Varhaisultra

Tänään varasin yksityiselle 15.5 ultran jolloin on rv 8+0. Kaikista aiemmistakin raskauksista oon varhaisultrassa käynyt.
 
Tänään oli ultra ja raskaus paljastui tuulimunaksi. Eli jään tästä ryhmästä pois. Tsemppiä kaikille!
 
Pahoitteluni Peonies, paljon voimia! :Heartred:Heartred

Minäkin aika uhka rohkeana tähän ryhmään jo liityin vaikka tosi ajoissa ollaan. Mutta täytyy vaan hyväksyä se että mitä tahansa voi tässä käydä.

Varasin varhaisultran ennen ensimmäistä neuvolaa, olisin silloin rv 6+5.
 
Mä aion mennä varhaisultraan. Tää raskaus tuli täysin yllätyksenä, en ollut enää ajatellut ikinä olevani raskaana. Siks nyt erityisesti kiinnostaa, että onhan siellä oikeasti joku, eikä esim tuulimuna. Yksityiselle varmaan täytyy mennä, en ole neuvolaankaan vielä soitellut. Täällä on Terveystalo ja mehiläinen. Hinnan perusteella varmaan valkkaan, vaikka Terveystalo kyllä vähän epäilystyttää, kun meidän työterveys on siellä. Vaikka eihän sen tiedon sinne pitäisi välittyä.
 
Täällä käyty ultrassa ja voi että!:happy093

Pienet ilon kyyneleet tuli kun itusen sydän jyskytti, näkyi ennen itusen bongaamista, kunnes yakäsin niin tuli itukin esiin, mulla niin eteenpäin kallistunut kohtu ettei meinannut saada hyvää kuvaa. Mutta itunen vastaa aivan täysin viikkoja. Yksi etappi selätetty, mä tulin niin iloiseksi ja onnelliseksi :love7:love7
 
Pahoittelut Peonies :Heartred Voimia kurjasta tilanteesta toipumiseen!

Ja sitten taas vastavuoroisesti NNÄ:lle isot onnittelut ihanista ultra-uutisista! :love017
 
Onnea hyvin menneistä ultrista! :Heartred:Heartred
Ja @Tiuku42 vaikka kyseessä olisi työterveydenhuolto, ei heillä ole mitään oikeuksia kertoa työnantajalle mitään tietoja ilman erillistä lupaa. Ihan huoletta voit mennä :)
Itsekin kävin työterveydenhuollossa keskenmenneen raskauden takia, kun vuoto ei lakannut ja he neuvoivat minua eteenpäin. Ja silloinkin kerroin työterveydenhoitajallekin ihan että lapsi on kyllä tervetullut meidän perheeseen kun aika on :)
 
Ihanaa lukea hyviä ultrauutisia, unohtuu omat jutut hetkeksi
samalla suruisaa Peonies sinun ultra, voimia ja onnea uuteen yritykseen!!
 
Mulla petti nyt hermo ja varasin ajan yksityiselle, vaikka maksaakin 155. Pakko saada tietää, onko tuolla joku vai elätelläänkö tässä turhia toiveita. Neljä viikkoa olis tuskaisen pitkä aika odottaa kunnalliseen ultraan. :dead:
 
Takaisin
Top