Varhaisultra

Onko täälä ketään jkl? Ja joka olis tietonen että missä sais edullisimmin varhaisultran? :) en osaa noit nettien hientoja oikeen tulkita kun ei lue yhtä tiettyä hintaa missään.. :)
 
Mä en vielä edes tiedä koska pääsen ultraan. Ainakin siihen on vielä ikuisuus, kun ei mennä varhaisultraan ollenkaan ja nyt vasta kuudennella viikolla mennään. Neuvolaankin vielä neljä viikkoo. Hirveen hitaasti kuluu aika tässä alussa.
 
Mä sitten sorruin ja varasin ajan parin päivän päähän. Jotenkin vaan ei ole uskoa että siellä ketään olisi niin helpottaa kun pääsee tarkastamaan. Mulla siis ei ole mitään vuotoihin viittaavaa ollut, mutta oireet ovat lievittyneet niin olemattomiksi että se vähän hämää.
 
Vähäoireista on täälläkin, mutta en usko että ultra vie huolta pois kuin hetkeksi. Kun pitäisi kokonaan omalla kustannuksella käydä niin en raaski. Pitkä on kyllä odottavan aika, neuvolaan kaks viikkoa ja nt-ultrasta ei vielä tietoa...
 
Muistakaa, että vähäoireisuus ei kerro mitään raskauden tilasta! Esikoista odottaessa olin suunnilleen rv5-7 täysin oireeton ja siitä täysin paniikissa, mutta kaikki oli kuitenkin hyvin.
 
Käynti varhaisultrassa takana! Lääkäri tunsi, että kohtu on pyöristynyt ja näki raskauspussin, mutta ei vielä mitään mitä voisi mitata. Todnäk siis ollaan vasta viikolla 5 (?). Verikoe otettiin, mistä katsotaan joku arvo olenko oikeasti raskaana ja parin viikon päästä uudestaan varhaisultra. Esikoisen kohdalla kävin varhaisultrassa juurikin viikolla 5 eikä näkynyt mitään muuta kuin tuo raskauspussi ja parin viikon päästä näkyi alkio ja kuului sydänäänet. Nyt siis jännittelen pari viikkoa, mitä siellä vatsassa tapahtuu....
Noi netin raskauslaskurit on kans ihan syvältä jostain. Yksi testi näytti, että olisin nyt 4+5 kun laittoi menkkojen alkamispäivän ja mahdollisen hedelmöityspäivän ja keskimääräisen kuukautiskierron pituuden kun sekin on ollut ihan sekaisin. Muut testit näytti kaikki että olisin jo 7. viikolla. Hohhoijaa tällästä!
 
Salaiselle puolelle kerroinkin jo, mutta kerron nyt asian lopullisesti varmistuttua surulliset uutiset tännekin. Eli tiistain varhaisultrassa tuulimuna, joka vahvistettiin tänään gynen polilla. Kotityhjennys lääkkeillä alkaa huomenna. Parempaa odotusta teille kaikille ja isot halaukset.
 
Salaiselle puolelle kerroinkin jo, mutta kerron nyt asian lopullisesti varmistuttua surulliset uutiset tännekin. Eli tiistain varhaisultrassa tuulimuna, joka vahvistettiin tänään gynen polilla. Kotityhjennys lääkkeillä alkaa huomenna. Parempaa odotusta teille kaikille ja isot halaukset.

Otan osaa suruunne mangnustimamma, täällä kohtalotoveri :'/ toivotaan parempaa onnea seuraavaan kertaan! :Heartred
 
Kävin aamulla kunnallisella ultrassa ja siellä lääkäri hetken katsottuaan löysi ruskuaispussin kohdusta.
Lisäksi ihan pienen määrän nestettä (2tl) vatsaontelosta. Jonka takia varmuuden vuoksi passitti verikokeeseen ja parin päivän päästä sama homma.
Soittaa sitten ja ilmoittelee onko hormonitasot nousussa vai laskussa. Kuulemma ilman tuota nestettä olisi vain todennut että näyttää kaikki ok viikkoihin nähden mutta nesteen takia tutkitaan.
Nyt sitten hermoja rastavaa odottelua.
Arveli että aika lailla täsmäis viikot 5+0
:sad001

Tänään ultrattu toisen kerran 7+3 ja kaikki oli niin kuin pitää :Heartred
 
Tänään ultrattu toisen kerran 7+3 ja kaikki oli niin kuin pitää :Heartred
Mulla oli AIVAN samanlainen kokemus kun sulla! Mulla verikoe oli kuulemma ihan selvä ja seuraava varhaisultra 19.7, jolloin selviää millä viikoilla olen. Missä kohtaa sun laskettu aika on?
 
Kävin myös viime perjantaina varhaisultrassa ja vilkas kaveri kyydissä, sielä hän liikkui :) :Heartred oli kyllä helpottavaa nähdä myös hyvin lyövä sydän ja kuulla, että kaikki näyttää ainakin toistaiseksi erittäin hyvältä. Silti ajatukset vielä jotenkin hukassa tai pelokkaat. En uskalla vieläkään täysin iloita, johtuu varmaan viime syksyisestä km:ta. Jotenkin sitä pelkää pahinta. Olin kuitenkin lähes viikon pidemmällä mitä luultiin, joten neljän viikon sijaan enää kolme viikkoa ultraan ja silloin onkon sitten 12vk täynnä. Kunpa hän pysyisi kyydissä :Heartred
 
Mulla on ylihuomenna torstaina ultra. Jännittää ja aika matelee. Tuntuu, että olen teitä muita ihan jäljessä, laskettu aikahan on kierron mukaan 25.2. Kuinka mä jaksan odottaa ylihuomiseen??
 
Takaisin
Top