Varhaisultra

Pillow

Asioista perillä oleva
Tammikuiset 2023
Oletteko käyneet aikaisemmin varhaisultrassa? :)
Kuuluuko se teillä neuvolan palveluihin vai pitääkö halutessaan käydä omakustanteisesti yksityisellä?
Onko aikeissa nyt käydä? Ja millä viikoilla? :rolleyes:
 
Kahdesta ekasta lapsesta oon käynyt omakustanteisesti yksityisellä. Ainahan se mieli tekis, mutta jos nyt yrittäs ehkä olla käymättä ellei tuu jotakin erityistä huolta.
 
Viimeksi ultrattiin yllärinä ekassa neuvolassa. Nyt en tiedä miten on. En ole vielä soittanut neuvolaa. Mutta omakustanteisesti en ole käynyt, enkä usko nytkään meneväni, ellei jotain erikoista ilmene. Vaikka toisaalta kyllä houkuttelisi :)
 
meillä kuuluu onnekseni neuvolan palveluihin :) mutta jos ei kuuluisi niin kyllä kävisin varhaisultrassa. mulla on sitten 8+3 kun on eka neuvola
 
Olen käynyt kaikissa raskauksissa ar-ultrassa ja tälläkin kertaa ultra on jo varattu :) Meillä neuvolassa on ymmärrykseni mukaan ultralaite, mutta sitä käytetään vain lääkäreiden toimesta ja vain poikkeustilanteissa.

Varasin ultran helatorstain jälkeiselle perjantaille, eli pari viikkoa olisi vielä piinailtavaa :nailbiting:
 
Itsekkin varasin ajan yksityiselle. :) Itse asiassa aika nopeasti plussan jälkeen. Halusin varmistaa hyvän päivän ja ajan lastenhoidon kannalta yms.:)
Edellisissä raskauksissa olen käynyt varhaisultrassa niin oli selvää, että haluan nytkin käydä. :Heartred
Silloin viikkoja olisi 6+6. :scratch Hieman mietin onko se liian aikaisin, mutta samalla tuntuu, että sinne on vielä ikuisuus. :arghh:

Perhe-arten sivuilla lukee, että "Kehittymässä olevan vauvan sydämensyke nähdään normaalissa raskaudessa H6+3 viikoilla, eli seitsemännellä raskausviikolla".

Joten ehkä. :nailbiting: Silti mietin pitäisikö sitä myöhäistää, mutta.. niin.. :sorry:
 
Itsekkin varasin ajan yksityiselle. :) Itse asiassa aika nopeasti plussan jälkeen. Halusin varmistaa hyvän päivän ja ajan lastenhoidon kannalta yms.:)
Edellisissä raskauksissa olen käynyt varhaisultrassa niin oli selvää, että haluan nytkin käydä. :Heartred
Silloin viikkoja olisi 6+6. :scratch Hieman mietin onko se liian aikaisin, mutta samalla tuntuu, että sinne on vielä ikuisuus. :arghh:

Perhe-arten sivuilla lukee, että "Kehittymässä olevan vauvan sydämensyke nähdään normaalissa raskaudessa H6+3 viikoilla, eli seitsemännellä raskausviikolla".

Joten ehkä. :nailbiting: Silti mietin pitäisikö sitä myöhäistää, mutta.. niin.. :sorry:

Perhe-Arten sivuilla lukee myös, että viikosta 7 lähtien kannattaa käydä ar-ultrassa, jos kokee sille tarvetta. Sulla viikot on yhtä päivää vaille 7+0, joten uskon, että teidän ultrapäivänä on jo hyvä tilanne vauvan kurkkaamiselle :)
 
Perhe-Arten sivuilla lukee myös, että viikosta 7 lähtien kannattaa käydä ar-ultrassa, jos kokee sille tarvetta. Sulla viikot on yhtä päivää vaille 7+0, joten uskon, että teidän ultrapäivänä on jo hyvä tilanne vauvan kurkkaamiselle :)

Voi ei. Olen selvästi jättänyt lukemisen kesken aikaa varatessa. :hilarious: kiitos, kun korjasit.

Eli päivä vajaa. :nailbiting: Ouh. :facepalm: nyt vielä enemmän mietin sen siirtämistä. :hilarious:
 
Pillow, voi ei :hilarious: mun tarkoitus oli helpottaa pohdintoja, ei pahentaa niitä :hilarious:
 
Sain kuulla että meidän neuvolassa kans ultrataan mutta mulla aika vasta kun viikkoja 9+5 eli aika pitkä aika siihen. Koitan kuitenkin malttaa sinne asti ja sitten varmaan näkyykin ihan hyvin jo :)
 
Meillä ei neuvolassa ultrata, joten meen yksityiselle. Tuntuu, että siihen on vielä ikuisuus, kun aika on parin viikon päästä. Viikkoja silloin on 7+4. Edellisessä raskaudessa kävin 6+3-4? Ja ei vielä näkynyt sykettä. Oli pitkä viikko odottaa uutta aikaa, ja sitä että näkyykö syke silloin. Nyt meen myöhemmin, ettei tulisi sitä epätietoisuutta. :happy:
 
Elo, ihanaa! Ei enää pitkä aika, kun pääset kurkkaamaan pientä :love7
 
  • Tykkään
Reaktiot: elo
En varmaankaan käy ar-ultrassa, ellei tule jotain huolta.
 
Muokattu viimeksi:
Mäkin varasin nyt ajan varhaisultraan, perhe-arteen kun viikkoja 7+3. Niiiiin pitkä aika vielä. Mut en viitti aiemmin mennä kun viimeks menin liian aikaisin ja ei näkyny sykettä.
 
Tänään 6+6. Varhaisultrassa kävin aamupäivällä. Pieni muru sieltä löytyi oikeasta paikasta ja sykekkin näkyi. :Heartred
Mitoiltaan hän kuitenkin vastasi vasta 6+2.
Hoitajan mielestä, ei hätää. Ovat vielä niin pieniä, että vaikeaa saada täysin tarkkaa mittaa ja voi nt-ultrassa heittääkkin taas toiseen suuntaan.
Silti ehkä hieman itse jäin tätä tapani mukaan murehtimaan. :sorry:

Joka tapauksessa yritän nauttia tästä ilouutisesta :happy093
ja näyttää siltä, että hän on enemmän Tammikuulainen kuin Joulukuulainen. :)
 
Tänään 6+6. Varhaisultrassa kävin aamupäivällä. Pieni muru sieltä löytyi oikeasta paikasta ja sykekkin näkyi. :Heartred
Mitoiltaan hän kuitenkin vastasi vasta 6+2.
Hoitajan mielestä, ei hätää. Ovat vielä niin pieniä, että vaikeaa saada täysin tarkkaa mittaa ja voi nt-ultrassa heittääkkin taas toiseen suuntaan.
Silti ehkä hieman itse jäin tätä tapani mukaan murehtimaan. :sorry:

Joka tapauksessa yritän nauttia tästä ilouutisesta :happy093
ja näyttää siltä, että hän on enemmän Tammikuulainen kuin Joulukuulainen. :)

Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista! :Heartred Jos ovulaatio onkin ollut hieman myöhemmin, niin siksi heittää päivät. :)
 
Muokattu viimeksi:
Ihanaa Pillow!!!! Kaikki on varmasti hyvin, nyt vaan vauvan kasvattelua :Heartpink
 
Takaisin
Top