Uusi äitiyspakkaus julki

Itse huomasin että unilelu puuttuu joka on useille tärkeä. Ja rinnan suojat puuttuu. Ja viltti 😭

Meille ei edes ajankohtainen asia mutta seuraan mielenkiinnollä äp pakkauksia. Nyt tuli heti viilis että ei tulisi meille pakettia vaan menisimme esikoisen äitiyspakkauksella. Sieltäkin jäi paljon vaatteita käyttämättä kun ei ollut mieleisiä tai sopivan kokoisia. Meillä eniten käytössä oli juurikin viltti ja tietyt vaatteet sekä rinnansuojukset. Talvivaatteita ei toukokuisella taidettu käyttää juurikaan, makuupussia jonkun verran. Petivaatteet oli tärkeät 🙂 kortsut odottaa pojan 18 vee synttäreitä vielää varmaan jossain äp laatikon kätköissä(ei meille sopivia) 🤣 pyyhettä käytettiin paljon ja harja ja vesimittari on kiva olla. Kuten kuumemittari ja kynsisakset tosin kummatkin oli meillä huono laatuiset 🫣
 
Ihan älyttömän tylsä pakkaus! Oon äitiyspakkausfani ja tykännyt aiemmista pakkauksista aina tosi kovasti, mutta tämä on todella plääh. Niin ankean mauton ja hajuton makuupussi, tylsä valkoinen myssy, mitäänsanomaton pyjamahaalari, valkoiset töppöset ja tumput taas (menee ihan karmean näköiseksi jos lapsi konttaa), ei vilttiä ja HIRVEÄN väriset harsot. En ikinä uskonut, että sanoisin näin, mutta tota pakkausta en kyllä ottaisi, jos meille toinen vauva tulisi tämän pakkauksen jakoaikana. No kuviolliset kietaisubodyt on sentään tosi nätit, ja yksivärinen punainen body on kaunis.
 
Minusta tämä pakkaus on ihan kiva, voisin ottaa. Ottaisin mielummin vähemmän tavaraa kuin esim. 2019 pakkauksessa tuli kamalasti vaatteita, joita ei tullut käytettyä
 
Mustaki tää oli kiva. Pidän noista keltaisista vauvan vaatteista. Unilelu puuttu jo viime vuoden pakkauksesta 🤔 viltti on kyllä harmi, kun puuttuu, mut toisaalta en pitäny kauheesti siitä vuoden 2023 viltistä. Se oli semmonen ihmeellinen kovan tuntuinen. Meil on yhet harmaat äitiyspakkauksen töppöset ja nekin menee ihan yhtä likaisen rumiksi kontatessa. Pitäis olla jotkut kuratöppöset 😂
 
Muokattu viimeksi:
Tuntuu, että kovin on vähäiseksi mennyt tuo varsinaisten vaatteiden määrä, ihan jo vuoden -21 pakkaukseen verrattuna. Mä en ulkomailla asuvana saa mitään pakkausta, mutta toki nää aina kiinnostaa. Mä sain esikoiselle aikanaan ostettua tuon -21 pakkauksen, joten senkään puolesta ei kyllä ole tarvetta toiselle, mutta ei nyt kyllä jää harmittamaankaan asia, kun noin vähäiseksi on mennyt sisältö. Muuten kuoseiltaan ihan ok, vaikka hieman laimeat värit.
 
Muokattu viimeksi:
Minäkin katsoin että onpa vähän enää tuotteita! Harmi että äitiyspakkaus kutistuu, mutta ymmärrän toki kun kaikki kallistuu. Värit aika hyvät neutraalit, tosin esim makuupussiin olisin toivonut itse vähän pirteämpää ilmettä. Kivempia nämä uudet pakkaukset silti on kuin se esikoisen pakkaus vuodelta 2015. Nykyaikaisempia vaatteita ym näissä uusissa.
 
