Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Air ovis pitäis olla kp 14, siis mikäli on tasainen kierto... Mut se vissiin vaihtelee aikalailla eri naisilla? Mulla on 27-28 päivän kierto ja ovis oli siinä kp14 oloista päätellen :)

Niin ja tsempit sullekin air tähän kiertoon;) tärppi onnea kaikille tasaisesti:)
Täällä alkaa aamu taas "krapulalla"... Ouh joy:p

Eihän me oikeesti edes yritetty viimeksi pitkään. Vaan 9 kiertoa, mutta tuntu tosi pitkälle.se ehkä oli ikävintä että mulla kierto heitteli hirveesti ja aina kun menkat oli myöhässä niin johan toiveet nousi. Nyt on yritetty keskuusta. Menkat näyttäis olevan nyt tasottuneet, että jospa niitä entä jos tilanteita ei niin nyt tulisi.

Laskeskelinpa tuossa että tää kierto saattaa jäädä hyödyntämättä. Mutta ehkä ny keskittyä tärkeämpään.

Onkos muita jotka palelee iltaisin? :) Päivällä ei tunnu kuin muutamia repäisyjä ja illalla tulee hirmuinen horkka. Siinä tämän hetken oireet. 4+5

Faline, mulla tulee päivän mittaan muutamia kunnon horkkakohtauksia, että pitää pukea villasukat, collarit, pitkähihainen ja lämmin kylpytakki päälle ja peiton alle. Inhottavia. :shifty:

Juu inhottavia mutta muistaa mitä masussa on meneillään :)

Sitäkin piti kysyä sektiomammoilta, että pisteleekö sitä kohdun arpea raskaana vai kuvittelenko vaan :o

Mulla tulee migreenin kanssa älytön palelu, muuten tuntuu olevan kuuma. Eilen ryömin auton alla viitisen tuntia pihalla, muut valitteli kylmyyttä, mulla puski hikeä, vaikka normaalit farkut ja poolopaita päällä :D

Mulla toi kylmä loppu n viiko sit, ja kyl on inhottavaa:confused: mulla eilen ja tänään tullu punertavan ruskeaa vuotoa, ja pelottaa ihan pirusti että tää menee kesken... Huomenna soittelen neuvolaan ja yritän puhua itseni ultraan:sorry:... Oloja kyl löytyy mahan nippailusta, pahaan oloon... Ressaa ihan pirusti!
Rv 7+3

Faline, minä oon iltaisin ihan jäässä, ollu plussasta asti ja vieläkin jatkuu.
Äippäx4 ❤️

Toivotaan Äippä, että pääsisit ultraan! Alkuraskauden vuodot kuitenkin on monesti ihan harmittomia.

Niin, ja luultavasti on just sitä... Harmitonta:/ mut ressin poikanen iskee silti... Noh se loppu taas eilen eikä oo sen koommin näkyny toivon että ei enää näykkään... Ressiäressiä:/
Äippä ja toukka 7+4 toivottasti

Pienet vuodothan kai kuuluu myös asiaan. Toivottavasti on ihan vaaratonta. <3

Toivottavasti pääset äippä ultraan, itse tiedän tuon tunteen varsin hyvin.. itsellä vaan valitettavasti tuo vuoto tarkoitti juurikin sitä mitä en olisi toivonut.. :| Itsellä nyt hirveä helpotus kun menkat alkoivat tänään kiertopäivä 39 ja testit sekä se hcg negatiivisia. Että ei ainakaan suurta vikaa kropassa oo, kerkesin jo miettimään kaikenlaista.. no toivottavasti seuraavalla kierrolla tärppäis itellä. :) pakko sanoa kyllä että tää foorumi on ihan mahtava, tulee niin hyvä mieli kun saa lukea toisten kokemuksia ja seurata teidän raskauden etenemistä :)

Yhtä paskaa! Noh neuvolaan soitin ja he eivät voi minulle mitään tehä, kun viikkoja niin vähän, et soitto terkkulaan jos pahenee tai jos virka ajan ulkopuolella pahenee niin sit äippäpolille... Noh minä taidan olla niin vittumainen et soitan miehen kotiuduttua sinne äp ja liiottelen kipuja ja meen sinne! Vaikka enää ei vuodakaan ja mahaankin vaan vähän nippailee niin mulla on julmettu ressi päällä!!! Juoksen vessassa 5-10 min väli kattomassa mikä tilanne, viime yö meni painajaisia katsoen ja sängyssä pyörien... Ärsyttää, itkettää, oksettaa ja vituttaa! Anteeksi kirosanat:)

Eipä sinne varhaisultraan neuvolan kautta kovin helpolla pääse. Ellei sitten ole laitteet ihan neuvolassakin ja ultrauksen osaava hoitaja osuu omalle kohdalle. Lähinnähän tuota varhaisultraa käytetään tutkimaan toistuvia keskenmenoja. Meilläpäin ei ainakaan pääse kun vasta 3 peräkkäisen km jälkeen, koska se ultra ei raskauden etenemiseen vaikuta. Edes mahdollista kohdunulkoista eivät ihan pienin perustein suostu ultraamaan, edes äpolilla, piti ihan tajunta menettää että ottivat edes sille puolelle pienillä viikoilla... Toki poikkeuksia on, mutta näin meilläpäin :rolleyes:

Juu, ei sinne ä-polille kovin herkästi pääse. Mä jouduin edellisessä raskaudessa käymään kun vuoti verta ja oli aivan älyttömät kivut oikealla alavatsassa. Suljettiin pois päivystyksessä umppari ja ä-polilla kohdunulkoinen. Silloin oli onneksi kaikki hyvin, kivuille ei selkeää syytä löytynyt, mutta vuoto johtui ektopiasta. Viikkoja tuolloin just jtn 7+. V-mainen tuo alkuraskaus, koska eihän sille keskenmenolle tosiaan mtn voi jos sellainen on, ultrasta ei muuta hyötyä kuin tieto raskauden tilasta... Toivottavasti asia selviää nyt jotenkin.

Takaisin