Uusi toukokuisten lista

Ensimmäinen laskettu aika oli 3.6.2014, mutta muuttui ultran jälkeen, eli:

29.5.2014 / Jonna / 21 / Siikalatva / OYS
 
Muokattu viimeksi:
Heippa!

Olen ihan uusi tällä sivustolla joten pahoittelen heti alkuunsa, jos sekoilen jotain viestien tai muiden kanssa. Olen myöskin raskaana ja laskettu aika olisi toukokuun 16 :) Onnea kaikille toukovauvan saajille täältäkin! Lähdin ihan kyselemään, onko täällä tamperelaisia, joilla olisi suunnilleen samoilla vaiheilla raskaus meneillään? Olisi kovin kiva tutustua muihin ja tavatakin, minulla ei ole yhtään ystävää joka olisi raskaana niin eivät hekään jaksa minua loputtomiin kuunnella. ;D Olisi mukavaa, kun löytyisi ystäviä, joiden kanssa käydä kahvilla, kirppareilla, vaunulenkeillä.... Kaikkea mitä nyt vauvan kanssa on mahdollista tehdä! :) Ja ennen vauvan syntymää jakaa kokemuksia iloista, suruista, jännityksestä yms. Löytyykö ketään 'vapaaehtoista'? :)
 
Jatta asut liian kaukana! Täällä ois ollu yksi halukas! Omat kaverit on hylänneet miut heti, kun kuulivat et oon raskaana.. :sad001
 
Mäkin olisin halukas, mutta toi Tampere on vähän kaukana täältä Helsingistä. Mulla kaverit ottanut tosi hyvin (yhtä lukuunottamatta), mutta omat kaverit vielä aika pitkälti niin ettei heillä ole lapsia.
 
Jatta, harmi kun välimatka pitkä,oisin ollut vapaaehtoinen :) Ja laskettu aika mullakin tuona päivänä...
 
Miulla ois kyl yksi kamu joka on kans raskaana ja la:ssa laskettuaika reilun viikon väli, mutta harmi vaan kun se on muuttunut kiukuttelijaks ja jokseenkin kateelliseksi sen jälkeen, kun miehen kaa ruvettiin seukkaa. Ennen sitä oltiin kuin paita ja perse ja oli, ettei mikään erottaisi meitä niin ihan ihmeelliseksi heittäyty. Ja kuvittelin kesällä, kun asu eri paikkakunnalla, et ehk meist tulee viel hyvii kamuja, mut sittenku muutti takas tänne nii sama lapsellinen kateellinen kilpajuoksu alko näis vauva jutuissa, eikä minuu huvita kyl semmonen.. Varsinkaa, kun en voi puhua omista haavehankinnoista, kun tää on jo ostanut samanlaiset ja samanväriset ja ennen ostoa ei voi nähä, kun sen on täytynyt ostaa se mistä aiemmalla kerralla sanoin, et hankin.. Ni sitte se sanoo, et ostin sellasen kun se oli niiiiiiiiiiin ihana! Ite on vaa sillee, niiin juuu.. Siis ne mitkä sanoin haluavani............ Jotenkin niin, ei-yhtään-omia-aivoja! Mieku toivoin, et se ois muuttanut asennettaan, mut ei... Turha kuvitella paluuta vanhaan. Harmittaa hirveesti, kun oltiin miu mielestä tosi hyvii ystävii..
 
Munkin yks kaveri alko vinkuu mulle sen asuntotilanteesta ja siit ettei saa omaa vuokra-asuntoa kaupungilta, kun siellä menee kaikki odottavat perheet edelle, mikä on kuulemma epäreilua. Koita siinä just selittää et me ollaa yks niistä odottavista perheistä.

Inhottavaa tommonen turhan päivänen "kilpailu" ja katellinen kiukuttelu. :sad001
 
No on! Tosi inhaa. Mie oon vuosien varrella yrittän puhuu sen kaa, et miks se on sellanen. Ja sit se syyttää miun miestä, et se ei tykkää siitä ja blaablaa, just joo. Ja entä sitte, ei kaikist tarvi tykätä. Harmittaa kyllä, kun kesällä uskouduin tälle lapsen yrittämisestä niin ei ois varmaa ite kyl viikkoa pidemmällä tai ylipäätänsä raskaana. Kun tää kilpajuoksu on sillä ollu ihan koirahankinnoista lähtie. Paras mistä se on suuttunu, kun olin hankkimassa sekarotusta koiraa no hän kerkes ensin. Ja miulla on Corgeja ollut aiemminkin niin käytiin hakemassa Corgi siskokset porukoille ja miulle nii apua mikä kiukuttelu alko Corgeista. Varsinkin kun käytin näyttelyssä ja menesty hyvin... Sepä heivas oman koiransa porukoillensa, kun ei koira olevinaan viihtyny hällä... Joo-o heittelystähä se koira tykkää... Ja sit on hakenut miun tiedoilla + omillaan kaupungilta kämppää sieltä alueelta mis oon kasvanut ja sen takia mie en oo saanu sieltä kämppää, koska "miulle" on kerran tarjottu sieltä enkä muuttanut... Ja tää tyyppi ei tykkää ko. alueesta ees ja halus sielt pois, mut piti vissii pilata vaa miu mahikset. Reilua peliä? Ja silti tahtoisin ne kultaakin arvokkaammat paita ja perse vuodet takas!
 
