Vaaleanpunaista vai -sinistä? :)

Mulle tuli ultran jälkeen ihan poika-fiilis. :) Näytti pikkuinen ihan pojalta mun silmissä ja sen jälkeen en oo osannut ajatella muuta kuin että poika on tulossa. :) Nyt siis rv 13. Saapi nähdä, osuuko tuntemus oikeaan, kunhan rakenneultraan saakka päästään.
 
Onko kukaan kokeillu sitä sormuksella ja hiuksella/langalla ennustamista siitä kuinka monta lasta tulee ja onko tyttöjä vai poikia? Ja onko pitäny paikkaansa?

Mie kokeilin esikoiseni kohdalla ja näytti poikaa tyttöä ja poikaa, eli kolme lasta tulis mulle ja ensimmäinen on siis poika ja toinen tyttö ja kolmas poika. Ensimäisen kohdalla piti paikkasa ja nyt sitte tyttö pitäis tulla. Mieheni teki mulle sen ja ite tein ja ystäväni teki ja jokainen näytti samaa. Enkä siis kellee kertonu että mitä itelläni näytti. Nyt jännätää että tuleeko tyttö vai ei :D

Ja tein tällasilla ohjeilla:

Kultasormus ja oma hius tai ohut lanka
-hius pujotetaa sormuksen läpi
- sormusta riiputetaa kämmenen päällä niin että se on paikallaan
- kysytään mielessä että monta lasta tulee ja sormus alkaa liikkua
-- jos liikkuu edestakas tulee poika ja jos pyörii niin tyttö
 
mulle tehtiin sormustesti esikon kohdalla, sormuksesta riippuen tuli tyttö tai poika, eli jätin sitte kaikki testit siihen :D
 
Meillä on jo tuo ihana tyttö joten tavallaan olis kiva saada sille sisko pienellä ikäerolla. Jotenkin tuntuu että leikit menis yksiin, vanhempana olisi sit läheisempi jne. Itse asiassa oon niin asennoitunut tytön tuloon (esim. hedelmöitys-ajoitus meni "taas" pieleen eli liian aikaisin), että olisin varmaan ihan äimänä jos oliskin poika tulossa. Lähisuvussa on vaan tyttöjä joten tosiaan ihan vaan yllättyisin kovasti kun tuntuis niin luontevalta saada taas tyttö. Mut uskon että jos oliskin poika niin olisin siitä varmasti ihan innoissani, ehkä vaan vaatis vähän totuttelua siihen ajatukseen.
 
Toivottavasti punasta.. :) oon aina halunnu tyttöö.. Ihan pienestä lähtien.. :) Tuntuisi kuitenkin olevan poika.. :/ 5 viikkoa rakenneultraan jossa se ehkä vois selvitä, enkä vielä tiedä haluanko tietää.. Jos sielä poika niin onko pettymys niin suuri että loppu raskaus pilalla? Kurjaa ajatella näin... :( Jos sukupuolen saa tietää vasta synnytyksen jälkeen niin ehkä rakkaus voittaa pettymyksen.. Olisipa tyttö <3 (miehellä edellisestä suhteesta kaksi poikaa joten jos nyt olisi tytön vuoro)>
 
Meilla on kaksi ihanaa tyttoa ennestaan, ois mukavaa saada lisaa miehia taloon, mutta toisaalta meilla on jo mekot ja korut valmiina..

Mun mies on vahan vihjaillut, etta ehka me voitais hankkia nelja lasta. Jos tulee poika, niin ehka se tyytyy niihin kolmeen.. Itsesta tuntuis, etta kolme vois jo riittaa..
 
JASY:
Mä taas ajattelin niin, että haluaisin tietää sukupuolen etukäteen, koska sitten on loppuraskaus aikaa valmistautua ajatukseen eikä enää synnytyssalissä tarvitse "pelätä pettyvänsä". Olen siis aina salaa toivonut tyttöä, mutta perheessä on kuitenkin kaksi ihanaa poikaa. Mä kävin siinä 4d ultrassa ja sain kuulla esikoisen olevan poika. Olin ihan pienesti pettynyt. Marssin ultrasta suoraan vaatekauppaan ja ostin kaikkein ihanimmat vaaleansiniset vauvanvaatteet, mitä kaupasta löytyi. Sitten marssin kirjakauppaan, josta ostin Jari Sinkkosen Elämäni poikana kirjan. Siitä hetkestä raskaus muuttui konkreettisemmaksi kuin koskaan. Olen todella tyytyväinen, että saatoin etukäteen ajatella vauvaa poikana. Saa nähdä kasvaako veljessarja vielä kolmannella. Ainakin mun pojat on sitä mieltä, että tytöt on yök, eikä meille missään tapauksessa toivota tyttöä eikä mitään vaaleanpunaista. Mä tietysti toivon, mutta muut eivät :)
 
mulla on jotenki semmonen olo et tietty se on poika kun tyttöä on toivonut.. 
 
