Lyytikäinen
Oman äänensä löytänyt
Just luin et 6+2 pitäs alkaa näkymään sydämmen syke ultrassa.
Oh. Luin kännykällä näitä juttuja ja muka jollekki vastasin ku luulin et se oli viiminen kommentti. Nooh. Tietohan se on tämäki. :)
Mä en oo vielä varannu aikaa neuvolaan tai varhaisultraa. Tällä viikolla tulee työvuorolistat niin sitten tiiän millon on vapaapäiviä. Mut eiköhän ne tämän kuun lopulle mene. Kauhia jännitys et näkyykö siellä masussa ketään.
Oh. Luin kännykällä näitä juttuja ja muka jollekki vastasin ku luulin et se oli viiminen kommentti. Nooh. Tietohan se on tämäki. :)
Mä en oo vielä varannu aikaa neuvolaan tai varhaisultraa. Tällä viikolla tulee työvuorolistat niin sitten tiiän millon on vapaapäiviä. Mut eiköhän ne tämän kuun lopulle mene. Kauhia jännitys et näkyykö siellä masussa ketään.

Muokattu viimeksi:

yhtäkkiä sano että katos tuossa on syke!!!! Olin sit ihan että onko normaalia näillä viikoilla nyt nämä näkymät, niin sano että sopis hyvin oleen 6+ jotain että joskus syke näkyy ultrassa ennen alkiota.... mutta edelleen itellä vähän epävarma olo... mutta onneksi , onneksi näky syke :) Ehkä hitusen helpottuneempi olo. Nyt sitte viiikko taas odotellaan .....