Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hei mullakin sattuu korvat.. Oon siitä valittanut miehelle ku nukun aina kyljelläni ja nyt ei oikee onnistu.. Mut muuten ne ei oo kipeet..

Mulla korvat kutisee koko ajan! Todella ärsyttävä vaiva kun koko ajan tekisi mieli pikkurillin kynnellä korvaa rapsuttaa eikä meinaa millään helpottaa. Välillä tuntuu että se kutina säteilee kurkkuun.

Ihmeellisiä oireita raskaus saa aikaiseksi :D

Pomppasin viimeyönä oikein mojovaan pohjekramppiin! En meinannu saaha suoristettua jalkaa lattiaa vasten. Kyllä sattu!

Voihan häntäluusärky! Huhhuh. Ikuna ennen oo sattunu selkään saati istumapehmikkeisiin tällä lailla :eek: Tänään ihan yllättäen kouluhommien lomassa huomasin, että pakaroiden väliin juilii penteleen kovaa, eikä oikein mikään auta. Ärkkele. Ei kamalan huojentavaa ollut lueskella, että tämmönen saattaa pahimmillaan helpottaa vasta synnytyksen jälkeen :angry3

Täälläkin edellisviikolla aikamoisia yökramppeja vasemmassa pohkeessa. Sai aikansa taistella, että meni ohi.

Tänään on ollut lähes koko päivän tasaista kipua koko vatsan alueella. Eikä ollut mahdollista heittäytyä pitkäkseen. Siinä sitten kärsin töisssä ja palavereissa koko päivän. Loppupäivästä vielä muksukin alkoi sätkimään, niin olo tuntui todella mukavalta. Toivottavasti menee ohi, sillä kipuilee sen verran että vaistomaisesti jännittää paikkoja, vaikka pitäisi varmaan koittaa rentouttaa. Kai sitä kohtu ja vatsa kasvaa, on pientä ummetusta ja lihakset venyy, niin tuntemukset on sen mukaisia.

Mullakin on ollu nyt jo viikon häntäluu hellänä. Inhottava koittaa olla töissä, kun ei kärsi istua missään.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Jep jep. osa syynä kipuiluun vatsaan kertynyt kaasu. Sillä rikkipitoisella kaasumäärällä mitä nyt illalla suhauttelin ois varmaan lämmittänyt pienen kaupungin - onneks ei ollu avotulta lähellä, sen verran voimakkaat oli katkut, et ois voinu olla persus tulessa :laughing005.

Ihan kamala olo!
Edelleen kova flunssa, josta en eroon pääse! Silmätulehdus ja väsymys! Yleensä mun flunssat kestää sen alle viikon, mut ehkä tää raskaus nyt vaa jotenki saa mut sairastelemaan eri tavalla!
Työterveyslääkäriki soitteli ja ilmotti et kovin matalat hbarvot, et hyvä varmaa infota omaa neuvolaa.. No ens viikolla uudet verikokeet, ja niistä sit varmaa edetäänki johonki suuntaan, hope so..

Tää tukala olo ja tunne, että vatsa on kokoajan tiellä!!! :sad001 Nyt jo monet arkiset asiat (kumartuminen, kengännauhojen sidonta yms) alkaa tuntua vaikeilta ja ahdistavilta, millä ihmeellä sitä selviää parin kuukauden päästä kun on varmasti vielä paljon suurempi!?!? Mä myös hengästyn normaalia helpommin tai siis tuntuu että hapensaanti on vaikeampaa. Lisäksi tietty jatkuvan turvotuksen tuomat kivut ja kolotukset ympäri kroppaa...en tykkää!

