Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut ultrakuulumisista mimmus <3

Toivottavasti Tynttii saatte nyt tästä raskaudesta vihdoin nyytin syliin. Kamalia juttuja olette kokeneet.

Oikeastaan voisi sanoa, että toivottavasti minä saan nyytin syliini... <3 tämän lapsen isä ei tässä vaiheessa, näillä puheilla halua olla osallisena asiaan...

Kannattaakohan käydä ultrassa vielä 6+3..? En millään jaksaisi odottaa tuonne kahden viikon päähän, johon aika on varattu ja tuolloin on siis 7+3. Kärsimättömänä mietin että aikaistanko ultraa vai pitäisikö vain malttaa odottaa :joyful: varmempihan se ultra tietenkin on mitä myöhemmin menee.

Ihania ultrakuulumisia muilla :Heartred

Onnea kaikille hyvistä uutisista! Hanaa että näin monella on näkynyt hyviä uutisia!♡
Miekin varasin juuri varhaisultran, vasta 5.4. Iso kiitos sille, joka täällä tuosta meri-oulun neuvolasta vinkkasi! :)

Onnea kaikille ultrauutisista, mahtavaa!! <3

mmai, joo eilen just käytiin siellä Meri-Oulun neuvolassa. :)

Karoliina, syke tulee muistaakseni näkyviin 6+2, joten aika hilkullahan se on että kannattaako vielä käyä 6+3. :/

Mimmus, mää kävin myös merioulussa eilen. Moneltako sulla oli aika? Nähtiinkö? :) mulla oli 15.00 ja hienosti nähtiin syke. Nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa.

Onko jollain aikaa varattuna pääkaupunkiseudulla? Mitähän paikkaa vois suositella? En ole päättänyt, menisinkö vai en. :)

Kerttuli76 oliko sulla tänään ultra?? oon täällä odotellut kuulumisia.... :) <3

Ja onnea kaikille hyvistä ultrakuumisista

:smiley-bounce016

Ps. ite jännitän ihan hulluna perjantain ultraa.. josko nyt näkyis alkio...???? on tää semmosta.

Malttamattomana minäkin varannut vr ultran ensi ma 20.3 :D Kallis ku piru, mutta en malta odottaa oman pienen kuulemista ja näkemistä :love7

itse kanssa toiseen ketjuun kehuin paikkaa. 84€ oli vr-ultra sis kaiken.
kävin helsingin pisteessä joulukuussa, tosi hyvää ja asiantuntevaa palvelua.
Pitää alkaa lämmittelee miestä ajatukselle. Veikkaan et se saattaa miesmäiseen tyyliin olla iha fine sen kanssa, et ootellaan ekaan neuvolaultraan :D Mut hän on kans nii innoissaan tästä, et saan varmaan käännettyy pään, ellei hän sit onnistu ympäripuhumaan mut odotteluun :D

Mua kyl vähä mietityttää miten se tutkimus tehdään, onko ikävän tuntuinen?

Takaisin