Varhaisultra

Mulla lauantaina 10+2 varhaisultra ja jännittää hirveästi. Kaks km takana ja molemmat tuli itestään ulos. Koko ajan saa pelätä koska vuoto alkaa..

Sipsille zemppiä ultraan ja toivotaan, että kaikki siellä hyvin. :Heartred ja ilmotahan heti sitten miten meni. :)
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Nyt on ultrassa käyty ja siellä näkyi kaikki olevan hyvin! Viikkoja piti olla koossa 10+2 mutta pikkuinen olikin kirinyt kasvua jo 10+4-kokoiseksi. Kätilö myös arveli että olisi poika tulossa kun oli niin selvä näkymä jo vatsan päältä ultrattaessa, mutta itsellä on yhä tyttöfiilis. Kätilö koitti kovasti herätellä ja tökkiä kaveria että liikkuis vähän ja kyllä se pienen tanssipätkän tekikin, ojenteli jalkoja ja heilutti käsiä :thumleft

Nyt ollaan läpäisty se 8+4 haamuraja johon aiemman raskauden kehitys päättyi. Helpottunut olo, nyt voi taas np-ultraan saakka hengittää! :smiley-angelic003:smiley-ashamed004
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Nyt on ultrassa käyty ja siellä näkyi kaikki olevan hyvin! Viikkoja piti olla koossa 10+2 mutta pikkuinen olikin kirinyt kasvua jo 10+4-kokoiseksi. Kätilö myös arveli että olisi poika tulossa kun oli niin selvä näkymä jo vatsan päältä ultrattaessa, mutta itsellä on yhä tyttöfiilis. Kätilö koitti kovasti herätellä ja tökkiä kaveria että liikkuis vähän ja kyllä se pienen tanssipätkän tekikin, ojenteli jalkoja ja heilutti käsiä :thumleft

Nyt ollaan läpäisty se 8+4 haamuraja johon aiemman raskauden kehitys päättyi. Helpottunut olo, nyt voi taas np-ultraan saakka hengittää! :smiley-angelic003:smiley-ashamed004

Pakko kertoo et meillä oli esikoisesta kätilö ihan varma nt-ultrassa että poika tulee (kertoi ihan kysymättä) mutta tyttö tuli kuten olin aavistellut. :grin
 
Meillä ultrassa kaikki hyvin. Vauhikas kaveri ja 10+1 poiketen 9+3, mut sen tekee luultavasti epäsäännöllinen kierto ja helmikuun km. Eli täällä ollaan kyllä onnellisia nyt. :) :Heartred nt ultraa odotellessa!

Korjaanpa et oliki 9+6. Minä ollu niin jännityksessä, että kuullu mitä sattuu. :D
 
Muokattu viimeksi:
meilläkin ultra takana ja kaikki oli hienosti!! niskaturvotus 0,8mm, ja vastasi 12+0 kokoa mutta laskettua aikaa ei enään päivällä aikaistettu. Niin ihanaa oli nähdä pikkuinen kädet ja jalat heilumassa :Heartred nipt tulos tulee n. vkon päästä.. Rakenneultrakin varattiin jo, meni heinäkuun alkuun se sitten. Alkaa oikeasti tuntumaan että mekin voidaan oikeasti saada marraskuussa vauva syliin :Heartred
 
Mulle tuli tänään postissa aika nt-ultraan. Kauankohan sinne tulisi varata aikaa? :)
 
Mulle tuli tänään postissa aika nt-ultraan. Kauankohan sinne tulisi varata aikaa? :)

Meillä ei tainnut mennä puolta tuntiakaan, mutta vauva olikin hyvin näkyvillä mittausten kannalta. Oiskohan meitä ohjeistettu varaamaan tunti? Nuo ajat voi myös olla paljonkin myöhässä ainakin täällä.
 
Mulle tuli tänään postissa aika nt-ultraan. Kauankohan sinne tulisi varata aikaa? :)

Ajanvarauslapussa luki että varaa kunnolla aikaa, mutta meillä meni kokonaisuudessaan 25 min kaikkeen. Tais olla 30 min aika. Mut voi hyvin olla myöhässä ajat ja jos hän vaikka nukkuu, täytyy varautua herättelemään tai odottamaan asennon vaihtumista. Että sanoisin että varaa tunti.
 
Varaa tunti. Meillä meni pelkkään ultraukseen puoli tuntia, kun vauvan asento oli vaikea mittauksia nähden. Siihen päälle alku-ja loppujutustelut ym.
 
Selvä, kiitos kaikille! Tämä selvensi paljon, kun ei lukenut muuta kuin, että "varaa riittävästi aikaa". :D
 
Täällä kesto ultra ja koko käynti n. 6min... Ei todellakaan laskettu varpaita tai mitään muutakaan. Onneksi ei ollut ensimmäinen ultra, olisin muuten ollut aika tyrmistynyt. Tulipahan taas todettua että rahalla saa, onneksi ollaan 2x nähty ultrassa paremalla ajalla. Mutta kokemuksen oli kyllä aika nihkeä...
 
Täällä kesto ultra ja koko käynti n. 6min... Ei todellakaan laskettu varpaita tai mitään muutakaan. Onneksi ei ollut ensimmäinen ultra, olisin muuten ollut aika tyrmistynyt. Tulipahan taas todettua että rahalla saa, onneksi ollaan 2x nähty ultrassa paremalla ajalla. Mutta kokemuksen oli kyllä aika nihkeä...

Mikä ultra tää siis oli?
 
@Itu1 tää oli ihan nt-ultra.

No olipa nopea! Siksi oli pakko kysyä. En mä muista toisaalta menikö meilläkään itse ultrauksessa paljoa kauempaa, kun niskaturvotuksen sai hyvin mitattua. Sehän tämän käynnin tarkoitus oli. Hieman kätilö vilkuili aivoja, sydäntä ja nenäluu sattui näkymään. Rakenneultrassahan niitä varpaita vasta lasketaan. Toki olisi kiva että selitettäisiin hyvin mitä tapahtuu. Meillä käyntiin toi lisäkestoa se, että saatiin seulatulokset saman tien kun kätilö laski ne siinä koneella ja selitti ne meille.
 
No olipas hurjan nopea käynti! Ehdittekö edes hyviä kuvia saamaan? :wideyed: Meillä meni varmaan ainakin 30min käynnissä kun ensin kätilö selitti mitä tehdään, sitten katsottiin vatsan päältä, sitten alakautta ja sitten vielä katsottiin niitä tuloksia. Saatiin vaan vähän hassut kuvat sieltä ultrasta kun oli vauva niin ihme asennossa eikä oikein ollut yhteistyöhaluinen liikuskelemaan siellä :love7
 
Takaisin
Top