Uusi äitiyspakkaus

Keskustelun 'Lokakuiset 2018' aloitti Kyfi0003640, 17 maalis 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. HeliAn Aloittelija

Meille tulee pakkaus! ❤️ Kovasti odotan, että tällä viikolla tulis postiin, että pääsis hypisteleen. Vaatteet oli kivan näkösiä ja uninorsu oli ihana!
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Eloäidit 2020 Lokamammat 2018

Mä hain omani viime perjantaina ja olin tosi tyytyväinen paketin sisältöön. Nyt vaan odotetaan että se vauva saapuu :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 4
  3. HeliAn Aloittelija

Tänään oli saapunut postiin! Oli ihana! ❤️
    • Tykkää Tykkää x 6
  4. tiuhtikka91 Peruskäyttäjä

Kauan teillä meni aikaa "tilauksesta" että pakkaus tuli teille? Meille esikoinen tulossa niin koin parhaaksi ottaa pakkauksen enkä millään malttaisi odottaa että se tulisi! :p
  5. SiriusGirl Peruskäyttäjä

Alle 2vkoa meni siitä kun Kela oli paketin laittanut tulemaan :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Eloäidit 2020 Lokamammat 2018

Suurinpiirtein kaks viikkoa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Leijonaemo- Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Maaliskuiset 2022 Lokamammat 2018

11.6. illalla tein hakemuksen, 12.6. päätös oli tehty ja äitiyspakkaus tuli 28.6.
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Jahtu Tuttu foorumilla Joulukuiset 2021 Syysmammat 2017

Hei!
    Mieheni veli odottaa puolisonsa kanssa vauvaa Tukholmassa. Ruotsissahan ei ole mitään äitiyspakkausta. Olisimme sellaisen halunneet heille hommata ja tuli mieleen että kysynpä täältä olisiko joku ollut halunnut myydä omansa. Olemme valmiita maksamaan hieman enemmän kuin kelan rahallinen korvaus on. Laita yksityisviesti jos kiinnostuit. Pakkauksen voisimme hakea Etelä-Suomen alueelta, Pirkanmaalta tai Vaasan läheltä.
  9. Ruusunen29 Tuttu foorumilla

Jännä.. itse tein hakemuksen 14.6 ja päätös 4.7. Pakkausta vielä odotellaan.
  10. tiuhtikka91 Peruskäyttäjä

Meille pakkaus tulikin myöskin (jo) eilen! En vain ehtinyt avaamaan ennen yövuoroa, en varmaan malta mennä nukkumaan ennen kuin "vähän vilkaisen" pakettia ja hypistelen tuotteita :P pakkaus siis tuli alle kahdessa viikossa!
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Pyllerö80 Tuttu foorumilla Joulumammat 2016

Äitiyspakkaus kotiutettu :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. Hansu Ransu Aloittelija

Onko joku käyttänyt pakkausta sänkynä? Onko se käytännöllinen? Miehen kanssa on mietitty vauvan sänkyä. Itse en tiedä miten laatikko toimii käytännössä, senhän pitää varmaan olla lattialla, eli aika paljon joutuu kumartelemaan kun haluaa nostaa vauvan. Vai?
  13. Bellarus Rakastunut foorumiin Syysäidit 2020 Lokamammat 2018

En oo aikeissa käyttää mut eikö monet laita sen pinnasänkyyn pienentämään? :) en talvella lattialle laittais, meillä on ainaki kylmät lattiat.
  14. Tips Rakastunut foorumiin Syysmammat 2018

Syyskuusta huutelen. Me laitettiin vauva laatikkoon ja laatikko pinnikseen. Oli kivempi kun oli pienempi ja turvallisempi pesä kuin valtaisa pinnasänky vastasyntyneelle. Menetteli pari kk, sitten olikin jo liian pieni. Mummo oli tehnyt hienon vuorauksen laatikkoon eli oli ihan tyylikäskin kaiken lisäksi :)

No, käytännössä vauva meni nukkumaan laatikkoon mutta ekan imetyksen jälkeen jäi loppuyöksi kainaloon. Mutta silti.
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Hansu Ransu Aloittelija

Aivan joo, en ajatellutkaan, että se tietty sopii pinnasängyn sisään. Kiitos vinkistä. Voi olla, että vuokrataan vastasyntyneen sänky, joka mahtuisi meidän sängyn viereen. Toistaiseksi makkarissa ei ole kunnolla tilaa pinnasängylle, ja kiva olisi jos vauva voisi nukkua meidän vieressä, vaikka olisikin omassa sängyssä. Unipesäkin on hankittu. Katsotaan mikä sitten toimii missäkin vaiheessa.:)
  16. Tiinatytti Aloittelija

Mä olen ollut aivan ihastuksissani pakkauksen sisällöstä! Siinähän on jos jonkinlaista vaatetta ja tarviketta! Tuotteet tuntuu olevan hyvää laatua myös! Suurin osa väreistä kivoja, osa tuntuu vähän räikeiltä (kuten myös itse laatikko) mutta ehkä kirkkaat värit sopii vauvan silmille hyvin! :happy:

Jaa tämä sivu