Täältä löytyy myös meidän artikkeli pakkauksesta. 😊 Artikkelissa kurkataan tulevaisuuteen ja kerrotaan hankintaperusteista. Artikkelin lopusta löytyy myös linkit edellisiin pakkauksiin. 😊
 
Minunkin mielestä melko tylsä. Meillä pakkaukset -15, -17 ja -23 ja olen Pilvikirsikan kanssa samaa mieltä, että uudemmat kivempiä kuin vuoden -15. Tykkäsin kovasti viime vuoden pakkauksesta, myös peitosta, joka on ollut paljon käytössä esim lattialla. Tämä uusi on sen pakkauksen rinnalla jotenkin pieni ja vaisu.
 
Itse yllätyin vähän siitä kuinka vähän tuotteita on. Housujakin on vain kolmet. Siis yhdet kolmea pienintä kokoa. Voisi tutkailla, oliko aiemmissa enemmän, mutta tuntuu tosi vähälle. Sisävaatteet on kivan värikkäitä (paitsi mustat housut), mutta muuten tylsän väritöntä. Haalarikin melkein musta. Kesti hetki tajuta, että siinä on muumi (Kuinkas sitten kävikään) kuosia. Itse laatikko on kyllä ihana. 😍 Jos pakkausta olisin ottamassa kaipasin myös liivinsuojia.
 
Kas, niinpäs onkin. Katsoin varmaan liian nopeasti enkä ensin huomannut.

Tykkään muuten kanssa yöpuvun nalle-kuvioista. 😊
 
Itse yllätyin vähän siitä kuinka vähän tuotteita on. Housujakin on vain kolmet. Siis yhdet kolmea pienintä kokoa. Voisi tutkailla, oliko aiemmissa enemmän, mutta tuntuu tosi vähälle. Sisävaatteet on kivan värikkäitä (paitsi mustat housut), mutta muuten tylsän väritöntä. Haalarikin melkein musta. Kesti hetki tajuta, että siinä on muumi (Kuinkas sitten kävikään) kuosia. Itse laatikko on kyllä ihana. 😍 Jos pakkausta olisin ottamassa kaipasin myös liivinsuojia.

Musta on hyvä että housuja on kolmet eri kokoa. 2022 pakkauksessa oli myös vaan kolmet housut, kahdet kokoa 62-68 ja yhdet 68-74. Olivat mielestäni myös vähän reiluja, ekat otettiin käyttöön kun lapsi oli joku 7-8kk. Toki kasvaa miinuskäyrällä mutta kuitenkin. Kaikki menevät edelleen ja ikää nyt 1v2kk 😅
 
24 pakkaus on ehdottomasti kivampi, kivammat kuosit ja laatikko on niin herkullinen että pelkästään laatikko saisi valitsemaan 24 pakkauksen jos olisi mahdollista valita :') positiivinen yllätys, makuupussi ja peitto on suomalaisen pienyrityksen univision suomessa valmistamia! Heillä on todella laadukkaat tuotteet joten nämäkin takuulla on.
 
Täytyy sanoa, et jos tänä vuonna tärppää niin saattaa jäädä pakkaus ottamatta. 😔 Sisävaatteet on osa ihan kivoja ja värikkäitä, mutta miten on TAAS saatu noin masentava kuosi ulkohaalariin!
 
Täytyy sanoa, et jos tänä vuonna tärppää niin saattaa jäädä pakkaus ottamatta. 😔 Sisävaatteet on osa ihan kivoja ja värikkäitä, mutta miten on TAAS saatu noin masentava kuosi ulkohaalariin!
Mietin aivan samaa tuon haalarikuosin nähdessäni.
Niillä 170€ osattais mieleis liukkaria ja kondomeja ostaa. Kynsisakset ym on tuolta taaperolta olemassa, vaikka silloinkin otin pakkauksen sijaan eurot
Tuohon pakkaukseen kaipaisin sitä vilttiä sekä lelua...jotta sen tulevaisuudessa ottaisin.
 
24 pakkaus on ehdottomasti kivampi, kivammat kuosit ja laatikko on niin herkullinen että pelkästään laatikko saisi valitsemaan 24 pakkauksen jos olisi mahdollista valita :') positiivinen yllätys, makuupussi ja peitto on suomalaisen pienyrityksen univision suomessa valmistamia! Heillä on todella laadukkaat tuotteet joten nämäkin takuulla on.