On, mut vielä miekin hölmö yritän jaksaa uskoa, että joskus... joskus! Jos voitas olla niinku ennen! Iha sama vaikka apinoiskin, mut toi lapsellinen käytös sais loppua!

E: Harmi vaan, kun nyt ois ollu aivan ihanaa aikaa nauttia yhdessä kavereina odottamisesta ja silleen.. Ku ei hälläkään ole noita kavereita paitsi mie.
 
Äääh no voi harmi kun kukaan teistä ei ole tamperelainen, höh! Mutta toki voidaan siitä huolimatta vaihdella kuulumisia ym täällä, ja miksei sähköpostitsekin viestitellä tms :) Toivottavasti kuitenkin löytyisi joku tamperelainen, ilmoittautukaa jos näillä sivuilla liikuskelette! :wink Mutta mitä teille kaikille nyt kuuluu? Onko paljon oireita ollut tai muuta? Itselläni melko 'normaalia' oloa nyt, väsymys vaan painaa kun hemoglobiini oli tipahtanut, rautaa pitää koettaa syödä... Niin ja toki maha tuntuu kasvavan kovaa vauhtia, vaikka mm. mies sanookin, että aika pieni kumpu siinä vasta on, jos sitäkään :wink No, itsehän sen parhaiten tuntee vai mitä!

Nyt ruoanlaittopuuhiin, kirjoitelkaa ihmeessä kuulumisia, olisi kiva jakaa niitä muidenkin kuin oman pään sisällä hah! :D
 
Moikka.

Minäkin olen uusi täällä ja odotan esikoistani, jonka on laskettu syntyväksi toukokuun 8pv. Olen muuten aika läheltä Tamperetta ja Tayssissa varmaan pääsen synnyttämään, kun eipä vammalassa taideta enää synnytyksiä hoitaa, vai miten se pitäisi sanoa :grin Mulla oireina enää oikeastaan järkyttävä vessassa ramppaaminen ja unettomuus, kuten voi päätellä tästä ajankohdasta tännekin kirjoittaa..Ja masu on kasvanu ihan hurjaa vauhtia, kuten saattaa tuosta profiilikuvasta huomata, joka on otettu kaks päivää sitten. :grin
 
Moi jatta, täällän on yks tampereelta :) joka saa esikoisensa toukokuun 23pvä :)
 
OT: Jatta ja muut Tampereen alueen odottelijat! Meillä on tällanen ketju pystyssä http://forum.vau.fi/threads/mansemammat-tervetuloa.1579185/ sinne vaan juttelemaan muiden saman alueen odottajien ja äitien kanssa. Kerran ollaan jo tavattu ja toista tapaamista suunnitellaan :)

Aiheesta...meillä oli tänään rakenneultra, joten nyt kun päivittelen listaa niin lisään samalla omalle kohdalleni tyttö-lupauksen :)
 
hymykuoppa, kiitos paljon linkistä! Olen niin kädetön yleensä kaikilla foorumeilla, että tuskin olisin tuota itse löytänyt :') Kiitos siis vielä, tulenkin heti vilkaisemaan tuota keskustelua! :Heartred
 
Jonna ja jatta, lisäsin teidät aloitusviestin listaan, mutta jos haluatte sinne iän ja raskauksien synnytysten määrät niin tarvitsen teiltä vähän lisätietoja listan päivittämiseen :)
 
Asustelen nykyään Espoossa, mutta Treen seudullakin pyörin about joka toinen viikonloppu vanhemmilla ja appivanhemmilla. Kesällä varmaan sitten enemmänkin, jos ei toi mieskään mene töihin :)
 
Moi!

Mahtuuko mukaan vielä yksi odottaja? :) Mulla on laskettuaika 10.5. Toista lasta odotan, esikoinen nyt 1v 3kk. Eilen käytiin 4d-ultrassa ja saatiin tietää että poikaa odotetaan :Heartred Jännää! Esikoinen on tyttö niin ihan mukava juttu! Helsingissä asutaan ja kättärillä ois tarkoitus synnyttää.
 
Takaisin
Top