Uusi äitiyspakkaus

Kauan teillä meni aikaa "tilauksesta" että pakkaus tuli teille? Meille esikoinen tulossa niin koin parhaaksi ottaa pakkauksen enkä millään malttaisi odottaa että se tulisi! :p
 
Hei!
Mieheni veli odottaa puolisonsa kanssa vauvaa Tukholmassa. Ruotsissahan ei ole mitään äitiyspakkausta. Olisimme sellaisen halunneet heille hommata ja tuli mieleen että kysynpä täältä olisiko joku ollut halunnut myydä omansa. Olemme valmiita maksamaan hieman enemmän kuin kelan rahallinen korvaus on. Laita yksityisviesti jos kiinnostuit. Pakkauksen voisimme hakea Etelä-Suomen alueelta, Pirkanmaalta tai Vaasan läheltä.
 
Meille pakkaus tulikin myöskin (jo) eilen! En vain ehtinyt avaamaan ennen yövuoroa, en varmaan malta mennä nukkumaan ennen kuin "vähän vilkaisen" pakettia ja hypistelen tuotteita :P pakkaus siis tuli alle kahdessa viikossa!
 
Onko joku käyttänyt pakkausta sänkynä? Onko se käytännöllinen? Miehen kanssa on mietitty vauvan sänkyä. Itse en tiedä miten laatikko toimii käytännössä, senhän pitää varmaan olla lattialla, eli aika paljon joutuu kumartelemaan kun haluaa nostaa vauvan. Vai?
 
En oo aikeissa käyttää mut eikö monet laita sen pinnasänkyyn pienentämään? :) en talvella lattialle laittais, meillä on ainaki kylmät lattiat.
 
Onko joku käyttänyt pakkausta sänkynä? Onko se käytännöllinen? Miehen kanssa on mietitty vauvan sänkyä. Itse en tiedä miten laatikko toimii käytännössä, senhän pitää varmaan olla lattialla, eli aika paljon joutuu kumartelemaan kun haluaa nostaa vauvan. Vai?

Syyskuusta huutelen. Me laitettiin vauva laatikkoon ja laatikko pinnikseen. Oli kivempi kun oli pienempi ja turvallisempi pesä kuin valtaisa pinnasänky vastasyntyneelle. Menetteli pari kk, sitten olikin jo liian pieni. Mummo oli tehnyt hienon vuorauksen laatikkoon eli oli ihan tyylikäskin kaiken lisäksi :)

No, käytännössä vauva meni nukkumaan laatikkoon mutta ekan imetyksen jälkeen jäi loppuyöksi kainaloon. Mutta silti.
 
Aivan joo, en ajatellutkaan, että se tietty sopii pinnasängyn sisään. Kiitos vinkistä. Voi olla, että vuokrataan vastasyntyneen sänky, joka mahtuisi meidän sängyn viereen. Toistaiseksi makkarissa ei ole kunnolla tilaa pinnasängylle, ja kiva olisi jos vauva voisi nukkua meidän vieressä, vaikka olisikin omassa sängyssä. Unipesäkin on hankittu. Katsotaan mikä sitten toimii missäkin vaiheessa.:)
 
Mä olen ollut aivan ihastuksissani pakkauksen sisällöstä! Siinähän on jos jonkinlaista vaatetta ja tarviketta! Tuotteet tuntuu olevan hyvää laatua myös! Suurin osa väreistä kivoja, osa tuntuu vähän räikeiltä (kuten myös itse laatikko) mutta ehkä kirkkaat värit sopii vauvan silmille hyvin! :happy:
 
Takaisin
Top