Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me päästiin julkiselle, kun raskaus on hoitoalkuinenKäyttekö kaikki yksityisellä vai pääseekö osa julkiselle puolelle? Mietin kun tekisi mieli käydä uudestaan kaunis odotuksessa, mutta ensimmäinen oli jo niin hintava, että en tiedä onko siinä lopulta järkeä. Muutama viikko vielä pitäisi jaksaa ja sitten pääsisi nt ultraan..
Mulla myös hoitoalkuinen joten hoitava taho ultrasi.Käyttekö kaikki yksityisellä vai pääseekö osa julkiselle puolelle? Mietin kun tekisi mieli käydä uudestaan kaunis odotuksessa, mutta ensimmäinen oli jo niin hintava, että en tiedä onko siinä lopulta järkeä. Muutama viikko vielä pitäisi jaksaa ja sitten pääsisi nt ultraan..
Käynyt myös kaunis odotuksella ja seuraavan sain 59€ hintaan.Käyttekö kaikki yksityisellä vai pääseekö osa julkiselle puolelle? Mietin kun tekisi mieli käydä uudestaan kaunis odotuksessa, mutta ensimmäinen oli jo niin hintava, että en tiedä onko siinä lopulta järkeä. Muutama viikko vielä pitäisi jaksaa ja sitten pääsisi nt ultraan..
Minua yritetään lohduttaa kotipuolessa sillä, että vielä ei ole huonoja uutisia tullut joten ei saa huolehtia turhaan. Toisaalta myös täälläkin joku sanoi, että kun merkkejä keskenmenosta ei ole tullut, niin täytyy vain toivoa parasta että kaikki hyvin masussa asukillaAi hitto kun kiinnostaisi noi edullisemmat ajat mutta harmittaa et ei ole lähempänä vapaita aikoja. En haluis maksaa totakaan vähää vasta puolentoista viikon päästä koska sit on enää reilu viikko siihen nt-ultraan.
Pitää käydä päivittelemässä välillä jos tulis vaikka peruutuksia tälle viikolle.
Mul on vaan kovasti semmonen olo et ois mennyt kesken. Pahoinvointi hävinnyt, turvotus hävinnyt, nännikipu hävinnyt. Ei oo ees aamulla herätessä nälkä mikä on jo kummaa.
Ehkä kysyn mieheltä jos haluis vähän avustaa toiseen varhaisultraan kun sen ekan maksoin itse. Niin sit sais nopeemmin tietää asioiden laidan.
Ai hitto kun kiinnostaisi noi edullisemmat ajat mutta harmittaa et ei ole lähempänä vapaita aikoja. En haluis maksaa totakaan vähää vasta puolentoista viikon päästä koska sit on enää reilu viikko siihen nt-ultraan.
Pitää käydä päivittelemässä välillä jos tulis vaikka peruutuksia tälle viikolle.
Mul on vaan kovasti semmonen olo et ois mennyt kesken. Pahoinvointi hävinnyt, turvotus hävinnyt, nännikipu hävinnyt. Ei oo ees aamulla herätessä nälkä mikä on jo kummaa.
Ehkä kysyn mieheltä jos haluis vähän avustaa toiseen varhaisultraan kun sen ekan maksoin itse. Niin sit sais nopeemmin tietää asioiden laidan.
Hei, ei nyt kuulu tähän ryhmään varsinaisesti, mutta kun puhe oli niin kysäsen.Minulle doppler on antanut mielenrauhaa jo ennen ultria ja toimiihan se hyvin tässä ultrien välissäkin. Voi vähän kuunnella että kuinka pikkuinen jakselee. Toki näin alussa pieni sydän on hankala löytää, kuuluu vaimeasti ja häviää anturin alta helposti. Mutta aina sen löytyminen edes hetkeksi lohduttaa.
Tsemppiä @kajo. dopplerilla kuunteluun, toivottavasti mielenrauha löytyy sieltä.
Jos olisin ostamassa uutta niin ottaisin sellaisen jossa on anturi ja sykenäyttö, ovat helpompia käyttää ja numerot ovat selkeämpiä tunnistaa kuin pienet sydänäänet pelkästään äänen perusteella. Erityisesti näin alussa pienet sydänäänet hukkuvat kohinaan, mutta nopeus on tuplat äidin ääniin verrattuna, joten ne on mahdollista erottaa jo pieneltä.Hei, ei nyt kuulu tähän ryhmään varsinaisesti, mutta kun puhe oli niin kysäsen.
Onko teillä suositella jotain tiettyjä doplereita? Niissäkin varmaan paljon eroja kuitenkin
Mä en pysty suositella kuin omaani kun ei muista kokemusta. Angelsounds JPD-100B tai jotain sinne päin on nykyisen laitteen malli. Sykenäyttö ja anturi, saa kaiuttimelle myös.Hei, ei nyt kuulu tähän ryhmään varsinaisesti, mutta kun puhe oli niin kysäsen.
Onko teillä suositella jotain tiettyjä doplereita? Niissäkin varmaan paljon eroja kuitenkin
Mul on tää ja oon tykänny mut ei taida enään saada ku on myyty loppuun.Kiitos @Nepeta Cataria ja @Foreverfever ! Pitääkin tutustua asiaan paremmin