Mulla on ihan sama fiilis! Kengissä on vetoketjut, mutta tuskaa ne on saada jalkaansa ja jalat menee helposti ihan hapoille ja kantapäät kipeytyy nopeasti ja hengästyn heti jos kävelen enemmän esim ulkona lenkillä.. muuten onneksi olo on suurimman osan ajasta aivan loistava :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Tänään vatsa tuntunut muun kasvun lisäksi ilmapallolta.
Ja KELA:sta soitettiin. Neuvolatäti oli jättänyt raskaustodistuksesta lasketun ajan pois (ei ollut huomannut kohtaa, ihmetteli ääneen kun sitä ei ollutkaan enää kaavakkeessa), joten en varmaan saakaan pakkausta alkukuun lähetyksenä. Pianhan se tulee kun saan asian hoidettua pois, mutta harmittaa.

Mies juo tosi harvoin, samoin kuin itsekkin ennen raskautta. Ja mies juo tosi vähän jos juo, pari lonkeroa..

No nyt on työreissussa ja voi luoja.. Kello ei oo yhdeksää, kun tulee viestejä mistä ei saa selvää ja teksti sen mukaista.. Kaippa nyt pitää vetää lärvit kun stressaa?? Mutta kun se vetää överiksi, niin se on niin rasittava ja usein menee tappeluksi ym. jotain pahaa tapahtuu. Tarviiko firman jutuissa itseään nolata? Ja kuinka vaikeaa on olla kypsä ja aikuinen, jättää juominen muille? Itse en pidä alkoholista yhtään, koska olen nähnyt alkoholismia niin läheltä vuosien ajan. Minua ällöttää todella känniset ihmiset ja mies tietää sen.

Välillä tuntuu miehet niin lapsellisilta! Ei tässä itsekkään voi pelkoja ja stressiä purkaa noin! Huomenna sitten pitäisi mies reppana ottaa syliin krapulaa potemaan ja oksentelemaan..

Meidän aikuinen mies vetää mykkäkoulua sohvalla pläräten puhelintaan, kun en antanut kaupasta ostaa kaljaa :D en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Hormoonit päättää niin molempia.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Iem, me taas norkoiltiin alkoholittomien oluiden hyllyllä kun mies haluais kokeilla erilaisia alkoholittomia juomia! Ei se nyt täysin absolutistina tätä aikaa ole vetänyt, mutta kyllä piti vähän päätä pudistella. Ite en kyllä vapaaehtoisesti montakaan alkoholitonta olutta joisi, ovat aika pahoja.

Ahdistaa herätä aamuyöllä inhaan pikkinälkään, kun ei saa enää unta sen jälkeen :(

Mies joutu juomaan eilen ruuan kanssa punaviiniä, ku maito oli loppu. (Mulla oli toki oma maitojuomani)
Meillä ei ton alkoholin kanssa o mitään ongelmia, paitsi se, että vähäks tekis miel juoda lasillinen punkkua ja siihen kylkeen vähän tummaasuklaata. :p
Holittomat punkut maistuu mehulle, joten täytyy odotella sit ens syksyn tunnelmia, että pääsee maistelemaan.

Mut tosi ikävää, että on ongelmia miesten alkoholin käytön kanssa. toivotaan, että ne miehet ymmärtää puhetta ja otta itseään niskasta kiinni.
Ei kai se yks olut, viskipaukku tms. paha ole silloin tällöin, mutta kohtuus kaikessa. Pääasia, että äiti ei siitä pahoita mietään.

Voi mun rääpälettä, kun tänään joutu tekemään tuttavuutta pässin kanssa... tuli siis pässin pusku suoraan mahaan :/ Äitipolin päivystykseen soitin, mutta siellä sitten lääkäri oli sitä mieltä että eivät voi mitään tehä jos ei valtaisaa kipua/vuotoa. No, nyt sitten tuntuu mukamas kaikkia outoja vihlasuja ym. mutta jospa tästä tokenisi huomiseen mennessä

Voi ei saNmakko, toivottavasti siitä ei aiheutunut mitään....Soita huomenna neuvolaan, jos huolettaa, mutta jos liikkeitä on eikä tosiaan sitä kipua/vuotoa niin eiköhän kaikki ole ok.

Takaisin