Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt on varhaisultra varattuna puolentoista viikon päähän 13.7. Kuinka tässä jaksaa oikein odottaa?
Salaiselle puolelle kerroinkin jo, mutta kerron nyt asian lopullisesti varmistuttua surulliset uutiset tännekin. Eli tiistain varhaisultrassa tuulimuna, joka vahvistettiin tänään gynen polilla. Kotityhjennys lääkkeillä alkaa huomenna. Parempaa odotusta teille kaikille ja isot halaukset.
Kävin aamulla kunnallisella ultrassa ja siellä lääkäri hetken katsottuaan löysi ruskuaispussin kohdusta.
Lisäksi ihan pienen määrän nestettä (2tl) vatsaontelosta. Jonka takia varmuuden vuoksi passitti verikokeeseen ja parin päivän päästä sama homma.
Soittaa sitten ja ilmoittelee onko hormonitasot nousussa vai laskussa. Kuulemma ilman tuota nestettä olisi vain todennut että näyttää kaikki ok viikkoihin nähden mutta nesteen takia tutkitaan.
Nyt sitten hermoja rastavaa odottelua.
Arveli että aika lailla täsmäis viikot 5+0
Mulla oli AIVAN samanlainen kokemus kun sulla! Mulla verikoe oli kuulemma ihan selvä ja seuraava varhaisultra 19.7, jolloin selviää millä viikoilla olen. Missä kohtaa sun laskettu aika on?Tänään ultrattu toisen kerran 7+3 ja kaikki oli niin kuin pitää