Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä pääsin 6+4 viikoilla varhaisultraan verenvuodon ja kipujen vuoksi, eli ensin terveyskeskuslääkärillä käynti ja seuraavana päivänä jo pääsinkin naistentautien polille ultrattavaksi. :) Asuinpaikka kohtaista varmaan toi millon pääsee ja kuinka helposti.

Oli miten oli, ajattelin kuitenkin soittaa äplle, kivut on hiukan helpommat kun esim menkoissa ja tänään ei oo vuotoa näkynyt... Mulla vaan kokoajan pelko päällä kun vessassa käyn ja kuuntelee tota kroppaa aika tarkkaan...noh soittelen joka tapauksessa ja jos ne ei mua suostu sinne ottamaan niin sit kai se on juteltava miehen kanssa... Ahdistaa vaan niin kamalasti:( olispa ees se eka ultra käytynä ja viikoja reippaasti enempi... Anteeksi tää mun vuodatus:(

Äippä saa vuodattaa jos siltä tuntuu. :) Eiköhän jokainen äiti ja/tai raskaana oleva osaa samaistua tuohon tilanteeseen, se epävarmuus - ja tietoisuus on pahinta. Varmasti haluat selvyyden onko kaikki ok. Toivotaan, että vuoto on ihan normaalia raskauteen kuuluvaa vuotoa ja kaikki on kunnossa. Tsemppiä! ❤️

Jatkampa oma napailua kun siinä tunnun taas olevan hyvä:/ onko kokemusta semmosesta et kun välillä tuntuu niinku ois elohiiri mahassa, tuolla kohdun suunnalla? Sellasta nopea tempoista nykimistä:o mitä on? Anybody? Ei siis satu ennemminkin kutittaa:p

Äippä mulla on samaa "nytkähtelyä", tuntuu tosiaan ihan kuin elohiiri vipeltäisi mutten osaa sanoa mistä johtuu. o_O Joskus kuullut, että voi olla yksi raskausoire, "haamupotkuja" tai suolen toimintaa. :grin

Pitäydytään "haamupotkuissa";) jospa se pikkunen hipsuttelee pikkusilla käsien ja jalkojen aluilla❤️ Ja varmasti:D tuntuu vaan kovin hassulle;)

Soititko Äippä äpolille?

Mulla on ja oli edellisessäkin raskaudessa semmosta elohiiritunnetta, myöhemmässä vaiheessa oli siis koko maha mikä väpätti. Kysyin neuvolassakin asiasta, mutta ei ollut mitään pitävää tietoa asiasta antaa, ehdotti vaan että olisko se vaan pientä kohdun supistelua. Lihaksen supisteluahan ne elohiiretkin taitaa olla.

Nuupa soitin, ja ovat sitä mieltä et ei voi olla ulkonen kun ei koske niskaan, jos km niin sille mitään maha jne... Noh nyt ei vuoda eikä koske, maha on täynnä dumlee ja oksettaa... Kertokaas pkseudun halvin yksityinen ultra mesta!

Eikös se perhe-arte oo pk seudullakin. Jääny mieleen kun etin yksityisiä ja siellä oli edulliset hinnat mutta kilometrejä kertys vähän liikaa...

Harmi että sullekin osu yhtä huono tuuri vastaanotolle pääsyn kanssa. Koitahan jaksaa huolen kanssa. Toivotaan että kaikki on hyvin ja saat ajan kulumaan nopeesti ennen ultraa. :)

Lähdessa kävin ite perhe-artessa. Ar makso muistaakseni jotain 60e.

Toivottavasti Äipällä ja kaikkien muittenkin masuasukeilla on kaikki hyvin.

Vuorokausi o pitkä aika odottavalle :) toivottavasti masussa kaikki hyvin :)

Toivotaan! Onneksi tää päivä taas kiirus nii menee päivä nopeen, jännä nähä nukutaanko täällä ens yönä... Tuskin;)

Odottavan aika on pitkä! :p Mutta Äippä, uskon kyllä että huomenna palaat ultrasta ilouutisten kera! :)

Mulle tuli tänään aika nt-ultraan, 31.10 joten ei enään kovin pitkä aika vaikka siltä tuntuu! :p Toivottavasti pojalle löytyy hoitaja niin pääsee mieskin mukaan ihastelemaan pikkuista. :)

Takaisin