Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mörkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt mä varasin ajan varhaisultraan, 3.10. ja viikkoja sillon 8+5. Seuraavana päivänä on neuvola, johon toivottavasti pääsee/tarvii mennä! :)

Käytiin just yksityisellä tarkistamassa tilanne viimeviikkoisen verisen vuodon ja toispuolisten kipujen takia. Kuvassa köllötteli 6+0 - 6+1, 3,5mm tyyppi, sykekin oli jo nähtävissä.

:love7 Ainakin tähän asti siis kaikki hyvin.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :Heartred

Kovasti tekisi mieli mennä, kun meillä on nyt vasta rv 4+5 menossa, neuvolasta varattiin uä lokakuun lopulle. En malttaisi odottaa! :) Viimeksi käytiin vain kaikki tavalliset ultrakäynnit ja yksi ylimääräinen toksemian vuoksi 7. kuulla.

Käytiin maanantaina varhaisultrassa! 3,4mm kaveri löytyi ja sykekin näkyi. Viikot olisivat laskennallisesti olleet 7+3, mutta ottivat takapakkia 6+1. La olisi nyt sitten 5.5.2019.

Muuttavatko laskettuaaikaa varhaisultrassa? Olen kuullut että yleensä ei muuteta kun niin pientä on vaikea mitata ja voi hyvinkin tulla mittavirheitä

Helmiella, kyllä ainakin nyt muutettiin, kirjoittivat neuvolaa varten lausunnonkin. :) Toisaalta tiedossa oli jo että minulla on pitkä kierto ja sattumalta olin muusta syystä aiemmin käynyt samalla yksityisellä gynellä ultrassa tärppikierrolla joten tärpin ovulaatioaikakin sitten tiedettiin ja se sopi tähän 6+1 kuin nakutettu.

Käytiin maanantaina varhaisultrassa! 3,4mm kaveri löytyi ja sykekin näkyi. Viikot olisivat laskennallisesti olleet 7+3, mutta ottivat takapakkia 6+1. La olisi nyt sitten 5.5.2019.

Eikös sun laskettu aika oo listassa 9.5.? Eli jos alkio olikin pienempi, kun olit ajatellu/laskenu niin eikös lasketun ajan ois pitäny mennä myöhemmäksi eikä aiemmaksi? :eek:

Eikös sun laskettu aika oo listassa 9.5.? Eli jos alkio olikin pienempi, kun olit ajatellu/laskenu niin eikös lasketun ajan ois pitäny mennä myöhemmäksi eikä aiemmaksi? :eek:
Joo, sekoilin Naegelin kaavan ja normilaskurin kanssa, siihen listaan laitoin aikoinaan ihan väärin. :joyful:

Asun ulkomailla joten käytännöt vähän erit täällä. Lääkäri halusi tehdä lähetteen ultraan, kun vain yhdet kuukautiset kerkesi olla edellisen vauvan synnyttyä. 10 viikolla pitäisi olla ennen kuin ottavat joten 5.10 aika :) vähän reilu kolme viikkoa kun jaksais odottaa! Dopplerilla varmaan alan etsiskeleen ennen sitä kuten aiemmissakin raskauksissa :pompus:

Mä olen ehdottomasti menossa. Esikoisesta en käynyt, mutta kahdesta nuorimmasta kyllä. Keskimmäisestä 6+6 ja kolmannesta 7+6.

Nyt ajattelin varata 7+ viikoille ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi :)

Joo meinasin käydä, toissapäivänä soitin neuvolaan niin laittoi samalla lähetteen ultraan. Kunnallisen kautta olen päässyt joka kerta varhaisultraan kohdun rakennepoikkeaman takia. Olisin mennyt kyllä yksityiselle joka tapauksessa.. Ei hermot kestäisi odotella nt ultraan asti :D mutta vaikka tässä ekassa ultrassa olisi kaikki hyvin niin varmaan hermoilee silti nt ultraan asti. Edellinen oli mennyt kesken juuri siinä välissä, varhaisultrassa kaikki hyvin mutta nt ultrassa ei löytynytkään enää sykettä :( mutta täytyy mennä yksi etappi kerrallaan ja katsoa miten käy

Varasin yksityiselle ultraan ajan 26.9, silloin viikkoja 6-7 välillä. Eka ultra neuvolan kautta olisi 11.10, silloin viikkoja 8-9+?. Meillä siis ultrataan kerran ennen nt-ultraakin.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Oottepa te osa jo pitkällä kun täällä ei oo ees vielä menkat myöhässä :rolleyes: viivat on tosin sen verran vahvat et voi olla pari päivää enempikin kun 3+3... tarkkaa ajankohtaa ovulaatiotestillä en tikutuksesta huolimatta bongannu. On noi vaan herkkiä noi nykytestit.

Mut jos noin 100€ maksaa niin ehkä vois raskiakin käydä tai sit ootan np-ultraan niin kun edellisistäkin.

Takaisin