Varhaisultra?

Todennakoisesti aikaistivat jotta saat ajoissa muut varattua mutta kysy viela.

Itse kavin sairaalassa, tuli tukilaakitys ja samalla varattiin nt ultra 10.2. Pitaa olla klo 7-7:30 siella jotta ei tarvitse puolille paivaa odottaa kuten tanaan. Taalla kun ei anneta kellonaikoja vaan pelkka paiva.
 
Todennakoisesti aikaistivat jotta saat ajoissa muut varattua mutta kysy viela.

Itse kavin sairaalassa, tuli tukilaakitys ja samalla varattiin nt ultra 10.2. Pitaa olla klo 7-7:cat:0 siella jotta ei tarvitse puolille paivaa odottaa kuten tanaan. Taalla kun ei anneta kellonaikoja vaan pelkka paiva.

Onpas ärsyttävä tapa!
 
Bumby, selvisikö sinun neuvola-aika sotku? Kiinnostaa kovasti miten tuollainen "sotku" on päässyt tapahtumaan tai saitko ylipäätään selitystä asiaan :happy:

Heippa kaikille!

Siis tama "omituinen viesti" olikin muistutus nuorimman lapseni neuvola-ajasta---heheh:oops::hilarious::banghead:. Kun on kolme lasta ja kaikilla hammaslaakareita ja koululaakarin aikoja, neuvola aikoja yms ja niita varaillaan kuukausia aikasemmin niin ei oikeen langat pysy aina kasissa. Sitten viela kun on naita omia neuvola aikoja lisaksi. MUTTA hamaavaa oli SE etta muistutuksessa ei kerrottu kuka lapsi kyseessa. Ennen olen saanut muistutuksen jossa lapsen nimi mainitaan. Luulen etta tama aiheutti sen etta oletin etta muistutus oli minulle tarkoitettu. Joka tapauksessa oma moka tama, onneksi tajusin sen ajoissa enka ilmestynyt neuvolaan ilman kyseista lasta:hello Ja siis oma neuvola aika pitaa viela paikkansa eli ylihuomenna 28.1 sinne sitten---
 
Toinen varhaisultra takana. Tyyppi heilutteli kovasti raajojaan. Mitoiltaan edelleen hiukan viikkoihin ja päiviin nähden pieni, mutta menee kuulemma mittauksen virhemarginaalin piikkiin eli ei hätää. Kovasti hän oli kasvanut. :Heartred
 
Takaisin
Top