Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei näy nuo s-pappa ja hcg arvot omassa kannassa :/
Mulla oli s-pappa 514 mU/l ja hcg 198 ug/l käsitin jostain taulukosta, että tuo pappa on viikkoihin nähden suht hyvä mutta tuosta hcg-arvosta en oikein saanut selkoa. No, ensi viikolla sitten ultra.
Nuppurainen, ihan totta puhut! Ei varmasti kannattaisikaan ja ehkä just siksi noista arvoista ei niin kauheasti löydykään tietoa. Mutta tietysti mietityttää, että onko kaikki hyvin.
Mulla ei näy mitään verikokeiden tuloksia omakannassa, vaikka labrat oli jo monta viikkoa sitten ja ultrakin ennen joulua. Ultrassa näkivät verikoetulokset ja sillon se kätilö ihmetteli, miksei näy mulla omakannassa.. onks muilla ollu näin?
Mulla ei näy mitään verikokeiden tuloksia omakannassa, vaikka labrat oli jo monta viikkoa sitten ja ultrakin ennen joulua. Ultrassa näkivät verikoetulokset ja sillon se kätilö ihmetteli, miksei näy mulla omakannassa.. onks muilla ollu näin?
Mullakaan ei näy vielä niitä seuloja missä näkee riskiluvut, oletan että ehkä sit nt ultran jälkeen näkyy. Vai onko muilla näkynyt jo ennen nt ultraa?
Täälä otetaan seulonta verikokeen yhteydessä veriryhmä ja pissakokeet.
En kyllä ymmärrä miksi se veriryhmä taas pitää selvittää kun on jo esikoisen aikana otettu. Aivan niinku se nyt joksikin muuttuis tässä välissä