niin tokihan sitä kannattaa harkita. On mukavampi olla varmoin mielin, kun asia on tarkastettu :)

Ihana, kun osasit kirjoittaa lohduttavasti. :Heartred

Tikutin oviksen ja sen kivuistakin tunsin eli siitä olen varma. :sorry:
Toki se kiinnittymisvuoto tuli dpo9-10, että ehkä se on hieman normaalia myöhemmin? :bookworm:

Ajattelin, että mies tyrmää koko idean toisesta ultrasta. Olikin sitä mieltä, että jos se minua rauhoittaa niin tottakai saan mennä. :Heartred enkä ole edes kehdannut näyttää/kertoa, että olen tätäkin asiaa jäänyt märehtimään.

Täytyy harkita. :dontknow
Ehkä tässä nyt yksi toinen huoli painaa mieltä ja sen myötä kaikki pienetkin murheet nousee tarpeettoman suuriin mittasuhteisiin. :shifty:
 
Ihana, kun osasit kirjoittaa lohduttavasti. :Heartred

Tikutin oviksen ja sen kivuistakin tunsin eli siitä olen varma. :sorry:
Toki se kiinnittymisvuoto tuli dpo9-10, että ehkä se on hieman normaalia myöhemmin? :bookworm:

Ajattelin, että mies tyrmää koko idean toisesta ultrasta. Olikin sitä mieltä, että jos se minua rauhoittaa niin tottakai saan mennä. :Heartred enkä ole edes kehdannut näyttää/kertoa, että olen tätäkin asiaa jäänyt märehtimään.

Täytyy harkita. :dontknow
Ehkä tässä nyt yksi toinen huoli painaa mieltä ja sen myötä kaikki pienetkin murheet nousee tarpeettoman suuriin mittasuhteisiin. :shifty:

Toivottavasti saisit pian mielenrauhan, niin pääsisit nauttimaan raskaudesta ilman turhia varjoja. Tämä on kuitenkin aika ainutkertaista aikaa ja tuntuu kurjalta, jos ensimmäinen kolmannes menee vain huolehtiessa (vaikka minkäs sille voi, jos huolettaa).

Ihana, että mies tukee kuitenkin ajatuksiasi mahdollisesta ylimääräisestä ultrasta :) ei tarvitse yksin miettiä, viitsiikö mennä kurkkaamaan tilanteen vai ei :Heartred
 
Mä varmaan varaisin uudenkin ultra-ajan jos yhtään mietityttäis :angelic: meillä nyt tohon varhaisultraankin on vielä ihan ikuisuus, kun se on vasta kesäkuun puolivälissä.
 
Kävin eilen varhaisultrassa, ja todennäköisesti keskeytynyt keskenmeno. Viikonpäästä varmistetaan asia ultralla. Viikkoja olis pitänyt olla 6+2- 7+2, ja alkio vastasi kooltaan 5+5.
Vielä kovasti toivon parasta, mutta oli niin paljon pienempi, että taitaa olla turhat toiveet. Mulla oli tuolloin 5+5 kovia kipuja, ja soitin perhe-arteen silloin kivuista. Epäilin itse keskenmenoa. Kai se vaisto oli oikeassa :smiley-angry017
 
Kävin eilen varhaisultrassa, ja todennäköisesti keskeytynyt keskenmeno. Viikonpäästä varmistetaan asia ultralla. Viikkoja olis pitänyt olla 6+2- 7+2, ja alkio vastasi kooltaan 5+5.
Vielä kovasti toivon parasta, mutta oli niin paljon pienempi, että taitaa olla turhat toiveet. Mulla oli tuolloin 5+5 kovia kipuja, ja soitin perhe-arteen silloin kivuista. Epäilin itse keskenmenoa. Kai se vaisto oli oikeassa :smiley-angry017

Voi ei :sorry: heitto ei tokikaan ole kovin suuri, jos vertaa sitä mahdolliseen 6+2-viikkoon. Pidetään toivoa vielä yllä :smiley-angelic001
 
Voi ei Pipana. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin, että kaikki olisikin hyvin ja viikon päästä saisitte hyviä uutisia :Heartred
 
Toivotaan Pipana, että saisitte kuitenkin ens viikolla hyviä uutisia! :dog

Mun täytyy kyllä myöntää, että en aiemmin edes tiennyt olemassa olevan semmonenkin asia kuin keskeytynyt keskenmeno. Ei varmasti jää ainoaks opituks asiaks tässä ekan raskauden aikana :pompus:
 
Kävin eilen varhaisultrassa, ja todennäköisesti keskeytynyt keskenmeno. Viikonpäästä varmistetaan asia ultralla. Viikkoja olis pitänyt olla 6+2- 7+2, ja alkio vastasi kooltaan 5+5.
Vielä kovasti toivon parasta, mutta oli niin paljon pienempi, että taitaa olla turhat toiveet. Mulla oli tuolloin 5+5 kovia kipuja, ja soitin perhe-arteen silloin kivuista. Epäilin itse keskenmenoa. Kai se vaisto oli oikeassa :smiley-angry017

