Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikäköhän on nupun tilanne? :)
Siis miten tästä vauvakuumeesta pääsee yli?! Sekoaa ihan pää! Ärsyttävää! Järki ja sydän vois tehdä jonkun kompromissin tässä asiassa!

Juuh..

Klo 13 Kohdunsuu 2 cm ja kaulaa useita senttejä (?)
Klo 14 1. Cytotec
Klo 18 2. Cytotec, kevyttä supistelua
Klo 22 kohdunsuu löysä 2 cm ja kaulaa 1 cm, vesiä tihkuu
12 nukkumaan
1 totean että ei pysty nukkuu kun selkään juilii
2 kyselen tens laitteen perään. Kätilön kanssa kuitenkin tuumitaan että ois hyvä nukkuakin, joten päädytään kipupiikkiin.
N 2.10 käyrille että mitä vauvalle kuuluu. Kätilö kysyy onko supistukset voimistuneet, vastaan että no eipä oikeastaan kauheasti. Meen pötköttää käyrille ja karmeat supistukset alkaa.
Kätilö kurkkaa tilanteen, 5 cm auki.
2.25 Soitan miehelle et vois alkaa tulee sairaalalle.
2.40 Salissa kätilö lähtee viemään mun papereita kansliaan kun joudun soittaa kelloa kun painaa niin kauheasti.
Kohdunsuu täysin auki ja ponnistamaan.
Mies ehtii olla paikalla ehkä viim 5 min. Koko ponnistusaika ehkä 10-15 min.

Tyttö tuli klo 3.00, 3,4 kg/50 cm/35 cm.

Että vähän haipakkaa meinasi tuo loppu olla :rolleyes:

Napanuoraan oli vähän kietoutunut joten se jouduttiin katkaisemaan aikaisin. Ei parkaissut heti joten joutuivat viemään johonkin.. mutta siellä heti virkistyi. Nyt nukkuu paidan sisässä ruususenunta :Heartred ja näyttää ihan esikoiselta :happy:

Kiitos kaikille tsempeistä :Heartred

Timbe, ei kai siihen ole mitään muuta lääkettä kuin vauva :D Ei itsellä ole ikinä ollut vauvakuumetta, mut lapsista ja isosta perheestä pidän <3 Nyt tämä allergiahelvetti varmaan vie hetken toipua, sitten voi miettiä josko vielä, vaikka 30v piti olla takaraja... Mistä sitä tietää mitä elämä tullessaan tuo. Iso vanha hirsitalo on haaveissa ja sinne mahtuu tupaan iso pöytä, jonka ympärille paljon perhettä <3

Nuppu, onnea tuhannesti koko perheelle ihanasta pikku prinsessasta<3 olihan nopeaa toimintaa ;)

Timbe, enpä tiiä onko siihen kuumeeseen mitään muuta lääkettä kun raskaus... mulla se vauvan syntymä vaan aiheuttaa kahtakauheempaa vauva kuumetta:D
Eli kuume täälläkin, mut päätökseen ollaan miehen kaa tultu että ei me enempää vauvoja tehä... parhaillaan olis menossa mega ovis, oireista ja kalenterista päätellen, joten täällä pysytään pirun kaukana miehestä:D

Niin eihän sitä tietysti pitäis sanoa että ei koskaan enää, mut ainakin tässä pidetään kunnon väli... luulen että parin vuoden päästä kun siirikin on jo vaipaton ja oma toiminen niin ei enää mukavuus syistä haluakkaan enempää... tai mistä tuota tietää:p
Tämmöisiä pohdintoja ;)

Onnea Nuppu pikkuisesta! Aika haipakkaa on ollut kyllä.

Onnea Nupulle! <3 Mulla ei tän alkaneen työarjen johdosta oo tippaakaan vauvakuume, mut hirveä tätikuume olis! Voi ku ois ihanaa olla täti semmoselle pikku vauvelille <3 :P Tosin luulen, että mun pikkuveli on meidän sakkia seuratessaan kadottanut hyvin tehokkaasti omat vauvahaaveensa :D

Takaisin