Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen menossa varhaisultraan maanantaina ja mulla on tosi nolo kysymys :
Kuuluuko sinne ottaa mies mukaan?
Vierastan ajatusta että mies on paikalla kun tutkimus tehdään alakautta... Tunnen itseni ihan tyhmäksi kun sanon tämän ääneen, koska mitään nolosteltavaahan tässä vaiheessa ei pitäisi olla, mutta koen kaikki gynekäynnit todella ahdistavina enkä haluaisi siihen yhtään ylimääräistä silmäparia, vaikka kyseessä onkin se kaikkein rakkain ihminen.
Sanoin miehelle että menen yksin, mutta vastareaktio oli todella pettynyt. Ja toki itsekin haluaisin nähdä mahdolliset ensimmäiset sydämenlyönnit yhdessä miehen kanssa.
Osaako kukaan kertoa miten tämä tapahtuu käytännössä jos mies on mukana? Odottaako mies käytävässä kunnes kaikki on valmista ja ruudulla on jotain katsottavaa vai onko mies paikalla koko operaation ajan?
Ja miten inhottavan tuntuinen se ultra alakautta on ja miten tapahtuu? Itsellä kokemusta vain vatsan päältä otettavasta...
Meillä on ollu mukana kyllä joka kerta. Pientähän nuo tutkimukset on synnytykseen verrattuna jos sinne meinaa tulla.Olen menossa varhaisultraan maanantaina ja mulla on tosi nolo kysymys :
Vierastan ajatusta että mies on paikalla kun tutkimus tehdään alakautta... Tunnen itseni ihan tyhmäksi kun sanon tämän ääneen, koska mitään nolosteltavaahan tässä vaiheessa ei pitäisi olla, mutta koen kaikki gynekäynnit todella ahdistavina enkä haluaisi siihen yhtään ylimääräistä silmäparia, vaikka kyseessä onkin se kaikkein rakkain ihminen.
Sanoin miehelle että menen yksin, mutta vastareaktio oli todella pettynyt. Ja toki itsekin haluaisin nähdä mahdolliset ensimmäiset sydämenlyönnit yhdessä miehen kanssa.
Osaako kukaan kertoa miten tämä tapahtuu käytännössä jos mies on mukana? Odottaako mies käytävässä kunnes kaikki on valmista ja ruudulla on jotain katsottavaa vai onko mies paikalla koko operaation ajan?
Olen menossa varhaisultraan maanantaina ja mulla on tosi nolo kysymys :
Kävin perjantaina varhaisultrassa ja omien laskujen mukaan olis ollu 6+4, mutta 5+0 raskausontelon koon mukaan oli viikkoja. Siellä ei näkynyt vielä edes ruskuaispussia, mutta kätilö oli sitä mieltä että 2vk päästä pitäisi kaikki jo näkyä.
Varasin kuitenkin kaiken varalta uuden ajan 30.1, koska jäi harmittamaan kun mitää ei näkynyt. Onneksi kuitenkin niin paljon oireita, että kuulemma kaikki kuulostaa ja näyttää näihin viikkoihin nähdään hyvältä.