miiuhoo
Sukkela juttelija
Huoh... mun ongelma taitaakin sitten olla se, että miestä ällöttää koko synnytys ja ei taida haluta tulla mukaankaan. Minä tietty olin sitten sitä mieltä että varmana tulet, etten halua olla siellä yksin. [:(] Nyt on ruennut häiritsemään ajatus, että millä oikeudella minä hänet sinne pakottaisinkaan. Toisaalta, en tiedä haluanko minäkään olla siellä silloin, se nyt vaan on pakko, joten kaipa sitä nyt olisi isälläkin joku velvollisuus olla mukana lapsensa syntymässä. Ei se äitistäkään varmaan kovin mukavaa ole, kipua ja kaikkea... [&o]
Mutta mulla on kyllä sellainen tunne, että kyllä se nyt kuitenkin toisaalta vähän haluaakin tulla sinne mukaan, ollaan perhehuoneesta puhuttu ja kaikennäköisestä muutenkin... Kait tästä täytyy vielä puhua keskenään ja olenkin kehottanut häntä ottamaan asian puheeksi, kun menemme sitten tutustumaan sairaalaan.
Mutta mulla on kyllä sellainen tunne, että kyllä se nyt kuitenkin toisaalta vähän haluaakin tulla sinne mukaan, ollaan perhehuoneesta puhuttu ja kaikennäköisestä muutenkin... Kait tästä täytyy vielä puhua keskenään ja olenkin kehottanut häntä ottamaan asian puheeksi, kun menemme sitten tutustumaan sairaalaan.