Väsymys

Mä nukun kans tosi katkonaisesti, mutta johtuu pääasiallisesti siitä, että pitää käydä vessassa. Tosi rasittavaa, että herää tunnin välein pissahätään, joka ei ole mikään pieni. Oon yrittänyt nyt kahtena aamuna saada pissanäytettä neuvolaan, mutta ei onnistu ku max 2 tuntia pissaamatta ja ohjeistus on et ois hyvä 5 tuntia. Nyt ajattelin et pakko kai se on sillä kahdella mennä ku muukaan ei onnistu jos haluan kuitenkin nukkua edes vähän. Jatkuva herääminen yöllä myös väsyttää päivällä tosi paljon, en usko että pääsen missään välissä kauhean syvään uneen...ehkä tää on valmistautumista niihin yösyöttöihin, eipä tuu sit ihan puun takaa :)
 
KAMALA VÄSYMYS! Nyt se on ollut jo viikon ajan riesana. Nukun katkonaisesti ja kun nukun, nään tosi kummallisia unia. Nousen kerran yössä pissalle. Vaikka nukkuisin 9 tuntia, niin se ei poista väsymystä. Istuskelen töissä silmät ristissä ja tuijotan näyttöä enkä välillä edes oikeastaan tiedän mitä siinä näytöllä on. Parhaiten saan unta vasemmalla kyljellä tai selällään ja yleensä vietänkin yön vasemmalla kyljellä. Vasen puoli on usein puuduksissa ja heräilen siihen ja sitten muuten vaan. Nyt on menossa rv 31+1. Neuvolassa hoitaja sanoi että se voi olla väliaikainen vaihe tai jatkua koko loppu raskauden. Mä en kyllä tajua miten kestän jos se jatkuu ja jatkuu. Töitä on vielä reilu kolme viikkoa.. Mä varmaan alan kohta töissä tehdä kaikkia asioita ihan väärin kun oon ihan pihalla.
Neuvolatäti sanoi että jos se käy sietämättömäksi niin pitää hakea saikkua, että voi sitten päivällä levätä jos öisin ei pysty nukkumaan. En vaan haluaisi pelkän väsymyksen takia jäädä pois töistä.. kun nyt säät on ollut viileät ja olo on muuten ihan ok töissä.. Nytkin pää tuntuu raskaalta ja tekisi mieli käydä pitkäkseen.. mutta ei voi kun on töissä.. nyt pitää yrittää tsempata tosissaan..
 
Sama ongelma täällä. Jossain tuolla puolivälin tienoilla olin niin väsyny, et saatoin oikeasti nukahtaa töissä istualteen. Asiaa ei helpottanut se, että silloin oli töitten osalta tosi hiljasta ja ilmastointi ei toiminut, työhuoneessa >+25 astetta aamusta asti. Ja töistä kotiin ajaessa meinas silmät painua kiinni väkisin, mikä oli toooosi pelottavaa, koska ajan n. puoli tuntia (siitä n.15-20 min nopeudella 80-100km/h). Se kuitenkin loppui ja olin tietty tosi iloinen. Mutta nyt sitten taas :( Töissä silmät lupsahtelee kiinni, kotiin päästyäni en jaksa tehdä mitään, vaikka mitä mielenkiintoista olis odottamassa. Hb on kunnossa, öisin uni on kyllä vähän katkonaista, mut en usko että se selittää tän kaiken.

Jos löydät tähän jonkun viisastenkiven, niin kerro mullekin...
 
Takaisin
Top