Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 päivää aijemmin se oli 254 ja se kaksinkertaistuu 72h välein. Silloin lääkäri sanoi että 7500 olis hyvä olla seuraavan kerran...noh ei ollu...Voi Ei Kerttuli! Mulle Ei kerro toi hcg mitään; onko tuo 5000 ihan normaali sun oletettuihin viikkoihin? Voiskohan olla ovis myöhästyny ja siten vähemmän viikkoja, eikä siis näkynyt.. Toivottavasti seuraavalla kerralla näkyy muutakin.
Voi Ei Kerttuli! Mulle Ei kerro toi hcg mitään; onko tuo 5000 ihan normaali sun oletettuihin viikkoihin? Voiskohan olla ovis myöhästyny ja siten vähemmän viikkoja, eikä siis näkynyt.. Toivottavasti seuraavalla kerralla näkyy muutakin.
mulla oli 8.3 se ultra ja viikkoja silloin 6+1 ja ei näkynyt alkiota eikä sykettä. Pelkkä pussi. Mä romahdin täysin vaikka lääkärikin sanoi et viikkoja niin vähän mut silti :'( googlettelin paljon ja pelkään tuulimunaa. Hcg oli 5000. Nyt 15.3 uudestaan ultraan ja taas verikoe....
Kerttuli, tiiäkkö mä pelkään just samaa..... mulle on tullu sen ultran jälkeen tosi outo olo. Se lääkäri ei nähnyt ensin mitään muutako raskauspussin... sit lopussa sen sykkeen... mitä jos se onkin mun syke?? Mä oikeesti pelkään kans tosi paljon, oon googlettanut liikaa :/ siis siellähän voi näkyä munki syke?? ja olisko se lääkäri sanono jos ois epäilly ettei oo alkion syke? näin semmosen tähden joka tuikki. Kun alkiota ei näkynyt tai voinu vielä mitata..epäili että normaalia olis näin 6+... mut silti? Tää epätietoisuus on ihan peestä.... ja päivät kuluu hitaasti. Voi jestas kun ennen en osannu ees pälätä tämmösiä mut kahden km jälkeen kyllä. Ja niissä ei ikään näkynyt oikein mitään.
Onko sulla Kerttuli oireita? <3
Tietääkö joku enemmän tosta oman sykkeen näkymisestä? Onko kokemusta tms?
Mitä sulla Mamitzu-75 näkyi ultrassa? :)
Koitin jo kattoo jos ois aikaa saanu siirrettyy vaikka huomiselle, mut ei saanu. Ainut vapaa aika ois ollu sillon ku mies on töissä.