Voi kurjuus. :sorry: Voimia Pipana epätietoisuuden kanssa! :Heartred
Niin kuin Imme sanoi, on tuo heitto pieni tuohon 6+2 viikkoon nähden. :Heartred

Voimia! Ja toivotaan kovasti, että ensi viikolla olisi hyvin kasvanut mini, jonka sydän jyskyttäisi vahvasti. :smiley-angelic001 :Heartred
 
Kävin eilen varhaisultrassa, ja todennäköisesti keskeytynyt keskenmeno. Viikonpäästä varmistetaan asia ultralla. Viikkoja olis pitänyt olla 6+2- 7+2, ja alkio vastasi kooltaan 5+5.
Vielä kovasti toivon parasta, mutta oli niin paljon pienempi, että taitaa olla turhat toiveet. Mulla oli tuolloin 5+5 kovia kipuja, ja soitin perhe-arteen silloin kivuista. Epäilin itse keskenmenoa. Kai se vaisto oli oikeassa :smiley-angry017
Mä muistan sen kkm raskauden kun ultrassa ei alkio vastannut viikkoja ja oli muuten tuskaista aikaa odotella miten käy. Sulla kuitenkin on pieni heitto tuohon 6+2 että ihan hyvin voi mennä mittavirheen piikkiin tuo ero. Toivotaan parasta.
 
Etiäinen oli oikeassa. :sorry:
Kävin tänään uudestaan varhaisultrassa (8+0) ja siellä ei enään löytynyt sykettä. :sad001
Tulen siis poistumaan täältä ryhmästä, mutta toivon teille kaikille ihanaa odotusta! :Heartred
 
Etiäinen oli oikeassa. :sorry:
Kävin tänään uudestaan varhaisultrassa (8+0) ja siellä ei enään löytynyt sykettä. :sad001
Tulen siis poistumaan täältä ryhmästä, mutta toivon teille kaikille ihanaa odotusta! :Heartred

Voi ei!!! Aivan kamalaa Pillow :sad010 olen tosi pahoillani :sorry:
 
Etiäinen oli oikeassa. :sorry:
Kävin tänään uudestaan varhaisultrassa (8+0) ja siellä ei enään löytynyt sykettä. :sad001
Tulen siis poistumaan täältä ryhmästä, mutta toivon teille kaikille ihanaa odotusta! :Heartred

Pillow, olen niin pahoillani :sad010*rutistaa isosti*
 
Kävin eilen varhaisultrassa, ja todennäköisesti keskeytynyt keskenmeno. Viikonpäästä varmistetaan asia ultralla. Viikkoja olis pitänyt olla 6+2- 7+2, ja alkio vastasi kooltaan 5+5.
Vielä kovasti toivon parasta, mutta oli niin paljon pienempi, että taitaa olla turhat toiveet. Mulla oli tuolloin 5+5 kovia kipuja, ja soitin perhe-arteen silloin kivuista. Epäilin itse keskenmenoa. Kai se vaisto oli oikeassa :smiley-angry017

Toivotaan, että saisit ensi viikolla hyviä uutisia :Heartred Voimia ultran odottamiseen *halaus*
 
Etiäinen oli oikeassa. :sorry:
Kävin tänään uudestaan varhaisultrassa (8+0) ja siellä ei enään löytynyt sykettä. :sad001
Tulen siis poistumaan täältä ryhmästä, mutta toivon teille kaikille ihanaa odotusta! :Heartred

Eii! Oon niin pahoillani. Paljon voimia ja halauksia sinne :Heartred
 
Etiäinen oli oikeassa. :sorry:
Kävin tänään uudestaan varhaisultrassa (8+0) ja siellä ei enään löytynyt sykettä. :sad001
Tulen siis poistumaan täältä ryhmästä, mutta toivon teille kaikille ihanaa odotusta! :Heartred
Siis aivan hirveä uutinen!..:sad001 :sad015
Voimia pillow!:Heartbigred:Heartred
 
Etiäinen oli oikeassa. :sorry:
Kävin tänään uudestaan varhaisultrassa (8+0) ja siellä ei enään löytynyt sykettä. :sad001
Tulen siis poistumaan täältä ryhmästä, mutta toivon teille kaikille ihanaa odotusta! :Heartred
Voimia Pillow ja iso halaus täältä:Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Etiäinen oli oikeassa. :sorry:
Kävin tänään uudestaan varhaisultrassa (8+0) ja siellä ei enään löytynyt sykettä. :sad001
Tulen siis poistumaan täältä ryhmästä, mutta toivon teille kaikille ihanaa odotusta! :Heartred

Voi ei! Voimia Pillow! :Heartred
 
Etiäinen oli oikeassa. :sorry:
Kävin tänään uudestaan varhaisultrassa (8+0) ja siellä ei enään löytynyt sykettä. :sad001
Tulen siis poistumaan täältä ryhmästä, mutta toivon teille kaikille ihanaa odotusta! :Heartred
Voi kurjuus!! Olen pahoillani.
 
Takaisin
Top