Se on kyllä hyvä, kun on eri kokoisia. Mutta mielestäni oli joskus enemmän kuin kolmet housut. Vähentyneet varmaan ajan saatossa ja kun on alettu panostaa laatuun. Tuntuu vain hirveän vähältä.
 
Oonko ainoa joita häiritsee pakkauksen värikoodittomuus? Mua häiritsee parittomuus noissa sisäkamppeissa 😅 vain keltaiset housut ja kuvio body mätsää ja musta käy kaikkien kaa kuten valkoinenkin 😅🫣
On kovin tyttömäisiä vaatteet (no siniset housut ja mustat kävisi pojalle ja valkoinen body ja tuo mustahko haalari ja villahaalari ja vaaleat asusteet). 🫤 Sukat, yökkäri, bodyt, makuupussi, harsot, ruokalappu on kovin tyttömäisiä mielestäni ja pussilakana taas poikavauvalle mieleinen mielestäni. 🫣

Huomasin myös että legginssi malliset housut on jääneet pakkauksesta, vihasin itse niitä äp pakkauksessa ja ovat yhä koakemattomana pussissa odottamassa myyntiä 😅 haalari ja puoli potku ja gollari housut on järkevämmät mielestäni 😅
 
Oonko ainoa joita häiritsee pakkauksen värikoodittomuus? Mua häiritsee parittomuus noissa sisäkamppeissa 😅 vain keltaiset housut ja kuvio body mätsää ja musta käy kaikkien kaa kuten valkoinenkin 😅🫣
On kovin tyttömäisiä vaatteet (no siniset housut ja mustat kävisi pojalle ja valkoinen body ja tuo mustahko haalari ja villahaalari ja vaaleat asusteet). 🫤 Sukat, yökkäri, bodyt, makuupussi, harsot, ruokalappu on kovin tyttömäisiä mielestäni ja pussilakana taas poikavauvalle mieleinen mielestäni. 🫣

Huomasin myös että legginssi malliset housut on jääneet pakkauksesta, vihasin itse niitä äp pakkauksessa ja ovat yhä koakemattomana pussissa odottamassa myyntiä 😅 haalari ja puoli potku ja gollari housut on järkevämmät mielestäni 😅

Mun mielestä on kyl suht sukupuolineutraalia, bodyt vähän painottuen tyttöön. Mutta harsoista tai makuupussista en kyllä saa tyttömäisiä tekemälläkään 😅

Paremmin olis kyl ehkä voinut miettiä värien yhteensopivuutta sisävaatteissa, vaikkei se ole kaikille tärkeää. Mut kiva että on väriä! 2022 pakkauksen housut oli jotenkin tosi tylsiä, beiget, mustat ja mustavalkoiset pandakuviolla.
 
Oonko ainoa joita häiritsee pakkauksen värikoodittomuus? Mua häiritsee parittomuus noissa sisäkamppeissa 😅 vain keltaiset housut ja kuvio body mätsää ja musta käy kaikkien kaa kuten valkoinenkin 😅🫣
On kovin tyttömäisiä vaatteet (no siniset housut ja mustat kävisi pojalle ja valkoinen body ja tuo mustahko haalari ja villahaalari ja vaaleat asusteet). 🫤 Sukat, yökkäri, bodyt, makuupussi, harsot, ruokalappu on kovin tyttömäisiä mielestäni ja pussilakana taas poikavauvalle mieleinen mielestäni. 🫣

Huomasin myös että legginssi malliset housut on jääneet pakkauksesta, vihasin itse niitä äp pakkauksessa ja ovat yhä koakemattomana pussissa odottamassa myyntiä 😅 haalari ja puoli potku ja gollari housut on järkevämmät mielestäni 😅

Olkoon epäsuosittu mielipide, mutta mun mielestäni tässä on just toi sama vika kun viime vuoden pakkauksessa, että vaatteet on tyttömäisiä. Mä ainakin haluan pojalle selvästi poikavärejä. Tosin nää tän vuoden pakkauksen vaatteet ei oo kyllä ylipäätään mieleen, vähän turhan retroja mun makuun 😄
 
Takaisin
Top