Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ovisoireet aina pahentuneet entisestään ku muksuja tullut lisää.. Eli turvotusta, pahoinvointia, kipuja, huimausta ja jopa lievää lämpöä. Ei sillon kyllä seksiä tee mieli :D

Tää on kyll nii järkky olo että ilman särkylääkkeitä ei oo pärjänny. Katotaan. Jos tää jatkuu huomenna nii taidan käydä päivystyksessä mutkan

Saini onko sulla mitään hassun hajusta vuotoa/ virtsausongelmia? Ettei tosiaan olis mitään tulehdusta...
Mullakin pms oireet vahvistunut raskauksien myötä ja ovis oireetkin muuttunu selkeämmäksi!

Ei oo mitään ihme vuotoja tai hajuja tai ongelmia. Tai no turvotuksen myötä kaasuongelmia. Jos tää olo on vähänkään hassu niin käyn huomenna tarkistuttaa ainaki pikacrp:n

No nyt mä oon päivystyksessä. Aamulla aloin oksentamaan. Pissanäyte puhdas ja ny ootellaan pikacrp:tä. Vesikään ei pysy sisällä ja eiliset ruuatki tuli aamulla ulos. Ällöä ku pysty tunnistaa...

Lääkärin mukaan vähän rajumpi ja pitkäkestoisempi vatsatauti. Tulehdusarvot aavistuksen koholla. Nyt lepoa ja Precosaa

Voi ei saini! Pikaista paranemista!
Meillä on vuorostaan entero epidemia:( johan tässä viikko oltiin terveenä...

Paranemisia Sainille ja Äipän poppoolle!

Meillä pienin on kuumeessa ja keuhkot vinkuu. Huomenna lääkäriin jos jatkuu samana.

Mir pikkuselle pikaista paranemista! Toivottasti ei oo mitään painunut keuhkoihin, voimia!

Mir, pikaista paranemista pikkuiselle!

Tääll vihdoin saanut syötyä jotain tälle päivää. Vatsa edelleen vetenä mutta olo alkaa helpottaa

Kamalaa ku edelleen älyttömät toiveet tän kierron suhteen. Samalla älytön fiilis että myydä pinkit tyttö-vaatteet pois ku seuraavaksi tulee poika :D

Mä käpäsin tänään sokrurasituksessa ja neuvolassa. Sokrut oli kunnossa joten vielä ei Radi tuomiota pamahtanut ja neuvolassa oli kaikki kans mallikkaasti, pikkunen ui vaan dopleria karkuun kun ei ois halunnu et äiti kuulee ihanaa pientä sydäntä jympytämässä :D jotenkin tuntuu vieläkin niin epätodelliselta, meille tulee vauva:)!!!!! Sit kerrottiin tytöillekin uutiset ja isompien osalta saatiin hyvä vastaan otto ja ne on ihan innoissaan uudesta vauvasta mut toi meidän kolmonen (2v9kk) oli sitä mieltä et ei haluu uutta vauvaa o.O jospa se ajan kanssa oppis ees hyväksymään ajatuksen uudesta vauvasta... Sanni nyt tajunnu mistään mitään:p

Takaisin