Vihdoin julki! Tällainen on äitiyspakkaus 2024 – katso kuvat tuotteista
Äitiyspakkaus 2024 julkaistaan alkuvuodesta. Pakkauksen kuosi on jo julkaistu. Myös haalari ja makuupussi saavat uuden ulkoasun.
Mitä mieltä porukka töstä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itse yllätyin vähän siitä kuinka vähän tuotteita on. Housujakin on vain kolmet. Siis yhdet kolmea pienintä kokoa. Voisi tutkailla, oliko aiemmissa enemmän, mutta tuntuu tosi vähälle. Sisävaatteet on kivan värikkäitä (paitsi mustat housut), mutta muuten tylsän väritöntä. Haalarikin melkein musta. Kesti hetki tajuta, että siinä on muumi (Kuinkas sitten kävikään) kuosia. Itse laatikko on kyllä ihana.Jos pakkausta olisin ottamassa kaipasin myös liivinsuojia.
Mietin aivan samaa tuon haalarikuosin nähdessäni.Täytyy sanoa, et jos tänä vuonna tärppää niin saattaa jäädä pakkaus ottamatta.Sisävaatteet on osa ihan kivoja ja värikkäitä, mutta miten on TAAS saatu noin masentava kuosi ulkohaalariin!
24 pakkaus on ehdottomasti kivampi, kivammat kuosit ja laatikko on niin herkullinen että pelkästään laatikko saisi valitsemaan 24 pakkauksen jos olisi mahdollista valita :') positiivinen yllätys, makuupussi ja peitto on suomalaisen pienyrityksen univision suomessa valmistamia! Heillä on todella laadukkaat tuotteet joten nämäkin takuulla on.
Oonko ainoa joita häiritsee pakkauksen värikoodittomuus? Mua häiritsee parittomuus noissa sisäkamppeissavain keltaiset housut ja kuvio body mätsää ja musta käy kaikkien kaa kuten valkoinenkin
On kovin tyttömäisiä vaatteet (no siniset housut ja mustat kävisi pojalle ja valkoinen body ja tuo mustahko haalari ja villahaalari ja vaaleat asusteet).Sukat, yökkäri, bodyt, makuupussi, harsot, ruokalappu on kovin tyttömäisiä mielestäni ja pussilakana taas poikavauvalle mieleinen mielestäni.
Huomasin myös että legginssi malliset housut on jääneet pakkauksesta, vihasin itse niitä äp pakkauksessa ja ovat yhä koakemattomana pussissa odottamassa myyntiähaalari ja puoli potku ja gollari housut on järkevämmät mielestäni
![]()
Oonko ainoa joita häiritsee pakkauksen värikoodittomuus? Mua häiritsee parittomuus noissa sisäkamppeissavain keltaiset housut ja kuvio body mätsää ja musta käy kaikkien kaa kuten valkoinenkin
On kovin tyttömäisiä vaatteet (no siniset housut ja mustat kävisi pojalle ja valkoinen body ja tuo mustahko haalari ja villahaalari ja vaaleat asusteet).Sukat, yökkäri, bodyt, makuupussi, harsot, ruokalappu on kovin tyttömäisiä mielestäni ja pussilakana taas poikavauvalle mieleinen mielestäni.
![]()
Huomasin myös että legginssi malliset housut on jääneet pakkauksesta, vihasin itse niitä äp pakkauksessa ja ovat yhä koakemattomana pussissa odottamassa myyntiähaalari ja puoli potku ja gollari housut on järkevämmät mielestäni
![]()