Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voih että kun ei alkais! Tietysti kroppa saataa olla sekasin kun etkös sä vasta lopettanut pillerit?toivo elää kunnes näät punasta;)

Jep, tää on toinen kierto. Katsellaan...

Tiistaina uutta testiä kehiin jos ei mensut ala;) mä pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä että ainut punanen mitä näät on 2 viivaa pisu testissä;)

Nt-ultrassa käyty ja kaikki kunnossa! Siellä se pieni potki hirveästi ja istui jalat ristissä. Ultraaja oli mahtava, ultrasi 50min joten saatiin miehen kanssa ihastella uutta tulokasta pitkään. :) Sydänäänet kuultiin myös ensimmäistä kertaa. ❤️ Niskaturvotus oli normaali, ja ultran lopuksi kätilö teki laskelman niskaturvoksesta ja verikokeista, lukemat oli niin matalat että voidaan huokaista helpotuksesta. :) Ensi viikolla mennään uudestaan ultraan, pikkuinen nukahti niin sikeästi ettei saatu enää ultrattua napanuoraa oikeasta kuvakulmasta, joten se pitää ensi viikolla käydä vielä tarkistamassa.

Talvitintti onnea hyvistä ultra kuulumisista:) mä täällä makaan kaksinkerroin sohvalla kun tuli vedettyä pizza overit o.O monta päivää tehny mieli quattro pizzaa ja päärynä pillimehua ja tänään sain, noh siitä sit ruoka pöydästä suoraan okselle ja nyt oon rampana sohvalla... Ei nyt menny ihan niinku suunnittelin:/

Talvitintille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Täällä aamupissasta tehty testi näytti negaa...

Mitenkä teillä on kuukautis kierrot menneet synnytyksen jälkeen? Onko jatkunu samanpituisina kun ennen raskautta / raskauksia?

Ennen raskautta kun minulla oli tarkka 28pv ja nyt synnytyksen jälkeen tämä ensimmäinen kierto on jo venynyt kp33 eikä vielä menkkoja näy. Enkä usko että uusi raskaus olisi kyseessä.

Mulla oli tosi epäsäännölliset ja pääasiassa pitkät kierrot ennen raskautta, ehkä 35-45 pv. Raskauden jälkeen olivat heti suht säännölliset, ehkä n 35 pv ja nyt kolmatta kuukautta tasan 28 pv. Ihan kiva kun säännöllistyi, ettei aina tule yllätyksenä

Mush, täällä ihan sama. Ennen tasan 28, nyt 33-36 (kolmet vasta tullu). Mietin, et ehkä ne vasta imetyksen loputtua tasaantuu? Joulun jälkeen alan kyllä lämmitteleen tota miestä ihan aktiivisesti ajatukseen toisesta pienestä ;)

Kp 32, ei vuotoa ja nega. Turhauttaa... Alkais sitten vaikka jo ne menkat, kunhan jotain tapahtuis.

Tytsy eikun lämmittelemään;)
Air voi kökkäre, toivotaan myöhästynyttä ovista et siellä joku olis vasta pienennä että ei näy vielä!

Musta tuntuu että kroppa vielä niin sekaisin että ei ymmärrä toimia vielä "kunnolla". Niin monella näyttää olevan samaa ongelmaa. Täällä Kp35 ja eikä mitään vuotoja .. Eiköhän ne kohta ilmaannu

Mietin kanssa, että onko vaan näin epäsäännöllinen kierto... Tässä nyt vaan ollut varmaan reilun viikon mittainen tauko puuhastelussa, niin ketuttaa, jos ovis onkin siihen osunut :(

Takaisin