Varhaisultra

Meillä ei sykettä kuulunut ja keskenmeno on alkanut.
Ihanaa ja turvallista raskautta teille kaikille!
Täällä surraan ensin ja sitten lähdetään kohti tulevaa luottaen siihen, että meillekin vielä tulee vauva :Heartred
 
Meillä ei sykettä kuulunut ja keskenmeno on alkanut.
Ihanaa ja turvallista raskautta teille kaikille!
Täällä surraan ensin ja sitten lähdetään kohti tulevaa luottaen siihen, että meillekin vielä tulee vauva :Heartred

Voi ei, olen niin pahoillani! Paljon voimia surun keskellä :Heartred
 
Meillä ei sykettä kuulunut ja keskenmeno on alkanut.
Ihanaa ja turvallista raskautta teille kaikille!
Täällä surraan ensin ja sitten lähdetään kohti tulevaa luottaen siihen, että meillekin vielä tulee vauva :Heartred

Pahoillani Ulpu :sorry: ja kovasti tsemppiä ivf-hoitoihin.
 
Itse sain neuvolan kautta lähetteen sillä viikot ovat epäselvillä... Edelliset kuukautiset olleet syyskuussa eli kolme kuukautta jäänyt väliin ennen plussaa.. Viimeinen negatiivinen testi on tammikuun alusta.. Jännittää kyllä hurjasti millä viikoilla jo mennään tällä hetkellä pitäisi olla vähintään 5+4 clearbluen testin mukaan... Jännittää myös että onhan kaikki niinkuin pitää.. Ei uskalla liikaa innostua varsinkaan kun ystäväni sai juuri
keskenmenon... Toivottavasti kaikki olisi hyvin.. Ultraajan sain 15.2 eli vielä olisi 11 päivää ennen sitä..
 
Muokattu viimeksi:
Tänään ultrassa 6+2 viikkojaan vastaava pienokainen, jolla näkyi selvästi syke :love7raskaus oli alkanut kaksosraskautena, mutta toinen ei ole lähtenyt kehittymään. Tästä hieman ristiriitainen fiilis, mutta olen erittäin onnellinen meidän yhdestä hienosti kehittyvästä toukasta:Heartred

Lääkäri sanoi, että keskenmenon riski pienenee nyt kun syke näkyy. Että ois enää alle 10%. Oletteko muut kuulleet samaa?
Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, vaikkei toinen pieni ollutkaan jaksanut.:)

Olen kuullut tuon saman, ja itse asiassa muistelin, että keskenmenoriski olisi ollut vielä pienempi kuin 10%. Viime kerralla meille tuli kkm ja kuuluttiin juuri siihen pieneen prosenttiin.:shifty: Toivottavasti tällä kertaa olisi parempi tuuri.:binkybaby
 
Nyt on ultrassa käyty ja syke nähty :love7 Vastasi viikkoja 6+2, mikä on kyllä vähemmän mitä olin itse laskenut ovulaatiotestin perusteella (nyt olisi 6+5) ja tämän mukaan la menisi lokakuun puolelle. Tuon mukaan olisin tehnyt positiivisen testin jo 3+1. Kaipa tässä vaiheessa voi olla heittoa, kun mitat on niin pienet. Täytyy toivoa, että kaikki menee hyvin :)
 
Nyt on ultrassa käyty ja syke nähty :love7 Vastasi viikkoja 6+2, mikä on kyllä vähemmän mitä olin itse laskenut ovulaatiotestin perusteella (nyt olisi 6+5) ja tämän mukaan la menisi lokakuun puolelle. Tuon mukaan olisin tehnyt positiivisen testin jo 3+1. Kaipa tässä vaiheessa voi olla heittoa, kun mitat on niin pienet. Täytyy toivoa, että kaikki menee hyvin :)

Aa kysyinkin juuri tuolla toisessa ketjussa, ihanaa että kaikki hyvin!:Heartred
 
Mulla oli tänään ultra ja hämmennys on suuri sykettä ei löytynyt mutta sikiö oli oikeassa paikassa viikkoja ois ollu vasta 6 vaikka luulin clearblue viikkonäyttö testin perusteella että mennään jo vähintää rv8 eli mulla tuo cb testi ois näyttänyt tulosta 3+ jo viikolla 3 ja oisin plussannu viikon päästä hedelmöittymisestä... Tai sitten sikiön kehitys on pysähtynyt :sad001 veikkaan kyllä jälkimmäistä ku oireetkin on kadonnu lähes kokonaan.. Nooh soittelen huomenna neuvolaan ja katotaan saanko uuden lähetteen ja ens viikolla uudestaan ultraan..
 