salmiakkisisu; kiitos kirjavinkistä! :) Mun oli pakko heti tilata verkkokaupasta tuo Elämäni poikana-kirja, kun kuulostaa niin hyvältä. Tykkään kovasti Sinkkosen ajatuksista ja kolumneista ja tuosta kirjasta saa varmasti paljon irti poikaa kasvattaessa. Jotenkin kun hetkittäin tuntuu, että naisena en aina ymmärrä kaikkia poikien juttuja enkä halua ymmärtämättömyyttäni kohdella poikaani väärin (esim. liikaa rajoittaa rajuja leikkejä). :)

Oon alkanut epäilemään, että meille tulee toinen poika.. Kumpi vaan on yhtä rakas ja tervetullut ja olisihan se mukavaa vaihtelua päästä ostamaan mekkoja, mutta pojalle on jo kaikkea. Minin syke on ollut n. 120 ja siitä päättelin et poika tulee. Tosin tuolla meidän esikoispojalla oli sykkeet kokoajan 140-150, mikä on yleensä kuulemma (neuvolatädin mukaan) tyttöjen syke. Ei taida nuo sykejututkaan pitää kyllä paikkaansa. :D
 
Jos sykkeisiin olisi luottaminen, niin esikoisen pitäisi olla poika, mutta prisessamaisempaa tyttöä saa hakea. :)

Aluksi halusin pojan, koska tyttöjä on jo kaksi. Mutta nyt toivon kovasti tyttöä, koska nuo omat tytöt ovat vain niin ihania. Äitini kyllä sanoi, että ei niitä lapsia nukeiksi hankita, enkä kyllä mielestäni ole niin tehnytkään. Vanhempi tyttökin toivoo meidän perheeseen lisää tyttöjä, sillä pojat ovat "yök" tässä talossa.
 
Me päätettiin ettei haluta selvittää kumpi tulee,vaikkkakin se helpottaisi tulevia hankintoja.Toki jos se selvästi ultrassa näkyy, niin sitten näkyy =)Kuukalenterin mukaan tulis poika.Itselläni on kuitenkin ihan tyttö-olo...ja muutama on mun masusta näin veikannutkin...muttamutta,silloinkun odotin poikaa niin mulla oli selkeä tyttömaha ja kun taas odotin tyttöä oli mulla kuulemma selkeä poika masu.Tiedä sitten =)
 
edelliseen, ja rv 17+1. Oireita alkuajan totaaliväsymys, valtavat päänsäryt, alaselän kivut.Ällöttystä ilmassa muttei pahempaa oksetusta.oudot unet.Uskomattomat mieleialanvaihtelut.  Edellisissä raskauksissa,poika: totaaliväsymys, ei juurikaan pahoinvointia,ei päänsärkyjä...voin aika loistavasti väsymystä lukuunottamatta.Hyväntuulinen,superonnellinen Tyttö, päänsäryt, ei ollenkaan pahoinvointia, julmetun äkäinen (lensi lautasetkin pariin kertaan seinään),ei muita kummempia oireita.
 
Meillä muuten olikin viime neuvolassa tämän Minin sykkeet 155, vaikka kotona oltiin laskettu, että olisi 120. Mutta tottakai nuo sykkeet vaihtelee sen mukaan, nukkuuko vauva vai onko kovasti liikkeessä.

Mulla oli esikoisesta (poika) koko raskausajan päänsäryt ja migreenit pois, mutta nyt tässä raskaudessa päänsärkyjä tuntuu olevan vähän väliä. Jotenkin on alkanut olo tuntua erilaiselta kuin viimeksi ja olen alkanut jo epäilemään olisiko nyt tyttö tulossa. Mutta kuitenkin jotenkin aina lopulta päädyn siihen, että toinen poika se on. :D
 
Meillä on rakenneultra Viikon päästä tiistaina enkä millään malttaisi odottaa kun on ollut kamala arvailu päällä.. Moni arvannut poikaa, joku jopa nähnyt unia että saamme pojan.. Itse toivon tyttöä, tavallaan mutta yhtä rakas tietenkin jos on poika :)
 
Itselläni on ollut niin kovat päänsäryt että hyväku oon töihin pystynyt menemään. Herkut on myös maistunut. Mulla on niin tyttöfiilis, ehkä sen takia että toivon sitä enemmän. Pelottaa 9 päivän päästä oleva rakenneultra, että jos sielä näkyy selvästi et poika tulossa. Olisihan se pettymys, mutta tärkeintähän meille (jokaiselle) on se että lapsi on terve. Unia oon nähnyt kaksi kertaa, molempina kertoina se on tyttö jolla on minun pitkät ripset :) Saas nähdä.
 
Takaisin
Top