Uusi toukokuisten lista

Jomsuli_00, onko Naistenklinikalla yhtään synnytyksiä keväällä, siellähän on iso remontti? Ettet joutuis Kättärille meidän muiden jatkoksi... (Kättärihän on ihana paikka, mutta pelkään, että siellä on vähän ruuhkaa tän tilanteen takia.)
 
Moi,

uusi tamperelainen toukomamma ilmoittautuu!

23.5.2014 / Sohvi / G1P0 / 26 / Tampere / TAYS
 
HKI00550, joo remppaahan siellä mut oon riskisynnyttäjä ku mulla sellanen synnynäinen oireyhtymä et omat veri-ja imusuonet menee miten sattuu + sen takia verenohennus päällä koko ajan. Netissä lukee et siel just hoidettais nää erikoistapaukset ja jotenkin oon kuvitellut et sinne menisin ku muutenkin siellä tarkemmassa syynnissä joudun ramppaa pitkin kevättä. Neuvolan ensikäynnillä täysin pihalla ollut hoitsu kyl ei osannut sanoa juuta tai jaata asiaan :D toivottavasti varmistuu nyt joulukuussa seuraavassa neuvolassa...

Mielummin oisin kättärillä kyl synnyttynyt, jotenkin yleinen mielikuva on siitä parempi+ naistenklinikka on kyl järkky kaaos rempan takia nyt, ämpäreitä pitkin käytävää ku katosta valuu vettä ym. Tunnelma kymppi! :D
 
Tääl ois kans yks uus kos vaan pääsee.. :)
13.5.2014 / Tiitu / G2P1 / Rovaniemi / LKS


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jomsuli_00, hassua, mä olin kuullut jostain (neuvolasta muistaakseni) että Naistenklinikalla ei synnytä toistaiseksi kukaan. Ei tää tieto todellakaan mitenkään kiveen kirjoitettua ole. Onhan siellä henkilökuntaa koko ajan, meilläkin on seuraava ultra siellä. Ehkä saat erikoishyvää hoitoa siellä ämpäreiden keskellä, kun ei ainakaan ole ruuhkasta pelkoa!
 
No jo on taas :D Perus julkinen terveydenhuolto, kukaan ei tiedä mistään mitään :D
Tarkistin vielä HUSin sivuilta, niin siel kyl lukee et riski-.raskaudet ja synnytykset hoidetaan Naistenklinikalla rakennushankkeenkin aikana.. No selvinnee tääkin asia tulevaisuudessa :)
 
Joo, eiköhän HUS tiedä paremmin kuin mun kuulopuheet. Mulla tais olla neuvolassa vähän mutu-henkinen terkka, oon saanut tässä vähän tarkistella ja oikoa sen antamia tietoja omankin neuvolan asioista...
 
Joo, riskiraskaudet ja -synnytykset hoidetaan Naistenklinikalla rempankin aikana, mutta oikeestaan muuta toimintaahan siel ei oo ku sit sikiötutkimusyksikkö ja ultraus.
 
Täällä myös uusi ilmoittautuu:

LA 16.5.2014/ sarava/ G1P0/ 29/ Kouvola/ KOKS
 
Sohvi, meillä näyttääkin olevan sama paikka ja sama aika :wink ehkä siellä tavataan :-D
 
Takaisin
Top