Vappu

Meil olis suunnitelmissa mennä huomenna vappuu viettelee isomummolaa... mietinkin tässä et oisko ok mennä tollane about puolen kilsan matka vaunuilla? Ikää neidillä silloin 6vrk... ja sit toisena uskaltaisko sitä ottaa puoli lasillista viiniä ruuan kanssa jos siltä tuntuu?

Meilleki neuvolantäti sanoi että kun hyvän painoinen ja hyvin paino noussut niin voi hyvin jo vähän ennen viikon ikää ulkoilla. Sanoi tuon vielä vaikka ei edes kysytty :0
 
Camillainen, kuulostaa hyvälle. Ehkä esikoinen menee isän kanssa ihmettelemään hetkeksi vappumenoa? Ja hetken rauha maassa jok puolella? :)

Ajateltiin grillata hampurilaisia ja kalapöydästä löytyy kanssa mätiä - jeee! Vähän pitää herkutella kun ei kauheesti tänä vuonna viitsi kyläillä kavereiden luona tai toisinpäin.
 
Me oltiin eilen kotiin tultua hetki ulkona ja tänäänkin, kun täällä Lieksassa oli tänään melkein +20 lämmintä. Ihan t-paidassa olin itsekin ulkona, kun oli niin lämpöistä. Ihan kesä! Tänään on vietetty vappuaattoa grillaamalla ja munkkeja syömällä, ja kohta saunaan. :joyful:
 
Me oltiin eilen kotiin tultua hetki ulkona ja tänäänkin, kun täällä Lieksassa oli tänään melkein +20 lämmintä. Ihan t-paidassa olin itsekin ulkona, kun oli niin lämpöistä. Ihan kesä! Tänään on vietetty vappuaattoa grillaamalla ja munkkeja syömällä, ja kohta saunaan. :joyful:
Nice! Meillä ei ihan T-paita keli mutta grillattiin kans. Ja munkkien sijaan tippaleipiä :) vappuhäppenit saavat odottaa ensi vuoteen. Mutta on meillä serpenttiinit ja ilmapallot :)
 
Ja on meillä myös vappufoliopallo - eikä tää pikkuinen reagoi siihen suuntaan jos toiseen. Ehkä parin viikon kuluttua....jos pallo on vielä hengissä.
 
Ja on meillä myös vappufoliopallo - eikä tää pikkuinen reagoi siihen suuntaan jos toiseen. Ehkä parin viikon kuluttua....jos pallo on vielä hengissä.

meillä ainakin vauva ihmetellyt jo sitä neuvolasta saatua keltaista hymynaamaa tosi paljon! Vaikka pari viikkoinen vasta. Mietin että jos ois jonku hymynaama vappupallon ostanu, että ehkä ois sitäkin tuijotellut!:love7
 
meillä ainakin vauva ihmetellyt jo sitä neuvolasta saatua keltaista hymynaamaa tosi paljon! Vaikka pari viikkoinen vasta. Mietin että jos ois jonku hymynaama vappupallon ostanu, että ehkä ois sitäkin tuijotellut!:love7
Meillä on hymynaama hoitopöydän vieressä ja selkeästi poitsu sitä tuijottelee vaippaa vaihtaessa :)
 
Me oltiin eilen kotiin tultua hetki ulkona ja tänäänkin, kun täällä Lieksassa oli tänään melkein +20 lämmintä. Ihan t-paidassa olin itsekin ulkona, kun oli niin lämpöistä. Ihan kesä! Tänään on vietetty vappuaattoa grillaamalla ja munkkeja syömällä, ja kohta saunaan. :joyful:
Mä en uskalla olla ilmsn hupparia (ja yleensä on huivikin vielä) ettei vaan tuu sitä rintatulehdusta ja mulle ihan tuskaa ku oon tällläne hikoilija :D
 
Joo, ne hymynaamat ovat ihan parhaita. Tää juttelee niille kiljahduksin ja muilla äänillä.

Rintojen lämmittelyä varten, löytyy sellaiset villaset liivisuojat, aika kätevät. Ja sitten voi kietaista kaulaliinan rintojen ympärille - ja muuten voi vaikka olla T-paidassa :)
 
Takaisin
Top