Tulin päivittää tilanteen menin eilen jotenki niin shokkiin ku kuulin että vasta oltais rv6 ja ei sykettä.. Ku luulin että oltais vähintään 7+3... En sitte kuunnellu tai kyselly sen enempää ku olin jotenki varma et nonni kehitys on pysähtynyt... Noh soitin tänään neuvolaan josta alunperin sain lähetteen juuri siksi että ainoa tieto mitä mulla oli oli clearblue testi tulos 3+ suoraan... Ja sinne oli tullu tietenki palaute ultrasta ja nyt voin ehkä vähän huokasta helpotuksesta lääkäri oli laittanut että kaikki näyttää siltä ku pitää ja et sikiö on 5,9mm ja vastaa viikkoja 6+3 ainoo mikä oli ni oli se et sykettä ei näkyny mut sanottiin ettei välttämättä näykkään vielä noin varhain joten sain uuden lähetteen ja ajan ensi maanantaille jolloin sitte pitäis olla toi 7+3 niinku luulin et nyt jo olis ollu eli clearblue testi ois heiträny viikolla eikä kahdella niinku vielä eilen luulin ku puhu viikosta 6... Ainoo vaa et tää oireettomuus huolettaa kun edelleen tilanne voi olla myös se kehityksen pysähtyminen:sad001 mutta tosiaan näillä tiedoilla jos kaikki on nyt hyvin niin laskettu olisi lokakuun puolella
 
Tulin päivittää tilanteen menin eilen jotenki niin shokkiin ku kuulin että vasta oltais rv6 ja ei sykettä.. Ku luulin että oltais vähintään 7+3... En sitte kuunnellu tai kyselly sen enempää ku olin jotenki varma et nonni kehitys on pysähtynyt... Noh soitin tänään neuvolaan josta alunperin sain lähetteen juuri siksi että ainoa tieto mitä mulla oli oli clearblue testi tulos 3+ suoraan... Ja sinne oli tullu tietenki palaute ultrasta ja nyt voin ehkä vähän huokasta helpotuksesta lääkäri oli laittanut että kaikki näyttää siltä ku pitää ja et sikiö on 5,9mm ja vastaa viikkoja 6+3 ainoo mikä oli ni oli se et sykettä ei näkyny mut sanottiin ettei välttämättä näykkään vielä noin varhain joten sain uuden lähetteen ja ajan ensi maanantaille jolloin sitte pitäis olla toi 7+3 niinku luulin et nyt jo olis ollu eli clearblue testi ois heiträny viikolla eikä kahdella niinku vielä eilen luulin ku puhu viikosta 6... Ainoo vaa et tää oireettomuus huolettaa kun edelleen tilanne voi olla myös se kehityksen pysähtyminen:sad001 mutta tosiaan näillä tiedoilla jos kaikki on nyt hyvin niin laskettu olisi lokakuun puolella
Odottele rauhassa ja nauti raskaudesta. Seuraavassa ultrassa sitten selviää miten käy, toivottavasti hyvin. Ei ole lainkaan harvinaista että alkio on pienempi eikä sykettä vielä näy :Heartred
 
Iinamarika, voi hyvinkin olla että hedelmöittyminen on tapahtunut oletettua myöhemmin :Heartred
Mullakaan ei heti näkynyt syke ja alkio oli oletettua pienempi.. Seurattiin tilannetta ja ainakin toistaiseksi kaikki ok. Mullakin tosi vähän oireita. On tämä niin jännittävää aikaa! Kokoajan pelottaa että kaikki ei oo hyvin ...
 
Kävimme varhaisultrassa oletetulla viikolla 5+3, mutta ei näkynyt kuin pieni musta piste kohdussa. 2,5 vkon päästä tästä kävimme uudelleen (oli muuten todella pitkä aika odottaa) ja lääkäri totesi että raskaus on nuorempi, mittojen mukaan 7+0 ja syke näkyi. Nyt alkaa piinaviikot, odottaa NT-ultraa joka on 17.3. Kävimme varhaisultrassa koska aiemmin ollut kohdunulkoinen raskaus, joten maksoimme kunnallisella käymisestä 2x 41,20e.
(Turku) LA olisi 29.9 ultran mukaan.
 
Kävimme varhaisultrassa oletetulla viikolla 5+3, mutta ei näkynyt kuin pieni musta piste kohdussa. 2,5 vkon päästä tästä kävimme uudelleen (oli muuten todella pitkä aika odottaa) ja lääkäri totesi että raskaus on nuorempi, mittojen mukaan 7+0 ja syke näkyi. Nyt alkaa piinaviikot, odottaa NT-ultraa joka on 17.3. Kävimme varhaisultrassa koska aiemmin ollut kohdunulkoinen raskaus, joten maksoimme kunnallisella käymisestä 2x 41,20e.
(Turku) LA olisi 29.9 ultran mukaan.

Nuppis, me mennään aika samoissa. Täällä myös la joko 28. Tai 29.9. :grin:Heartred
 
Tulin tännekin vielä kertomaan että uudessa ultrassa maanantaina selvisi että kehitystä ei ollut tapahtunut eikä sykettä ollut taaskaan joten keskeytynyt keskenmeno.. Nyt olisi siis voinut olla jo rv 8+5 tai vielä enemmän... Kun ei tiedetä milloin kehitys on pysähtynyt... Ei tuu syyskuista eikä lokakauista meille :sad010Tänään alkanut sponttaanisti vuoto... Jos jotai hyvää nii menis nyt tyhjentyminen helpolla ni päästäisi pian yrittämää uudestaa. Kaikke hyvää ja parempaa onnea teille muille..
 
Takaisin
Top